Too Good To Go / Overblijvers

Jeetje wat kansloos zeg. Daar zou ik niet meer naartoe gaan

Jeetje wat naar. Heb je een klacht ingediend?

Ik zag op insta dat the tosti club een nieuwe locatie is die mee doet. Na het bekijken van de site lijkt dat me wel wat, dus meteen besteld voor vandaag. Hopelijk zit er iets bij wat we kunnen avondeten

2 likes

Laat je het weten?

Ik heb de app inmiddels ook maar er zit hier nog niks in de buurt helaas. (Neus van N-H haha)
Mijn vriend werkt in Amsterdam maar die heeft na zijn werk geen zin om eerst nog langs een winkel te rijden helaas. Wel begrijpelijk. Maar ben te nieuwsgierig haha.
Soort LOL ballen voor volwassenen dit.

1 like

Echt vervelend dat dat ook nog zo moeilijk is gegaan. Was idd nog extra vervelend als je al dingen had en dat ze die bon al geswipet hadden.

Ja heb een klacht gestuurd naar too good to go met ongeveer hetzelfde verhaal als ik hier heb neergezet. Kreeg terug bedankt voor je bericht. Dat ze mijn teleurstelling snappen en dat het inderdaad niet de bedoeling is. Dat ze contact hadden opgenomen met bakker bart en die gaven aan in de toekomst erop te gaan letten. Verder stond er eigenlijk niet echt iets. Ik heb uiteindelijk terug gestuurd dat ik hoop dat bakker bart zich er aan houd voor toekomstige too good to go koper van bakker bart, omdat ik er na deze drie keer geen bon meer van koop. Misschien niet heel aardig, maar wel waar… :see_no_evil:

Rest ook bedankt voor de reacties!

Ik heb het inmiddels opgehaald. Als ik thuis ben zal ik een foto maken en posten. Kan iig alvast vertellen dat ik het een heel leuk (en lekker) tasje vind!
Ik meen me van het egf te herinneren dat wij in dezelfde stad wonen. Echt janken dat er bij ons nog helemaal niks is idd! Ik werk zelf in a’dam dus haal dan wel eens iets op, maar ideaal is het niet.

1 like

Oh ik vind dat helemaal niet niet-aardig. Juist terecht en zoals je het nu verwoord best vriendelijk eigenlijk!
TGTG kan er denk ik ook niet meer aandoen dan wat ze nu hebben gedaan, klinkt wel alsof ze het prima hebben gehandeld.

Oh! Goed onthouden haha. Heb je dezelfde naam als toen?
En het is wel al mooi dat je in Amsterdam werkt want daar is t booming haha.

Ik heb gekregen: een sandwich ham, kaas, tomaat, sla en een sausje (heel dik brood!), een punt appeltaart (aan de rechterkant van de foto in t verfrommelde doosje), 2 croissantjes, een sapje (denk gewoon jus), een yoghurt met muesli en vers fruit en een appel.
Heel blij mee, alleen minder blij met het papieren tasje waar het in zat. Het hengsel scheurde namelijk toen ik op de fiets zat, dus de muesli zit niet meer bij de yoghurt, dat lag door het hele tasje en vandaar dat het doosje van de appeltaart ook zo verfrommeld is. Gelukkig stapte ik net op mn fiets dus het viel niet hard.
Zaakje vond ik heel schattig. Klein, maar zag ee leuk uit. 2 leuke jonge gasten aan het werk, niet echt gesproken, maar ze kwamen heel gezellig over.
De croissantjes zijn op, ik vind croissant altijd lekker, dus nu ook. Sandwich had ik in t tosti apparaat gegooid, want ik lust geen ongesmolten kaas en had tosti verwacht haha! Was heel lekker ondanks die sla er op. Yoghurt en sap is voor morgen en de appeltaart voor vanavond

8 likes

Ook hier toen een klacht ingediend

Vandaag weer eens wat gehaald via tgtg! Voor 5 euro een ontbijtje bij het Novotel. Je mocht alles opscheppen wat je wilde en kreeg bakjes. Wat ik wel raar vond is dat ik zei dat ik zelf een bakje mee had, maar dit niet mocht.
Het was alleen voor mij zelf dus wat ik uiteindelijk gehaald heb is: Een sapje, een snee vers brood, een klein hard broodje, croissantje, cinnamon bun, kaas, scrambled egg, gekookt ei, tomaat en komkommer.

