Nou ben benieuwd of ze een beetje snel nieuwe mensen toelaten. Heb wel eens gehad dat ik me aanmeldde voor een fb groep en dat het bijna een week duurde voor ik erop kon.
Ik was binnen een kwartiertje geaccepteerd
Je ziet het ook in groepen als de weggeefhoek. Vreselijke mensen zitten er daar in.
Dan heb je een foto van iets dat je weggeeft, en staat er toevallig nog iets anders op de achtergrond wat je niet weggeeft. Wordt er gereageerd met; DOE JE DAT LEUKE BLOEMENVAASJE OOK WEG?!! IK LOOT MEE VOOR HET BLOEMENVAASJE!!
Uh nee Gerda, enkel hetgeen wat op de foto/beschrijving staat.
Hoe heet die Facebookgroep? Is het I <3 too good to go?
Ja!
Zit erin! Zie meteen die berichtjes waar jullie het hier over hebben
Ik mis alle drama
Woahhh gewoon mensen die 6/7 pakketten ophalen op 1 dag?! Wat moet je er mee?
Sommige mensen doen verder geen boodschappen meer dus vriezen veel in
Ben helaas ook een tijdje lid geweest van die groep. Het is werkelijk waar een perfecte afspiegeling van de maatschappij. De hebberigheid druipt er van af.
Ze snappen het concept niet, ze denken enkel en alleen aan zichzelf en zijn wars van elke vorm van kritiek.
Smullen en cringen tegelijk in die FB groep Man man man
Ik ga een Deli Shell box ophalen vanavond! Hoor wisselende verhalen dus ben benieuwd. Aangezien die en Bakker Bart de enige zijn hier, en Bart al weeeeeeken op niet te redden staat, kan ik bijna nooit meer een bon scoren. Echt jammer want vind het echt leuk!
Ik heb me ook aangemeld voor die groep. Dit soort Facebookgroepen zijn echt mijn guilty pleasure. Net als de be creative with action-groep. Love it.
Ik wil binnenkort ook weer een bon van de bakker, maar ik ben er iedere keer te laat bij? Terwijl het me eerst wel altijd lukte. Zou het gewoon drukker zijn geworden?
Oh is die groep leuk? Die action groep? Zie hem nog wel eens voorbij komen bij ‘groepen die jij misschien ook leuk vindt’.
Ik heb dit ook vaak. Vooral de ketens die erg goed lopen. Die zijn erg snel uitverkocht. Soms zelfs al binnen paar minuten.
Ja! Maar heel af en toe drama, maar vooral smullen van alle godsgruwelijk lelijke creaties die voorbij komen en de beleefde “oh, mooi!”-reacties.
Nah vind dit ook niet echt nodig? Wees blij dat er eten is gered en er nog een volwaardige maaltijd van is gemaakt. Om het woord ranzig te gebruiken vind ik echt overdreven.
Jaaa oke ik vind garnalen wel lekker dus had dat niet zo snel haha
Ik zie dus ook mensen die een halfuur met de auto moeten rijden voor een box, gaat ook beetje tegen het hele milieubewuste in toch? Of zie ik nou alleen maar het slechte in groep