Iemand in de omgeving Rotterdam bekend met TGTG maaltijden van Lot & Daan?
Ja! Was tevreden, kreeg de laatste x:
- italiaanse bol met tonijnsalade
- sharp sharp cakeje
- vers sap
Ziet er goed uit! Hoe waren de smaken? Ik begreep dat de kwaliteit van Donuts & co nogal wisselend is.
Het zijn geen typische donuts, ze zijn minder vet. Wat ik persoonlijk wel lekker vindt. Het zijn een soort cronuts met een icing laagje. In deze donuts zat geen vulling, dus daar kan ik niet over oordelen.
In Tilburg zijn er al best veel bijgekomen. Het loopt dus goed
Ik ga zo iets ophalen bij The Harvest, in Rotterdam. Daar werken ze vooral met seizoensgebonden en lokale producten, met name groenten, dus ik ben erg benieuwd!
Ok dit is echt zo lekker, foto ziet er niet uit want het is van alles wat maar ik ga het toch posten
Het is dus een bowl, die verkopen ze daar ook tussen de 10 en 14 euro geloof ik, en er zitten kerrie gekruide aardappeltjes in, bietjes salade, kidney bonen salade met ik denk bosui oid, hummus, gegrilde pompoen, pastinaak volgens mij… En alles is zo goed gekruid
Aanrader!
Van het Bakkerscafe in Nijmegen. 2,50 voor 2 halve zuurdesembroden (1 wit, 1 donker), 2 meergranenbroodjes, 2 zuurdesempistolets (waarvan 1 al gesneuveld was, want lekker…) en een luxe krentenbol. Erg tevreden, want kostte dus echt niks en we kunnen ruimschoots het hele weekend door.
Edit; ik vergat de maisbol, maar was ook al een succes vanavond.
Voor morgen een bon gekocht voor de couscousbar. Ben heel benieuwd, nog nooit geweest en nog niet echt een idee wat ik moet verwachten.
Haha die 6 aardbeien!
Ik ben hier altijd net te laat of de tijden om het op te halen zijn zo onhandig. Als die ik die vondsten zie van jullie ben ik wel een beetje jaloers hoor!
Je kan nu ook met iDeal betalen!
Heb een ah to go voor hoofdkantoor besteld. Ben heel benieuwd, er was iemand die daar heel veel had toch
Het is zeker wel de 12 euro waard die ervoor stond, maar ik vind het wel veel salade

Ah haha, wel heel gezond!
Ik heb het gister weer eens gedaan, bij de tosticlub in Amsterdam (omdat ik natuurlijk op een mega tosti hoopte). Helaas, ik kreeg een fles sinaasappelsap, een croissant, twee kleine bladerdeeg hapjes en een potje yogurt met fruit. Prima, daar niet van maar hoopte op een tosti
Als ik zie wat jij had was ruilen een goededeal geweest
Ik had vanmiddag 2 salades mee voor lunch, die ene was wel oke en die ander vond ik echt niet lekker mn collega wilde proeven, maar die zat ook na 1 hap al vies te kijken haha! Dus die is helaas alsnog in de prullenbak beland
Ooh die wrap is echt een van mijn lievelingsdingen op het station.