Too Good To Go / Overblijvers

Lekker handig van ze… not.

Ziet er wel goed uit!

Ohhh dat is echt winnen!!

Lekker! En die salade ziet er ook goed uit!

1 like

Oeh lekker, geniet ervan!

1 like

Al super veel goede ervaringen gehad bij too good to go, maar bij bakker Bart in Tilburg ben ik nu echt helemaal klaar.

Ik heb hier nu drie keer een bon van gekocht, omdat je hier al die ervaringen leest en dat zijn toch behoorlijke goede. De eerste keer toen ik een bon kocht was drie keer de tijd gewijzigd van de bon (toen ik heb kocht was het tussen 17:45-18:00, toen verzet naar 20:45-21:00 en toen diezelfde dag van ophalen om 14:00 weer verzet naar 17:45-18:00). Gelukkig op tijd gezien, dus vertrokken naar bakker Bart (want zit niet heel dicht in de buurt) om dan als je er bijna bent te zien dat de bon 25 minuten van tevoren is geannuleerd. Ontzettend balen, want sta je toch met lege handen en heb je niks voor het avondeten. Na twee weken was ik voor een afspraak in de buurt van bakker Bart, dus dacht koop toch maar een bon ondanks dat gedoe van vorige keer. Toen ik toen aankwam bij bakker Bart om 17:45, kregen andere too good to go kopers en ik te horen dat too good to go de tijd niet had aangepast in de app, dat ze pas sloten om 21:00 en dat wij niks meekregen. We moesten of wachten of hun annuleerde de bon. Ik wilde niet drie uur wachten buiten, dus geannuleerd, ergens maar weer eten gaan halen en weer naar huis. Vandaag, een maand later, dacht ik ik probeer het nog een keer, geef het nog een keer een kans. Dus bon gekocht, weer onderweg naar daar, om het om 17:45 op te halen. Om 17:30 onderweg nog een keer gecheckt, door de vorige keren, maar het stond er nog gewoon in. Toen ik wilde kijken hoe ik het laatste stuk er moest komen, zag ik dat de bon om 17:40 nog geannuleerd was. Vijf minuten van tevoren, voordat je het mag gaan ophalen. Ik snap het concept van tegen voedselverspilling tegengaan, maar vind vijf minuten van tevoren zo’n bon afzeggen echt niet netjes en niet kunnen. Bakker Bart in Tilburg kom ik dus nooit meer.

14 likes

Zal ik ook nog even mijn andere ervaringen delen van afgelopen tijd ;

Helaas een slechte foto, maar ben bij speciaalbakkerij van der Grijn in Gorichem. Wat er in zat was ;

• Een appelflap
  • Een saucijzenbroodje
  • Half maisbrood
  • Twee bruine broodjes
  • Twee croissantjes
  • Een heel bruin brood
  • Een stokbrood
    Was erg lekker allemaal en ook veel!

Dit is van CousCous bar in Tilburg. Was erg moeilijk te vinden even, omdat het een eetstuk is in een winkel. Je ziet het dus niet aan de buitenkant dat het daarin zit. Gelukkig gevonden en geholpen door een erg aardige man. Kreeg twee bakjes soep mee en een bak couscous. Couscous werd vers gemaakt met de dingen die over waren van die dag. Was echt heerlijk!

Dit is van Deli by Shell in Drunen. Allemaal lekker en blij mee, maar had wat anders verwacht. Was al eerder geweest bij een deli by shell (in Oisterwijk) en kreeg daar allemaal verse dingen mee. Toch grappig om te zien hoe dat kan verschillen.

Appelsien in Tilburg. Kreeg een halve spitskool, zakje radijsjes, bakje salade (met selderij, ei, een soort roomdressing, enz) en een spinazie achtig sapje.

Nog eens bij ah to go geweest bij Tilburg universiteit. Kreeg een grote salade met kip, mango, ei, kool, tomaatjes sla en een zoete dressing. Een bakje fruit, skyr met muesli, raw lemonade (was erg verrassend lekker!) en een dikke sandwich. Was echt veel en allemaal heel erg lekker!

Van Samolina in Eindhoven. Een bakje pasta en een bakje salade. Vers gemaakt, erg lekker en een maaltijd voor een persoon qua hoeveelheid.

Zo weer even al mijn dingen van afgelopen maanden haha :see_no_evil:

14 likes

Man man man wat slecht.

Ook ik ben helemaal klaar met Bakker Bart in Tilburg.
Gelukkig die ene keer waarbij mijn bon al ingenomen was maar we toch niets meekregen (op koopavond) alsnog mijn geld terug gekregen. Duurde alleen wel een tijdje.

