Too Good To Go / Overblijvers

Hier doen alle bakkers al dagen niet mee, we vanwege de kerstdrukte. Jammer is het wel. Hoop voor maandag nog een bon te bemachtigen. Pre-kerstrestjes :heart_eyes:!

Hoi allemaal :slight_smile:
Ik was dit topic al een tijdje mee aan het lezen maar heb nu zelf ook twee boxen gehaald en die wilde ik jullie niet onthouden.

Hierbij de box van bakkerij Kees Gutter (Purmerplein). Stond al klaar, vriendelijk meisje, verder geen gesprekje ofzo.

• een half wit brood
  • een pizzabroodje (heeft de foto niet gered)
  • 5 krentenbollen
  • een tomatenbroodje en een rozijnenbroodje
  • 4 gebakjes

Lekker! Maar we gaan het in het vervolg alleen doen als we visite krijgen (gelukkig vandaag ook) want we eten zelf niet veel brood en gebak. Moorkop was wel heel lekker hmmm

En de box van Biomonkie (Buikslotermeerplein). Ik post de foto in een volgend bericht, mag nog maar 1 foto posten. Leuk meisje, deel stond al klaar, verder zat ze een beetje te rekenen en heeft er nog wat dingen bij gestopt. Ging ook een leuk gesprek aan (vroeg daarna wel of we ze wilden raten op fb).

• 500g wilde spinazie
  • zakje schorseneren
  • bosje peterselie
  • 2 appels
  • een grapefruit
  • zakje winterpostelein
  • groene paprika
  • broccoli
  • wortel in stukken

Kan me voorstellen dat sommige mensen de bruine plekjes op groente en fruit niet meer oké vinden, maar dit is precies waar ik op had gehoopt. Spullen die echt niet meer verkocht gaan worden. En allemaal lekker biologisch. Gister schorseneren (wat een ongelofelijk werk om die dingen klaar te maken maar zo lekker) en winterpostelein gegeten. Vanavond verder aan de rest:)

Ik vind het helemaal leuk en lees met veel plezier jullie posts😄

9 likes

Biomonkies box:

14 likes

Bij de Bakker Bart! We eten soep vanavond, dus lekker broodjes erbij. Ik weet alleen niet wat die staaf is? Daar heb ik er twee van. Lijkt een soort vlees?

En in de koelkast staat een caramel en een red velvet taartje!

3 likes

Ik denk dat het borek is:

https://www.bakkerbart.nl/assortiment/tussendoortjes/hartig-tussendoortje/borek-spinazie-witte-kaas

1 like

Ohja! Vet dom, had zelf ook effe kunnen kijken. Zal mam blij mee zijn met die!

Ik heb vandaag voor het eerst meegedaan. Was bij Bakker Bart en kreeg de volgende dingen:

4x appelflap
4x krentenbol
8x croissant
5x hard broodje
4x mueslibol
1x pretzel
10x oliebol
2x hard broodje met amandelspijs erin
2x appelbeignet

Super blij mee! Waren nog 4 anderen die een bon hadden en die kregen hetzelfde. Denk dat ze dus erg veel over hadden.

15 likes

Ja woow da’s echt dubbele van mij, lekkere score!

Heerlijk kerstontbijt lijkt me!

Vandaag bij de Dekamarkt. Waarde rond de 28 euro. Beetje stom was dat de verkeerde ophaaltijd in de app stond. Ik belde 2 uur van tevoren of het wel klopte, nee dus. Uiteindelijk werd het nog in app niet aangepast, dus ws waren de andere 2 te laat…

5 likes

Ja veel geluk gehad denk ik, haha :slight_smile:

Wordt zeker genieten! :slight_smile:

Lekker handig van ze… not.

Ziet er wel goed uit!

Ohhh dat is echt winnen!!

Lekker! En die salade ziet er ook goed uit!

1 like

Oeh lekker, geniet ervan!

1 like

Al super veel goede ervaringen gehad bij too good to go, maar bij bakker Bart in Tilburg ben ik nu echt helemaal klaar.

