Even een beetje vochtig maken onder de kraan! #lifehack
Ik heb zojuist voor het eerst een bon besteld, bij de SPAR (zo’n city spar). Ben heel benieuwd.
Gisteren een zak bij de Bakker Bart gehaald. Gevuld met een heel maisbrood, 4 mueslibollen (of andere broodjes?), 2 krentenoliebollen, 1 appelbeignet, 1 muffin, 1 appelflap en 2 stengels oh en nog een ander broodje waarvan ik nog niet uit ben wat het is haha. Voor 4 euro, ik ben erg tevreden!
Yes heb een bon voor de 3 graefjes morgen! Hopelijk lekkere taartjes eten dit weekend
Yesss er doet eindelijk ook iets in mijn stad mee, een bakker! En ik moest morgen net nieuw brood kopen, dus dat komt (waarschijnlijk) goed uit! De ophaaltijd is tussen 16.30-17.30, maakt het naar jullie idee of je meer richting het begin of eind van die tijd er bent? Er waren 2 bonnen. Ben benieuwd! Zal voor hun ook ws ook één van de eerste keren zijn.
Ik dacht hier trouwens eerder gelezen te hebben dat mensen baalden dat je niet met ideal kan betalen, maar dat kon ik net wel gewoon!
Oke top! Ik verbaasde me ietwat om het tijdstip van tussen 16.30 en 17.30, gezien ie pas om 17.30 sluit! Best gek ergens toch dat je dan al pakketjes klaar hebt (en dus zoals jij zegt het beste op het begin kan komen) terwijl er nog meer producten over kunnen blijven die eventueel verspild worden anders? Of is dit meestal zo qua tijdstippen in jullie ervaring?
Oh ja geloof het ook wel hoor dat je toen alleen met Paypal kon betalen haha. Maar ik dacht ik geef het even aan voor de mensen die wellicht daardoor er niet bestelden dat het nu dus wel kan!
Yess ik heb een stukje red velvet gekregen bij de drie graefjes verder 2 stukjes hummingbird(?), carrot cake, ny cheesecake en een enorme muffin. Heel blij mee
Ik heb voor 3.99 bij een bakker gekregen:
- 1 heel volkoren brood
- 1 heel wit brood (haal ik zelf nooit, maar daar maak ik dan wel gewoon tosti’s of wentelteefjes van
)
- 1 half “bol” brood dat vast voorgesneden is. Ik geloof ook iets van volkoren.
- 5 eierkoeken
- 2 pistolets
- 2 croissantjes
- 1 koffiebroodje
- 1 (gevuld?) kaneelbroodje (?) - Haha deze moet ik eerst even proeven voordat ik daadwerkelijk weet wat het is
Erg blij mee!
Balen. Net te laat voor de bakker hier in de buurt. Dacht mooi voor kerst even in te slaan. Maandag maar even in de gaten houden
Net weer eens bij New Fork in Den Haag gehaald, dit is de buit:
- avocado bowl salade
- 2 croissantjes
- een dadel energy bar
- een oatmail cookie
- twee sapjes (1 met aardbei en 1 met bosbessen denk ik)
Ben er heel erg tevreden mee!
Bakker Bart voor morgen gekocht! Hebben jullie ervaring als de sluitingstijd 14u is maar de bon tussen 15u en 16u?
Hier doen alle bakkers al dagen niet mee, we vanwege de kerstdrukte. Jammer is het wel. Hoop voor maandag nog een bon te bemachtigen. Pre-kerstrestjes !
Hoi allemaal
Ik was dit topic al een tijdje mee aan het lezen maar heb nu zelf ook twee boxen gehaald en die wilde ik jullie niet onthouden.
Hierbij de box van bakkerij Kees Gutter (Purmerplein). Stond al klaar, vriendelijk meisje, verder geen gesprekje ofzo.
- een half wit brood
- een pizzabroodje (heeft de foto niet gered)
- 5 krentenbollen
- een tomatenbroodje en een rozijnenbroodje
- 4 gebakjes
Lekker! Maar we gaan het in het vervolg alleen doen als we visite krijgen (gelukkig vandaag ook) want we eten zelf niet veel brood en gebak. Moorkop was wel heel lekker hmmm
En de box van Biomonkie (Buikslotermeerplein). Ik post de foto in een volgend bericht, mag nog maar 1 foto posten. Leuk meisje, deel stond al klaar, verder zat ze een beetje te rekenen en heeft er nog wat dingen bij gestopt. Ging ook een leuk gesprek aan (vroeg daarna wel of we ze wilden raten op fb).
- 500g wilde spinazie
- zakje schorseneren
- bosje peterselie
- 2 appels
- een grapefruit
- zakje winterpostelein
- groene paprika
- broccoli
- wortel in stukken
Kan me voorstellen dat sommige mensen de bruine plekjes op groente en fruit niet meer oké vinden, maar dit is precies waar ik op had gehoopt. Spullen die echt niet meer verkocht gaan worden. En allemaal lekker biologisch. Gister schorseneren (wat een ongelofelijk werk om die dingen klaar te maken maar zo lekker) en winterpostelein gegeten. Vanavond verder aan de rest:)
Ik vind het helemaal leuk en lees met veel plezier jullie posts😄
Bij de Bakker Bart! We eten soep vanavond, dus lekker broodjes erbij. Ik weet alleen niet wat die staaf is? Daar heb ik er twee van. Lijkt een soort vlees?
En in de koelkast staat een caramel en een red velvet taartje!
Ik denk dat het borek is:
https://www.bakkerbart.nl/assortiment/tussendoortjes/hartig-tussendoortje/borek-spinazie-witte-kaas
Ohja! Vet dom, had zelf ook effe kunnen kijken. Zal mam blij mee zijn met die!
Ik heb vandaag voor het eerst meegedaan. Was bij Bakker Bart en kreeg de volgende dingen:
4x appelflap
4x krentenbol
8x croissant
5x hard broodje
4x mueslibol
1x pretzel
10x oliebol
2x hard broodje met amandelspijs erin
2x appelbeignet
Super blij mee! Waren nog 4 anderen die een bon hadden en die kregen hetzelfde. Denk dat ze dus erg veel over hadden.
Ja woow da’s echt dubbele van mij, lekkere score!
Heerlijk kerstontbijt lijkt me!