Too Good To Go / Overblijvers

Ik heb voor morgen een bon besteld bij Bakker Bart.
Zie hier altijd wel mooie pakketen langskomen dus ben heel benieuwd!

Ik heb een bakkerij op het oog, maar ze hebben niet altijd bonnen. En ik ben er vaak ook te laat bij, omdat ik geen idee heb hoelaat ik moet kijken

@Unquestionable zegt het nog een paar posts boven je…

Helemaal overheen gelezen :woman_facepalming:t3:

Ooh dus die tijd die er bij staat is de ophaaltijd? Ik dacht dat tussen die tijd het aantal bonnen bekend werd gemaakt ofzo. En stel ik ben snel genoeg, haal je het dan de volgende dag op?

Ja je koopt voor de volgende dag indd

1 like

Vandaag bij de bakker:

En bij de makro:

9 likes

Hoeveel Carpaccio zit er wel niet in die doos?! :heart_eyes::heart_eyes:

Ja volgens mij aardig wat! Heb m nog niet open gemaakt, hij voelt wel behoorlijk zwaar haha

Zo blij dat je dit getipt hebt. Meteen lid geworden en nu vermaak ik me de hele avond.

2 likes
Samenvatting

Die in Den Hoorn?

Yes!

1 like

Ik ga die dan ook een keer kopen! Lekker dichtbij, veel te slecht dus :joy:

1 like

Het waren denk ik 16 porties carpaccio, alleen… al 3 dagen over de datum, dus niet meer te eten. Rook helemaal zuur

Wow wat zonde en wat stom dat ze dat dan nog meegeven!
Wil echt een keer naar de Makro en ‘s avonds een Carpaccio dinner party houden :heart_eyes:

1 like

He wat zonde.

Ik heb een bon voor de Makro morgen, ben heel benieuwd! De Makro hier heeft altijd 5 bonnen en die zijn binnen No time uitverkocht.
Vandaag kwamen ze om 20:16 online en binnen een minuut waren ze allemaal verkocht :scream:

Ik had zojuist een betaling gedaan voor een winkel hier maar heb de bon niet ontvangen en twee minuten later is ie opnieuw verkocht. Snap dat ik mijn geld terugkrijg maar baal wel vet erg want het was de enige beschikbare.

Maar hier zou ik wel een klacht over indienen. Het eten hoort niet over datum te zijn en zeker bij rauw vlees kan je dat niet maken.

1 like

Nee het waren er 2, per foto 1 box. Daar is dus ook wel wat verschil in te zien :slight_smile:

1 like