Too Good To Go / Overblijvers

Bonnen komen de avond van te voren vaak al online, dus vandaag kun je er geen meer kopen voor vandaag.

Vanavond dus ruim voor die tijd even checken voor een bon van morgen!

1 like

Ik kan regelmatig wat kopen voor dezelfde dag. Er is een bakker vlakbij die ongeveer een uur voor het tijdslot waarin je het kunt ophalen, aangeeft of er producten over zijn en hoeveel. Dan staat er de hele dag dat er niks te redden is, en ineens een uur voor tijd kan je wel iets kopen.
En de Jumbo is weleens uitverkocht en dan komen er toch later op de dag (voor diezelfde dag) nog bonnen online.
Gisteren bijvoorbeeld was de Jumbo voor vandaag om 21.00 al uitverkocht, en nu staat er dat ze om 15.15 uitverkocht zijn. Dan zijn er in de loop van de dag extra producten toegevoegd omdat er waarschijnlijk meer over was dan verwacht.

Het kan ook dat iemand een bon gecanceld heeft, omdat diegene toch geen tijd/zin heeft om het op te halen. Tot 3 uur voor de ophaaltijd kun je je geld terug krijgen :slight_smile:

Word helemaal blij van alle berichtjes en foto’s hier. Wil binnenkort ook echt weer eens een Magic box bestellen!

Haha ik zie vandaag een nieuwe aanbieder die ontbijt aanbiedt van 4,99 naar 14,99!

1 like

Zijn jullie lid van de TGTG facebook? Daarin zitten mensen die bijna alleen nog maar leven van pakketten. Als je die mogelijkheid hebt is het wel super interessant. Ik ga morgen bij de bakker in het dorp naast ons een pakket ophalen, ben benieuwd!

Nu waren er een paar reacties van mensen die zeiden dat ze nog 10 eu per week uitgaven naast tgtg. Echt heel knap!

Ja die pakkketten van de makro zijn soms wel heeelll groot

Op welke tijdstippen kijken jullie? Ik kijk vaak een keer in de ochtend of de avond, maar echt altijd is uitverkocht en er zijn hier (Groningen) niet eens zoveel aanbieders? Of althans, er staan veel op de kaart maar ik zie altijd alleen maar dezelfde winkels tussen in het rijtje.

I <3 to good to go

@HvO ik heb op de facebook van veel mensen gehoord dat ze t niet spannend vonden. T was gewoon chips en niet echt veel winst tov het zelf kopen

1 like

Ja haha nu kan ik geen maaltijd maken want ze lusten geen quinoa
Ja dat is niet de schuld van tgtg?

2 likes

Ja! Had gister hier gepost dat ik daar in zat. Maar mensen zeuren daar echt. Een bon van 5 euro en ze kreeg een taart en eierkoeken, super chill. Maar dan toch die gooien van ‘De bon is 15 euro waard…’
Boeie, je hebt een taart en eierkoeken voor 5 euro, ik zou mn gezicht erin begraven

8 likes

Ja echt lelijk

Ja ik heb vorige keer op instagram ook gezegd dat ik dacht dat iets geen 15 euro waard was, maar ik vind dat niet erg, het was gewoon iets wat ik zag. Maar sommige mensen willen dan meteen een klacht indienen in de app.

Woehoe, Veggiedeli doet mee!

Gisteren heb ik voor het eerst iets opgehaald. Mijn moeder en ik hebben gisteren al lopen snacken aan de koek en een amandelcroissant en die waren allebei heel lekker. Zometeen ga ik een paar van deze dingen in de oven gooien en daar lekker mee ontbijten

13 likes

Hahaha ja echt he! We hebben niet gelogen!

2 likes

Ik ben bang dat ik word geband

1 like

Zo nieuwsgierig

2 likes

Nu ben ik nieuwsgierig. Ga me ook maar eens aanmelden voor die groep haha!

2 likes

Ik heb me ook aangemeld voor de drahhhma