Ik heb hier nu drie keer een bon van gekocht, omdat je hier al die ervaringen leest en dat zijn toch behoorlijke goede. De eerste keer toen ik een bon kocht was drie keer de tijd gewijzigd van de bon (toen ik heb kocht was het tussen 17:45-18:00, toen verzet naar 20:45-21:00 en toen diezelfde dag van ophalen om 14:00 weer verzet naar 17:45-18:00). Gelukkig op tijd gezien, dus vertrokken naar bakker Bart (want zit niet heel dicht in de buurt) om dan als je er bijna bent te zien dat de bon 25 minuten van tevoren is geannuleerd. Ontzettend balen, want sta je toch met lege handen en heb je niks voor het avondeten. Na twee weken was ik voor een afspraak in de buurt van bakker Bart, dus dacht koop toch maar een bon ondanks dat gedoe van vorige keer. Toen ik toen aankwam bij bakker Bart om 17:45, kregen andere too good to go kopers en ik te horen dat too good to go de tijd niet had aangepast in de app, dat ze pas sloten om 21:00 en dat wij niks meekregen. We moesten of wachten of hun annuleerde de bon. Ik wilde niet drie uur wachten buiten, dus geannuleerd, ergens maar weer eten gaan halen en weer naar huis. Vandaag, een maand later, dacht ik ik probeer het nog een keer, geef het nog een keer een kans. Dus bon gekocht, weer onderweg naar daar, om het om 17:45 op te halen. Om 17:30 onderweg nog een keer gecheckt, door de vorige keren, maar het stond er nog gewoon in. Toen ik wilde kijken hoe ik het laatste stuk er moest komen, zag ik dat de bon om 17:40 nog geannuleerd was. Vijf minuten van tevoren, voordat je het mag gaan ophalen. Ik snap het concept van tegen voedselverspilling tegengaan, maar vind vijf minuten van tevoren zo’n bon afzeggen echt niet netjes en niet kunnen. Bakker Bart in Tilburg kom ik dus nooit meer.

14 likes

Zal ik ook nog even mijn andere ervaringen delen van afgelopen tijd ;

Helaas een slechte foto, maar ben bij speciaalbakkerij van der Grijn in Gorichem. Wat er in zat was ;

• Een appelflap
  • Een saucijzenbroodje
  • Half maisbrood
  • Twee bruine broodjes
  • Twee croissantjes
  • Een heel bruin brood
  • Een stokbrood
    Was erg lekker allemaal en ook veel!

Dit is van CousCous bar in Tilburg. Was erg moeilijk te vinden even, omdat het een eetstuk is in een winkel. Je ziet het dus niet aan de buitenkant dat het daarin zit. Gelukkig gevonden en geholpen door een erg aardige man. Kreeg twee bakjes soep mee en een bak couscous. Couscous werd vers gemaakt met de dingen die over waren van die dag. Was echt heerlijk!

Dit is van Deli by Shell in Drunen. Allemaal lekker en blij mee, maar had wat anders verwacht. Was al eerder geweest bij een deli by shell (in Oisterwijk) en kreeg daar allemaal verse dingen mee. Toch grappig om te zien hoe dat kan verschillen.

Appelsien in Tilburg. Kreeg een halve spitskool, zakje radijsjes, bakje salade (met selderij, ei, een soort roomdressing, enz) en een spinazie achtig sapje.

Nog eens bij ah to go geweest bij Tilburg universiteit. Kreeg een grote salade met kip, mango, ei, kool, tomaatjes sla en een zoete dressing. Een bakje fruit, skyr met muesli, raw lemonade (was erg verrassend lekker!) en een dikke sandwich. Was echt veel en allemaal heel erg lekker!

Van Samolina in Eindhoven. Een bakje pasta en een bakje salade. Vers gemaakt, erg lekker en een maaltijd voor een persoon qua hoeveelheid.

Zo weer even al mijn dingen van afgelopen maanden haha :see_no_evil:

14 likes

Man man man wat slecht.

Ook ik ben helemaal klaar met Bakker Bart in Tilburg.
Gelukkig die ene keer waarbij mijn bon al ingenomen was maar we toch niets meekregen (op koopavond) alsnog mijn geld terug gekregen. Duurde alleen wel een tijdje.