Too Good To Go / Overblijvers

Wat een gedoe bij Bakker Bart

Ik had deze tgtg vrijdag van de Dekamarkt voor €5,-. Bijna alles was tot zaterdag of zondag goed. Totale waarde meer dan €35,-
Meeste ingevroren rest dit weekend opgemaakt. Ik was tevreden :blush:

30 likes

Wow! Super veel.

Ik ben net bij Bonnie in Arnhem geweest. Is een nieuw veganistisch koffie café waar je ook kunt ontbijten en lunchen.
Voor €4,- kreeg ik dit:
Een burger
Een grote koek
Een snicker taartje, hij lijkt op de foto niet zo groot maar heeft 3 hele dikke lagen. Ziet er heerlijk uit haha
Een kleine Tony’s

Vond de vrouw die mij hielp ook heel vriendelijk, ze legde netjes uit wat alles was en ze maakte nog een klein praatje.
Ik ga nu de burger eten :grin: ben benieuwd!

23 likes

Ben je bij de ah bij de uni in Til geweest? Ik ga morgen! Waar loop je dan heen met die bon? Servicebalie?

Wauw wat veel! En echt lekkere dingen. Dan zie je toch wel verschil in dezelfde soort winkels met wat je krijgt.

Was idd bij de universiteit van Tilburg. Ik ben gewoon naar binnen gelopen en links waren twee meisjes bezig en heb het een van hun gevraagd. Ze hadden toen ook links achter al een tasje klaarstaan met de dingetjes.
Ben benieuwd wat jij morgen krijgt!

1 like

Ik ben onderweg naar de ah to go bij de uni. Stond net bij de gewone ah, had geen idee dat er twee zijn… hahah

Oke ik heb

Leuk:
Chocoladecroissant
Appelflap
Hard broodje
Flesje water met framboos en munt

Stom:
Broodje filet américain
Maaltijdsalade kip

Is het geld zeker waard, nu nog iemand vinden die de vleesdingen wilt

4 likes

Ik ben ook gisteren naar de ah to go geweest, bij mij vroeg ie of ik vegetariër was! Ik vind dat erg netjes. Misschien moet ik er wel bij zeggen dat ie nog geen tasje klaar had staan, dus had nog wat “vrije keuze”
Uiteindelijk kreeg ik een caesar salade, pulled pork sandwich, een zalm wrap en een kiwi/sinasappel sap. Blij mee! En het kon ook nog normaal op qua hoeveelheid want ik ben alleen en 't was ook echt houdbaar tm gisteren dus ik heb er vandaag lekker van gegeten.

Ja er stonden wel vier tasjes maar ik wist niet zo goed wat ik dan moest zeggen…

Ah to go Utrecht Oudegracht ;
Pak magere melk
Muffin red velvet
Gehakt
Goudse belegen geraspte kaas
Sandwich kip
Klein sapje

4 likes

Waar kan ik die vinden? Heb geen nieuwsbrief gehadf.
Tilburg en eindhoven kom ik vaak. Den bisch soms

Iemand in de omgeving Rotterdam bekend met TGTG maaltijden van Lot & Daan?

Ja! Was tevreden, kreeg de laatste x:

• italiaanse bol met tonijnsalade
  • sharp sharp cakeje
  • vers sap

Voor €5 bij Donuts & Co.

Er stond een tasje klaar. Wel jammer van al het verpakkingsmateriaal.

28 likes

Ziet er goed uit! Hoe waren de smaken? Ik begreep dat de kwaliteit van Donuts & co nogal wisselend is.

Weer een pakket gered bij de plaatselijke bakker.
Love iT, en oh lekkere bolussen :grinning:

15 likes

Het zijn geen typische donuts, ze zijn minder vet. Wat ik persoonlijk wel lekker vindt. Het zijn een soort cronuts met een icing laagje. In deze donuts zat geen vulling, dus daar kan ik niet over oordelen.

In Tilburg zijn er al best veel bijgekomen. Het loopt dus goed :slight_smile:

1 like

Ik ga zo iets ophalen bij The Harvest, in Rotterdam. Daar werken ze vooral met seizoensgebonden en lokale producten, met name groenten, dus ik ben erg benieuwd!

3 likes