Er lagen ook nog dingen als pannenkoeken etc, maar dit was wel genoeg voor mij. Al met al tevreden mee en ik ga denk ik morgen ochtend weer!

6 likes

Oh hahaha dankjewel :see_no_evil: Het laatste bericht dat ik niet meer kom is door too good to go niet gelezen en dus ook niet meer geantwoord, terwijl ik dat donderdagmiddag gestuurd heb. Ik zie het wel en ga wel naar andere dingen toe. Hopelijk komt er ook snel iets dichterbij mijn huis!

Wat heb jij toen terug gekregen als antwoord?

Wauw wat veel! Ziet er ook lekker uit!

Dat ze bakker bart erop aan gingen spreken.
En had ze zelf ook een advies gegeven en die ie ook opgevolgd.

Vandaag weer bij de plaatselijke bakker geweest.
In rechter zakje 4 appelflappen mmmm
En dit keer suikerbroodjes ipv bolussen. Vind ik ook zo lekker.

Dit keer maar een half brood maar alles is zo lekker. Een super pakket!

5 likes

Gister ochtend weer naar Novotel geweest! Dit maal 2 bonnen gehaald. In het bakje zat nog sla, tomaat, komkommer, mozerella en andere vleeswaren. Starbucks zat er niet bij!

8 likes

Hey iedereen,

Ik ben sinds deze maand ook begonnen met Too good to go.
Mijn ervaringen tot nu toe:

-Rotterdam Mariot Hotel: Erg lekker. Het kostte €4,99. Hiervoor kreeg ik 1 hard broodje ham, kaas, sla. 1 hard broodje zalm, roomkaas, rucola. 1 flesje sap. 1 banaan, 1 hard gekookt eitje. 1 mini chocolade broodje. Alles geleverd in een ophaaldoosje.
-Bakker Bart Dordrecht: Dit was een flinke buit (die ik uiteindelijk nog met collega’s en buren heb gedeeld) 1 heel bruin brood, 4 croissantjes, 2 pecannotenbroodjes, 1 meergranen croissant, 2 kaasbroodjes (bleek later ham-kaas te zijn), 5 kleine bartjes en 4 grote bartjes. Bartjes zijn die 3 hoekige broodjes waar de Bakker Bart bekend om staat. Dit koste mij €4,99.

Hierna heb ik nog 2 keer Starbucks Hofplein geprobeerd. Deze werden echter (wel optijd, 3 uur van te voren) geannuleerd.
Een 3e keer is toen wel gelukt. Voor mij viel dit vooral tegen omdat ik had gehoopt op iets zoets. Er lag hier nog genoeg van in de etalage. Misschien hebben de medewerkers dit zelf meegenomen??

Maar voor € 9,98 (2 pakketten, samen gedeeld met mijn buurvrouw) hadden we uiteindelijk: 4 yoghurtjes, 2 toasties nog te toasten, 1 bagel met roomkaas, 2 broodjes bacon en ei (broodje was niet lekker meer, maar na ei en bacon onder de grill te hebben gelegd was dit een lekker ontbijtje) en een pizza baguette. Als je het in de winkel zou kopen zou je hier zeker wel meer voor betalen.

Diezelfde dag heb ik ook Marqt Nieuwe Binnenweg uitgeprobeerd. Hier kreeg ik voor €4,99: 1 fles biologische schapenmelk (weggegeven), Indische groentensoep (errug lekker!), Maaltijd Rendang, 4 mini biefburgers(normale prijs €6,06!). Nu gelijk ingevroren), 2 bananen en een chocolade pecan tartelette.

Dus al best wat ervaringen rijker deze maand.
Het is ook best verslavend. Achter een koopje aangaan. Kijken of je het voor elkaar krijgt. En dan maar afwachten of je ook krijgt wat je hoopt :wink:

Wel vindt ik het jammer dat ik elke keer braaf een tasje en soms zelfs een doosje meeneem en dat deze nog nooit gebruikt is. Zelfs als ik het aangeef hebben ze het al klaarstaan of willen ze het niet gebruiken.

Mijn volgende doelen zijn toch Koekela en Monkey Coffee

Oh ja… En wat ook nog even moet worden gezegd. Toen mijn bestellingen van Starbucks geannuleerd werden stond het bedrag de volgende (werk-)dag alweer op mijn rekening. Dus hier in ieder geval verbetering in als ik jullie verhalen zo lees.

7 likes

Ik kreeg bij Starbucks wel meer, maar wel alleen hartig. Vindt dat van jou toch leuker. Iets meer variatie :wink:

1 like