Ik zit echt met smart te wachten tot het in Hoorn komt.
Zit het in fucking Opmeer. Of all places. Haha.
Ik zit echt met smart te wachten tot het in Hoorn komt.
Zit het in fucking Opmeer. Of all places. Haha.
Maar bij paypal of creditcard betaal je natuurlijk pas later. Misschien zit daar verschil in?
Ik snap denk ik gewoon die behoefte aan iDeal niet. Ik gebruik iDeal vrijwel nooit maar ik ben een van de weinige denk ik
@Sofie heb je bij Bakker Bart gezien. Was vanavond een deceptie.
Bij mij hadden ze de bon al ingenomen. Ben benieuwd of het cancellen goed gaat komen en geld terug krijg.
Jammer dat ze niet vanmiddag al de tijd hadden verzet. Voor ons was het nu geen optie om te blijven hangen in de stad.
Geen pakket van bakker bart dit keer.
Ben wel benieuwd naar jouw ah to go pakket van de uni.
Ik was even helemaal kwijt dat ik jou daar idd zou zien! Was echt een dikke tegenvaller, baalde echt zo erg. Ik had ook geen tijd om nog drie uur in de stad te blijven en ik woon ook niet om de hoek, dus ben ook naar huis gegaan. Dubbel balen want dat zou het avondeten zijn. De vorige keer bij bakker Bart liep ook al zo raar, dat de tijd drie keer werd aangepast en uiteindelijk een half uur van tevoren geannuleerd. Voor mij (in ieder geval voorlopig) geen bakker Bart meer.
Ah to go was nog best even zoeken voor mij. Ikzelf studeer aan Fontys, dus helemaal niet bekend daar. Uiteindelijk gevonden en kreeg ik een tasje met het volgende mee ;
Vond het zelf wel de moeite waard, als het nog eens een keer zo uitkomt dat ik rond die tijd in de buurt ben ga ik zeker nog een keer langs.
Ook ik vond het een dikke tegenvaller bij Bakker Bart.
Ben nog steeds met too good to go bezig om mijn geld terug te krijgen, aangezien de vrouw mijn bon al had geaccepteerd maar ik dus niets mee kreeg.
Hopelijk wordt dat snel geregeld.
En dat terwijl ik de vorige keer juist goede ervaringen had.
Mijn man was een keer mee omdat hij in de stad iets moest hebben. Die zal ook wel gedacht hebben.
Ook ik kon niet al die tijd in de stad blijven hangen. Gelukkig doet de bakker bij mij in het dorp nu ook mee.
Ah to go zit letterlijk op het universiteits terrein dus? Ik zou daar ook flink moeten zoeken, ken het daar ook niet.
Wat vervelend dat dat zo moeilijk gaat. Hopelijk word het inderdaad snel geregeld!
Ik hoop ook dat hier snel iets in de buurt komt, het centrum is ook zo vervelend om te komen.
Ah to go zit echt letterlijk op het terrein van de universiteit. Mijn google maps werkte ook niet de hele tijd geweldig mee, die vond het soms zelfs moeilijk om te vinden Het zit in ieder geval vrij dicht bij de bibliotheek van het terrein, als je met de rug er naartoe staat dan moet je nog een stuk naar links.
Wat een gedoe bij Bakker Bart
Ik had deze tgtg vrijdag van de Dekamarkt voor €5,-. Bijna alles was tot zaterdag of zondag goed. Totale waarde meer dan €35,-
Meeste ingevroren rest dit weekend opgemaakt. Ik was tevreden
Wow! Super veel.
Ik ben net bij Bonnie in Arnhem geweest. Is een nieuw veganistisch koffie café waar je ook kunt ontbijten en lunchen.
Voor €4,- kreeg ik dit:
Een burger
Een grote koek
Een snicker taartje, hij lijkt op de foto niet zo groot maar heeft 3 hele dikke lagen. Ziet er heerlijk uit haha
Een kleine Tony’s
Vond de vrouw die mij hielp ook heel vriendelijk, ze legde netjes uit wat alles was en ze maakte nog een klein praatje.
Ik ga nu de burger eten ben benieuwd!
Ben je bij de ah bij de uni in Til geweest? Ik ga morgen! Waar loop je dan heen met die bon? Servicebalie?
Wauw wat veel! En echt lekkere dingen. Dan zie je toch wel verschil in dezelfde soort winkels met wat je krijgt.
Was idd bij de universiteit van Tilburg. Ik ben gewoon naar binnen gelopen en links waren twee meisjes bezig en heb het een van hun gevraagd. Ze hadden toen ook links achter al een tasje klaarstaan met de dingetjes.
Ben benieuwd wat jij morgen krijgt!
Ik ben onderweg naar de ah to go bij de uni. Stond net bij de gewone ah, had geen idee dat er twee zijn… hahah
Oke ik heb
Leuk:
Chocoladecroissant
Appelflap
Hard broodje
Flesje water met framboos en munt
Stom:
Broodje filet américain
Maaltijdsalade kip
Is het geld zeker waard, nu nog iemand vinden die de vleesdingen wilt
Ik ben ook gisteren naar de ah to go geweest, bij mij vroeg ie of ik vegetariër was! Ik vind dat erg netjes. Misschien moet ik er wel bij zeggen dat ie nog geen tasje klaar had staan, dus had nog wat “vrije keuze”
Uiteindelijk kreeg ik een caesar salade, pulled pork sandwich, een zalm wrap en een kiwi/sinasappel sap. Blij mee! En het kon ook nog normaal op qua hoeveelheid want ik ben alleen en 't was ook echt houdbaar tm gisteren dus ik heb er vandaag lekker van gegeten.
Ja er stonden wel vier tasjes maar ik wist niet zo goed wat ik dan moest zeggen…
Waar kan ik die vinden? Heb geen nieuwsbrief gehadf.
Tilburg en eindhoven kom ik vaak. Den bisch soms