Jeetje wat kansloos zeg. Daar zou ik niet meer naartoe gaan

Jeetje wat naar. Heb je een klacht ingediend?

Ik zag op insta dat the tosti club een nieuwe locatie is die mee doet. Na het bekijken van de site lijkt dat me wel wat, dus meteen besteld voor vandaag. Hopelijk zit er iets bij wat we kunnen avondeten

2 likes

Laat je het weten?

Ik heb de app inmiddels ook maar er zit hier nog niks in de buurt helaas. (Neus van N-H haha)
Mijn vriend werkt in Amsterdam maar die heeft na zijn werk geen zin om eerst nog langs een winkel te rijden helaas. Wel begrijpelijk. Maar ben te nieuwsgierig haha.
Soort LOL ballen voor volwassenen dit.

1 like

Echt vervelend dat dat ook nog zo moeilijk is gegaan. Was idd nog extra vervelend als je al dingen had en dat ze die bon al geswipet hadden.

Ja heb een klacht gestuurd naar too good to go met ongeveer hetzelfde verhaal als ik hier heb neergezet. Kreeg terug bedankt voor je bericht. Dat ze mijn teleurstelling snappen en dat het inderdaad niet de bedoeling is. Dat ze contact hadden opgenomen met bakker bart en die gaven aan in de toekomst erop te gaan letten. Verder stond er eigenlijk niet echt iets. Ik heb uiteindelijk terug gestuurd dat ik hoop dat bakker bart zich er aan houd voor toekomstige too good to go koper van bakker bart, omdat ik er na deze drie keer geen bon meer van koop. Misschien niet heel aardig, maar wel waar… :see_no_evil:

Rest ook bedankt voor de reacties!

Ik heb het inmiddels opgehaald. Als ik thuis ben zal ik een foto maken en posten. Kan iig alvast vertellen dat ik het een heel leuk (en lekker) tasje vind!
Ik meen me van het egf te herinneren dat wij in dezelfde stad wonen. Echt janken dat er bij ons nog helemaal niks is idd! Ik werk zelf in a’dam dus haal dan wel eens iets op, maar ideaal is het niet.

1 like

Oh ik vind dat helemaal niet niet-aardig. Juist terecht en zoals je het nu verwoord best vriendelijk eigenlijk!
TGTG kan er denk ik ook niet meer aandoen dan wat ze nu hebben gedaan, klinkt wel alsof ze het prima hebben gehandeld.

Oh! Goed onthouden haha. Heb je dezelfde naam als toen?
En het is wel al mooi dat je in Amsterdam werkt want daar is t booming haha.

Ik heb gekregen: een sandwich ham, kaas, tomaat, sla en een sausje (heel dik brood!), een punt appeltaart (aan de rechterkant van de foto in t verfrommelde doosje), 2 croissantjes, een sapje (denk gewoon jus), een yoghurt met muesli en vers fruit en een appel.
Heel blij mee, alleen minder blij met het papieren tasje waar het in zat. Het hengsel scheurde namelijk toen ik op de fiets zat, dus de muesli zit niet meer bij de yoghurt, dat lag door het hele tasje en vandaar dat het doosje van de appeltaart ook zo verfrommeld is. Gelukkig stapte ik net op mn fiets dus het viel niet hard.
Zaakje vond ik heel schattig. Klein, maar zag ee leuk uit. 2 leuke jonge gasten aan het werk, niet echt gesproken, maar ze kwamen heel gezellig over.
De croissantjes zijn op, ik vind croissant altijd lekker, dus nu ook. Sandwich had ik in t tosti apparaat gegooid, want ik lust geen ongesmolten kaas en had tosti verwacht haha! Was heel lekker ondanks die sla er op. Yoghurt en sap is voor morgen en de appeltaart voor vanavond

8 likes

Ook hier toen een klacht ingediend

Vandaag weer eens wat gehaald via tgtg! Voor 5 euro een ontbijtje bij het Novotel. Je mocht alles opscheppen wat je wilde en kreeg bakjes. Wat ik wel raar vond is dat ik zei dat ik zelf een bakje mee had, maar dit niet mocht.
Het was alleen voor mij zelf dus wat ik uiteindelijk gehaald heb is: Een sapje, een snee vers brood, een klein hard broodje, croissantje, cinnamon bun, kaas, scrambled egg, gekookt ei, tomaat en komkommer.

Er lagen ook nog dingen als pannenkoeken etc, maar dit was wel genoeg voor mij. Al met al tevreden mee en ik ga denk ik morgen ochtend weer!

6 likes