Too Good To Go / Overblijvers

Idd echt een heel random pakket, maar wel hele leuke dingen!

1 like

Ik hoop vandaag twee bonnen te kunnen krijgen, eentje van de ah to go (die sinds een paar dagen in Tilburg zit) en eentje van bakker Bart.

1 like

Eentje van AH to go gekocht voor vanavond!

Ook die in Tilburg? Ben benieuwd wat je krijgt!

Ziet er netjes uit! Mag ik vragen om welke AH to go het gaat (plaats?), misschien ga ik dan ook een gokje wagen haha

1 like

Nee 1 in Rotterdam! Vanavond even de buit vergelijken met die van jou :smiley:

Jazeker, Utrecht Oudegracht was het

Mijn sinterklaas pakket van de bakker hier in het dorp.
Had gehoopt op brood maar dit mag zeker de pret niet drukken.
Ze deden voir het eerst mee.

Zijn de 2 zakjes links een soort van pepernoten?

Verder
2 speculaasstukken
4 gevulde speculaas koeken
4 meergranen eierkoeken?
5 krentenbollen
6 broodjes

11 likes

Zeker weten pepernoten!

Waar de Pieten normaal mee gooien zijn kruidnoten namelijk.

2 likes

Djw dacht het al maar mijn man twijfelde.
Lekker sinterklaaspakket dus.
Gelukkig nog een brood. Binnenkort maar een bakker doen en dan weer hopen op brood.

Wat een lekkere dingen nu gekregen

Van AH to go: twee salades, iets sushi-achtigs, een sandwich, een donut en een koffiebroodje! Prima pakketje. Hij vroeg nog of ik van sushi hield (nee, helaas) want de andere zak die klaar stond had veel sushi!

15 likes

Wat een leuk pakket!

Het is mij gelukt om een bon te kopen van bakker Bart en van Ah to go voor morgen. Ben benieuwd.

1 like

Ook ik ga naar bakker bart morgen.
Misschien zie ik je wel :wink:

Het is me gelukt om mijn PayPal weer te activeren dus ik heb voor het eerst een bon gekocht van een bakker in mijn stad. Ik ben benieuwd en uiteraard volgt er een review!

1 like

Ik zie er eigenlijk wel een voordeel in namelijk dat je het gewoon rechtstreeks bij de winkelier contant of met pin kan betalen. Vind het ondanks dat het me eindelijk weer gelukt is om mijn PayPal te koppelen best stom dat je nog steeds niet met iDeal kan betalen dus ik denk dat het voor veel mensen best een uitkomst is. Plus minder voedselverspilling dus win-win toch?

De reden dat je niet met ideal kan betalen is omdat het dan heel ingewikkeld is qua terugstorten enzo.

Nah dat weet ik niet, via Mollie is dat vrij eenvoudig. Denk eerder dat het te duur is om dit als betaalmiddel erbij te doen. Kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat het om het terugstorten gaat want bij PayPal en creditcard moet dat ook handmatig gebeuren.

In de app store geven ze bij de reviews aan dat ze nog steeds bezig zijn met iDeal als betaaloptie toe te voegen. Dat maakt mij in ieder geval blij!

Ik krijg pay pal gewoon niet gekoppeld :s ik krijg die kleine bedragen dus maar niet gestort op mijn rekening. Snap niet waarom niet. Alles is goed en opnieuw ingevuld.

Ja, ik zat te wachten tot deze Spar bij TGTG zou aansluiten zoals andere Spar’s al op andere plekken hebben gedaan, dus was vrij verbaasd over ineens te zien op Spar app, maar zeker positief. Scheelt inderdaad met betalen, daar had ik nog niet bij stil gestaan.