Too Good To Go / Overblijvers

Zo lekker hoor, die buiten van jullie! Hier doen helaas nog te weinig zaken mee, of je moet het op onmogelijke tijdstippen ophalen. Zo jammer…

Ja ik zag het, echt leuk! Ik hoop woensdag en bon te kunnen kopen en dan donderdag er langs te kunnen gaan.

Wortelsoep? Worteltaart? Voor Amerigo?

1 like

Haha het werd uiteindelijk een soort wortelcake :smile:

1 like

Lol, volgens mij nog vrij nieuw. Zat te kijken bij mijn Spar University en die hebben nu ook een zero waste bag. Voor 3 euro krijg je aan het eind van de dag eten ter waarde van 10 euro mee naar huis. Klinkt bekend xD Maar goed, minder voedselverspilling alleen maar goed en willen duidelijk niet betalen voor de extra TGTG kosten.

6 likes

Laat maar weten hoe het is!

Zal ik doen! Ben benieuwd.

Jongens lekker spuit 11 maar hoe voeg ik een foto in?

Heb net echt een bizarre box op gehaald bij de ah to go, heb onder andere een spelletje uno, wasmiddel, en 2 glazen Haha en nog allemaal eten

4 likes

Hierop drukken en dan vanuit je galerij/filmrol uploaden. Makkelijker kan haast niet. Tenzij je een ander thema hebt op het forum, geen idee hoe het er dan uitziet, maar zal ook wel een paperclip zijn denk ik.

1 like

Bij mij is t deze

1 like

thanks @SimpleThings @Unquestionable

Zie hier mijn bizarre box! Wasmiddel,een spelletje uno (?), van die spaarglazen, zakje granola, broodje bapao, tostini chorizo, koffiebroodje, stroopwafel, koolwrap, sushi en sapje. Vind het zelf heel veel!

Oh ja en ze vroegen ook nog of ik vega was, vond ik heel netjes!

65 likes

Ik heb vandaag donuts gehaald bij donuts and Co in Den Haag en kreeg 7 verschillende donuts. Ik heb ze gedeeld met mijn collega zodat we allebei wat lekkers hadden thuis. Ben erg tevreden!

3 likes

Met pijn en moeite die glazen gespaard en nu geeft AH ze weg met TGTG?!? :cry:

13 likes

@California haha wat een random dingen, ik vind de ah to go alleen maar leuker worden zo
Alleen voor die glazen zou ik de bon al kopen

1 like

Zo leuk! Maar waarom zouden ze die Uno zo weggeven? En wasmiddel kan toch ook niet echt over de datum?

3 likes

Uno is al leuk Om te krijgen. Leuk voor op vakantie :wink:
Tof pakket van ah to go.

Ik ga morgen naar de bakker in mijn eigen dorp. Die zijn net begonnen en nu zijn de eerste bonnen beschikbaar,
Het is mijn favoriete bakker dus ik ben benieuwd. Laat morgen weten wat ik kreeg.

1 like

Vorige week voor het eerst TGTG gebruikt, woon in Engeland dus heb minder aanbod maar zitten wel een paar leuke dingen bij.

Mijn beste ontdekking tot nu is een hotel hier op de hoek waar je voor 2,50 ontbijt van het ontbijtbuffet kan halen (worstjes, bonen, ei, spek, hashbrowns en soms ook croissantjes e.d.). Nu twee keer gedaan en een box is meer dan genoeg voor mijn vriend en ik, beetje gevaarlijk dus haha. Ze waren echt heel aardig en pushy, denk dat ik alles had mogen meenemen als ik wou, de vrouw die me hielp bleef maar zeggen ‘zeker dat je niet weer wilt.’ Ze krijgen blijkbaar niet vaak TGTG klanten.

Hoop echt heel erg dat er hier ook meer winkels aan mee gaan doen! Gaan Donderdag weer proberen bij twee nieuwe plekken boxen te halen.

7 likes

Misschien gaat die uno uit de handel of was het onderdeel van een actie die afgelopen is.
Ik heb ook nog nooit gezien dat ze dat spel verkochten bij ah to go?

@Luipaard @Dexter ik heb echt geen idee Haha, vond het echt zo random allemaal, maargoed je hoort mij niet klagen! We hadden wel echt al 10 glazen van de ah gespaard en toevallig met black friday op bol 6 flessen precies dat wasmiddel gehaald Haha, dus echt grappig dat we precies dat krijgen maar echt een topdeal!

2 likes

Ik heb zelf bij een ah to go gewerkt en daar kwam bijna elke dag iets verkeerd binnen. Zover ik weet verkoopt ah to go geen wasmiddel en zeker geen spellen en ze hebben ook nooit acties (zoals die glazen) die de gewonen ah heeft. Bij waar ik werkte werd het weggegooid of kon het personeel het met korting kopen want het kon niet zomaar in de winkel worden verkocht. Ik denk dat ze daarom nu dat soort producten erbij doen.

10 likes