Too Good To Go / Overblijvers

Hahah omg ja doh, dat kan idd! Goeiemiddagggg

Jammer dat het voornamelijk witbrood is (koop ik zelf nooit), maar verder wel weer blij mee! Dat wordt dus maar wat vaker wentelteefjes en tosti’s eten :wink: Zo één van de focacciastukken proberen, die ruiken heel goed iig dus zullen vast ook erg lekker smaken :blush:

9 likes

Superchill pakket van de bakker om de hoek. Heb goed moeten schuiven in de vriezer want ik had niet gerekend op drie hele broden. Heerlak :heart:

11 likes

Vandaag mijn eerste Too good to go gehaald bij Bakkerij Brokking in Oog in Al. Whoei, beetje ongemakkelijk gevoel bij ophalen maar aardige bakkersdame :slight_smile:

Flinke oogst:

  • heel meerzadenbrood
  • heel volkorenbrood
  • half maïsbrood
  • 2 keer kaasstengels
  • 1 keer kaasbroodje
  • 1 keer koffiebroodje
5 likes

Gisteren bij de Makro, echt een goede deal. Jammer van al het vlees maar heb ik in de vriezer gestopt voor iemand anders.

  • twee tournedos
  • een pak ham voor op brood
  • Danio toetje
  • kaasroggesnack
  • brie
  • fles sinas
  • drie Nakd repen :heart_eyes:
  • bak gemengde sla
  • bak meloenstukjes
  • twee kleine rookworsten
  • zakje meringuekransjes

De dame van de klantenservice vroeg of ik een tas bij me had (jazeker!) en ging die toen vullen, maar echt tot die tas vol zat. Was blij dat ik een ruime tas bij me had, en zij volgens mij ook. Er stond echt veel dat weg moest die dag.

4 likes

Ik ga morgen wat ophalen bij de lekkere dingen bakker!!

2 likes

3 tompoezen
3 witte bolletjes
5 croissants
Half bruin brood

4 euro betaald, prima!!!

12 likes

Die tompoezen zagen er echt heerlijk uit!

Ik had gisteren ook weer een fijn pakketje
Zak witte bollen
Donker brood
Mini eierkoeken
En iets van 6 bladerdeegbroodjes (kaasbroodje, croissant, kaasvlinder etc)

3 likes

Vandaag heb ik voor de eerste keer iets opgehaald via Too Good To Go. Dit was bij Backwerk.

  • Een aarbeien sapje
  • Een donut
  • Een koekje
  • Een eiersalade broodje
  • Een tonijnsalade baquette
  • Italiaanse kip baquette

Ik ben zeer tevreden!!

7 likes

Gister een box bij AH to go gehaald. Echt een goede buit:

  • verse pizza
  • zakje wortels
  • zakje komkommer
  • beker met roodfruit
  • sandwich met zalm
  • Indiase pita met kip
  • brownie
  • oatmeal cookie
  • bakje sushi

Deze to go is in het weekend niet open, dus wellicht daarom zo veel op vrijdag?! Ben in ieder geval blij ermee :slight_smile:

4 likes

Ik had gisteren en vandaag een pakket bij de jumbo. Vond t leuke pakketten :slight_smile:

9 likes


Bakker Bart :smile:

15 likes

Ik had een bon bij Jumbo:

  • 800 gram varkensshoarma
  • geschilde ananas
  • soesjes
  • filet americain

Mega zonde want we eten geen varkensvlees en ik lust geen soesjes…

2 likes

€4 bij Spar :slight_smile:

2 likes

Heb je er al iets mee gedaan? Ik geef mn ongebruikte tgtg spullen altijd aan de buren haha

Had net nog verlaat kraambezoek, die hebben de soesjes op :ok_hand:t2: En de shoarma hebben we in de vriezer gedaan. We hebben regelmatig eters, dus dan maken we gewoon een hele “bar” met pitabroodjes, shoarma, falafel enz

3 likes

Super slim!!

1 like

Ik had vorige week mijn eerste Too Good To Go. Helaas doen er hier nog niet veel winkeliers aan mee. Ik had een bon van €4,99 bij bakkerij Voncken (heeft verschillende vestigingen in Zuid-Limburg). 4 hele broden en 2 halve broden. De hele broden zijn normaal 3 euro en de halve 1,50, dus de waarde was 15 euro. De vriezer ligt goed vol voor komende tijd, ik ben tevreden!

3 likes

In Tilburg toch? Ik ben heel benieuwd wat je krijgt! Ik had ook bijna een bon gekocht tot ik erachter kwam dat ik in de ophaal tijd er niet ben.