Vanmorgen stond erbij dat Koekela om 7.24 uur was uitverkocht. Dus ik ga gewoon morgen vanaf 6.00 uur elke 5 minuten op mijn telefoon kijken
Fingers crossed.
Sommige dingen bij Starbucks mogen langer dan 24u in de vitrine blijven, andere dingen moeten end of day weg. Een brownie die om 17u is neergelegd mag bijv. blijven liggen tot de volgende dag 
Ik wil binnenkort weer Bakker Bart proberen, omdat het me de eerste keer zo goed bevallen is. Alleen heb ik nog een half TGTG brood in de vriezer liggen, dus die moet ik van mezelf eerst opmaken. Vind hem alleen niet zo lekker als mijn normale volkoren brood 
Tosti’s of wentelteefjes eventueel? Zo maak ik graag wat ouder brood op.
Ik had een tijd terug een bon van Koekela en kreeg toen een hele appeltaart. Die Bakker Bart bonnen zien er altijd goed uit!
Woow dat is een goede deal! Ik ga meteen weer de app downloaden en ook weer proberen. Klinkt echt goed!
Nog meer ervaringen in Arnhem?
en @En_17_Anderen, Volgens mij is daar geen peil op te trekken… ik heb een keer om 14:00 uur 's middags een bon van Koekela gekocht 
Net een bon gekocht om morgen in een hotel een box te vullen met ontbijt. Ben heeel benieuwd!
Ik heb voor morgen een bon bij Heavenly Cupcakes in Rotterdam, ben echt heel benieuwd! Zit er al een paar maanden op te azen maar lukte dus nooit om een bon te scoren. Is iemand daar al eens geweest?
Van de week voor het eerst iets besteld en kreeg dit:
Echt veel! Leuk dit, ga ik sowieso vaker doen.
He leuk, was dit bij Marqt? Ik twijfelde om er een bon van te kopen en niet gedaan omdat ik niet zo goed wist wat te verwachten. Kon je ook nog kiezen uit tasjes vega/ niet vega bijvoorbeeld?
Was bij Marqt ja… ik kon niet kiezen, kreeg gewoon een tasje mee. Dus dat is inderdaad wel een risico!
Vanmorgen bij een hotel geweest en mocht een tasje vullen met wat over was. Ik was beperkt tot het brood en kaas en vleeswaren. Uiteindelijk is het dit geworden:
Eerlijk gezegd vind ik €4,99 wel iets aan de dure kant voor dit. Ik zou voor dit bedrag ongeveer hetzelfde kunnen halen in de supermarkt (jaja geen heel blok kaas etc maar in verhouding wel).
Maaar leuk om een keer geprobeerd te hebben 
Vandaag bij een bakker geweest en wat ben ik blij verrast! De bon was €3,99 en ik heb daar dit voor gekregen:
Vergeleken met gisteren bij het hotel vind ik dit dus het geld echt wel waard! Van het weekend kijken of ik nog bij een andere bakker langs kan 
Maar misschien zijn dit dingen die over zijn van gisteren oid?
Ik heb het vanmorgen zelfs al opgehaald! Maar het is het restant van gisteren dat ze vandaag ‘uitleveren’ geloof ik.
Helaas die hoop had ik ook, woon tenslotte in Brabant waar ze er heeel veel maken. Maar het zijn zachte broodjes, die gelukkig wel heel er lekker waren haha!
Vandaag bij District in Utrecht een lekkere tas vol!
- kaasstengel
- twee chocoladebroodes
- drie rozijnenbroodjes
- twee harde broodjes met pitjes
- een croissant
- een fancy brood met vruchten en noten
Was wat langer op mijn werk gebleven om te helpen en schrok me rot een kwartier voor ophaaltijd was nog net op tijd haha! De luiken waren al dicht maar de deur was nog open gelukkig, was vijf minuten voor het einde van de ophaaltijd.
Gister bij Exki gehaald en dat viel echt tegen… een oud broodje, uitgedroogde linzensalade en een kleine salade, die was nog wel vers.