Van die groepen zoals: ‘‘Wat eten we vandaag’’ vind ik ook fantastisch
Nou ik heb me ook eventjes aangemeld. Ben benieuwd of ze me nog accepteren
Ik vind het wel meevallen eigenlijk.
Er is nu iets veranderd op de pagina en je mag niet meer zeuren over de waarde van je pakket. En als je je wel afvraagt of het de goede waarde heeft wordt de comment section meteen gesloten. Beter!
Ja en fittie maken
Maar Wie weet komt er weer een nieuwe vorm van discussie
Bij de Deli Shell;
- vers hard broodje zalm, heel blij mee!
- krentenbol
- vifit
- sultana’s
- gevulde koek
Broodje word mijn avondeten, de krentenbol en de vifit mijn ontbijt morgen. Sultana en de koek gaan mee naar werk! Mooi alles op
Deli by shell. Stond vandaag op een rommelmarkt en kon dit handig meenemen dus nu nog steeds over maar komt wel op!
Ingepakt was een soort panini 2x en een kaas broodje…
Is dit één box? Flink verschil met die van mij vandaag! Niet dat daar iets mis is hoor, want ben met alles blij haha!
Heb 2 bonnen voor morgen, 1 voor een bakker en 1 voor de makro. Ben benieuwd!
De allerleukste groep op Facebook, vol met drama, is die van huishouden op rolletjes.
Allemaal huismoekes die elkaar de ogen uit willen steken over hoe goed ze alles doen en hoe slecht anderen zijn in het huishouden. Één keer per week je bed verschonen? Je wordt nog net niet uitgekotst, hoe kun je dat nou doen. Minstens 6 keer per week!!1!
Of MEER DOEN MET MINDER GELD. Die is ook een aanrader.
Ohjaaa die is ook leuk
Alles waar drama over gemaakt kan worden. Echt alles. Ze gunnen elkaar niks.
Zonder Facebook kun je het inderdaad niet lezen, je moet lid zijn en een aanvraag indienen om mee te kunnen lezen.
Krijg je een melding als een winkel die je als favoriet gemarkeerd hebt iets af te halen heeft?
Ik woon in een klein stom dorp en zag dat de supermarkt meedoet ik ben super enthousiast
Alleen heeeeel soms als er overdag een ticket vrijkomt
1 bon:
Aardbeien taartje
Appel muffin
Frikandellen broodje
Pretzel
Broodje met roomkaas
Broodje met iets met vlees? Lijkt kip.
Mooi avond eten
Ah jammer, dan moet ik dus een half uur de app in de gaten houden morgen. Ze hebben niks over vandaag : (
Ik zet, als ik heel graag een bepaalde bon wil, een wekker 15 min na de ophaaltijd. Dan komen de bonnen online.