Oh hahaha dankjewel Het laatste bericht dat ik niet meer kom is door too good to go niet gelezen en dus ook niet meer geantwoord, terwijl ik dat donderdagmiddag gestuurd heb. Ik zie het wel en ga wel naar andere dingen toe. Hopelijk komt er ook snel iets dichterbij mijn huis!
Wat heb jij toen terug gekregen als antwoord?
Wauw wat veel! Ziet er ook lekker uit!
Dat ze bakker bart erop aan gingen spreken.
En had ze zelf ook een advies gegeven en die ie ook opgevolgd.
Vandaag weer bij de plaatselijke bakker geweest.
In rechter zakje 4 appelflappen mmmm
En dit keer suikerbroodjes ipv bolussen. Vind ik ook zo lekker.
Dit keer maar een half brood maar alles is zo lekker. Een super pakket!
Gister ochtend weer naar Novotel geweest! Dit maal 2 bonnen gehaald. In het bakje zat nog sla, tomaat, komkommer, mozerella en andere vleeswaren. Starbucks zat er niet bij!
Hey iedereen,
Ik ben sinds deze maand ook begonnen met Too good to go.
Mijn ervaringen tot nu toe:
-Rotterdam Mariot Hotel: Erg lekker. Het kostte €4,99. Hiervoor kreeg ik 1 hard broodje ham, kaas, sla. 1 hard broodje zalm, roomkaas, rucola. 1 flesje sap. 1 banaan, 1 hard gekookt eitje. 1 mini chocolade broodje. Alles geleverd in een ophaaldoosje.
-Bakker Bart Dordrecht: Dit was een flinke buit (die ik uiteindelijk nog met collega’s en buren heb gedeeld) 1 heel bruin brood, 4 croissantjes, 2 pecannotenbroodjes, 1 meergranen croissant, 2 kaasbroodjes (bleek later ham-kaas te zijn), 5 kleine bartjes en 4 grote bartjes. Bartjes zijn die 3 hoekige broodjes waar de Bakker Bart bekend om staat. Dit koste mij €4,99.
Hierna heb ik nog 2 keer Starbucks Hofplein geprobeerd. Deze werden echter (wel optijd, 3 uur van te voren) geannuleerd.
Een 3e keer is toen wel gelukt. Voor mij viel dit vooral tegen omdat ik had gehoopt op iets zoets. Er lag hier nog genoeg van in de etalage. Misschien hebben de medewerkers dit zelf meegenomen??
Maar voor € 9,98 (2 pakketten, samen gedeeld met mijn buurvrouw) hadden we uiteindelijk: 4 yoghurtjes, 2 toasties nog te toasten, 1 bagel met roomkaas, 2 broodjes bacon en ei (broodje was niet lekker meer, maar na ei en bacon onder de grill te hebben gelegd was dit een lekker ontbijtje) en een pizza baguette. Als je het in de winkel zou kopen zou je hier zeker wel meer voor betalen.
Diezelfde dag heb ik ook Marqt Nieuwe Binnenweg uitgeprobeerd. Hier kreeg ik voor €4,99: 1 fles biologische schapenmelk (weggegeven), Indische groentensoep (errug lekker!), Maaltijd Rendang, 4 mini biefburgers(normale prijs €6,06!). Nu gelijk ingevroren), 2 bananen en een chocolade pecan tartelette.
Dus al best wat ervaringen rijker deze maand.
Het is ook best verslavend. Achter een koopje aangaan. Kijken of je het voor elkaar krijgt. En dan maar afwachten of je ook krijgt wat je hoopt
Wel vindt ik het jammer dat ik elke keer braaf een tasje en soms zelfs een doosje meeneem en dat deze nog nooit gebruikt is. Zelfs als ik het aangeef hebben ze het al klaarstaan of willen ze het niet gebruiken.
Mijn volgende doelen zijn toch Koekela en Monkey Coffee
Oh ja… En wat ook nog even moet worden gezegd. Toen mijn bestellingen van Starbucks geannuleerd werden stond het bedrag de volgende (werk-)dag alweer op mijn rekening. Dus hier in ieder geval verbetering in als ik jullie verhalen zo lees.
Ik kreeg bij Starbucks wel meer, maar wel alleen hartig. Vindt dat van jou toch leuker. Iets meer variatie
Vanmorgen stond erbij dat Koekela om 7.24 uur was uitverkocht. Dus ik ga gewoon morgen vanaf 6.00 uur elke 5 minuten op mijn telefoon kijken Fingers crossed.
Sommige dingen bij Starbucks mogen langer dan 24u in de vitrine blijven, andere dingen moeten end of day weg. Een brownie die om 17u is neergelegd mag bijv. blijven liggen tot de volgende dag
Ik wil binnenkort weer Bakker Bart proberen, omdat het me de eerste keer zo goed bevallen is. Alleen heb ik nog een half TGTG brood in de vriezer liggen, dus die moet ik van mezelf eerst opmaken. Vind hem alleen niet zo lekker als mijn normale volkoren brood
Tosti’s of wentelteefjes eventueel? Zo maak ik graag wat ouder brood op.
Ik had een tijd terug een bon van Koekela en kreeg toen een hele appeltaart. Die Bakker Bart bonnen zien er altijd goed uit!
Woow dat is een goede deal! Ik ga meteen weer de app downloaden en ook weer proberen. Klinkt echt goed!
Nog meer ervaringen in Arnhem?
en @En_17_Anderen, Volgens mij is daar geen peil op te trekken… ik heb een keer om 14:00 uur 's middags een bon van Koekela gekocht
Net een bon gekocht om morgen in een hotel een box te vullen met ontbijt. Ben heeel benieuwd!
Ik heb voor morgen een bon bij Heavenly Cupcakes in Rotterdam, ben echt heel benieuwd! Zit er al een paar maanden op te azen maar lukte dus nooit om een bon te scoren. Is iemand daar al eens geweest?
Van de week voor het eerst iets besteld en kreeg dit:
Echt veel! Leuk dit, ga ik sowieso vaker doen.
He leuk, was dit bij Marqt? Ik twijfelde om er een bon van te kopen en niet gedaan omdat ik niet zo goed wist wat te verwachten. Kon je ook nog kiezen uit tasjes vega/ niet vega bijvoorbeeld?
Was bij Marqt ja… ik kon niet kiezen, kreeg gewoon een tasje mee. Dus dat is inderdaad wel een risico!