Too Good To Go / Overblijvers

Dat mogen ze ook niet meer weggeven, dus ik zou ff bellen!

Serieus, mag ik reageren op de Facebook?

Het is toch te gek voor woorden dat mensen omrijden en hele pakketten ophalen. Hiermee gaat het toch voorbij aan de hele achterliggende gedachte van TGTG?? Nu weer iemand ‘moest wel omrijden…’

5 likes

Ik had na een dergelijke opmerking een ban aan m’n broek. En het was het waard.

5 likes

Ik ga zo mijn pakket ophalen bij de bakker. Het is niet de bakker die ik eigenlijk wilde, maar bij deze had ik de vorige keer ook een goede ervaring. Ben benieuwd

Nou? Krijg je genoeg cappuccino? :face_with_monocle:

1 like

TAG ME IN DE POst wil meegenieten

1 like

3 puddingbroodjes, een slagroomtaart, een kaas/olijvenbrood (?), een ham-kaascroissant, een gewone croissant en 2 ronde dingen (?). De ham-kaascroissant is heel lekker. Er zitten stukjes ham in en niet van die plakken zoals in de supermarkt :heart_eyes:

16 likes

Jaaa

Ohja ik wilde niet op dat bericht reageren omdat ik haar bij voorbaat al stom vond. Altijd dat gezeik. Raar bericht over die cappuchino

1 like

Haha, ik dacht al dat je deze mevrouw bedoelde. Ik vond dit namelijk een mooi pakket en ik denk dat het ook wel 15 euro (of meer) is.

1 like

Jeeeezus wat een gezeik. Ik zit ook in die groep maar kan dat gezeik over de waarde echt niet aan hoor. En ook allemaal 60km omrijden om het goedkope pakket op te halen. Gaat echt allemaal straal voorbij aan het hele punt van tgtg. Ugh

1 like

Ik ken haar zelf niet. Maar er is laatst een groot bericht op de pagina gekomen dat de beheerders de comments bij dit soort berichten zullen sluiten en dat (tenzij in extreme gevallen) dit soort berichten niet meer mogen, maar iedereen plaatst ze alsnog. Zo vermoeiend!

1 like

Carpaccio in m’n tgtg is echt m’n droom

4 likes

Ik ga morgen weer een pakket halen bij de bakker. Mag toch hopen dat er 3000 broden bijzitten :face_with_symbols_over_mouth:

4 likes

Op zijn minst!

Hahaha ja deze heb ik ook gelezen. Ongelooflijk hoe mensen kunnen zeuren zeg🤣

1 like

Yay ik heb ook een bon voor de bakker in Den Hoorn!

3 likes

Ik heb nog nooit een taartpunt verkocht zien worden voor 5/6 euro? Dat moet dan wel een hele bijzondere bakker zijn met zulke prijzen. Een soort groentejuwelier voor taarten.

En ik zou nooit klagen op zo’n Facebook pagina, maar ik snap best dat mensen er een bepaalde waarde uit willen halen, en dat het anders het extra ongemak van een vaste afhaaltijd en geen keuze qua producten niet waard is. Dat is voor ieder een eigen afweging, kan me ook voorstellen dat bij sommige mensen het verrassingselement hetgeen is dat het de moeite waard maakt. Deze discussie is al vaker in dit topic geweest, maar ergens moet de plus zitten voor de consument, anders kun je net zo goed aan het einde van de dag zelf naar de winkel gaan en daar zelf je producten kiezen. Dan ‘red’ je ook items van weggooien. Dus met ‘wees blij dat je het bedrag eruit hebt gehaald en alles daarboven is mooi meegenomen’ ben ik het niet eens.

Maar goed, ik gebruik tgtg ook nauwelijks meer, omdat ik me in allerlei bochten moet wringen om na mijn werk op tijd op de afhaal locaties te zijn en ik dan liever op mijn gemak zelf een boodschapje doe zonder de app te gebruiken.

3 likes

Nee in den bosch!
———————————————

Was wel een prima pakket! Met de meeste producten houdbaar tot morgen of zelfs overmorgen!

Een bol mozzarella, portie verpakking zalm salade, kiphaasjes, klein pakje melk, pak alpro soja, gedroogde meloen stukjes, filet american en een gegrilde grilworst.

2 likes

Ik werk zelf bij een bedrijf dat meedoet aan toogoodtogo, en pak dus ook meerdere keren per week de boxen in. Soms kom ik op werk aan en zie ik dat er weinig producten zijn om weg te gooien. Aangezien het bij ons een regel is om minimaal voor 15 euro de tas in te pakken, annuleer ik de bestellingen wanneer ik hier niet aan kan voldoen. Dan krijgen de klanten als het goed is het geld terug van 2g2g. Ik snap dus best dat mensen teleurgesteld zijn als het niet aan de (voor mij) regel voordoet, hoewel ik het ook weer rot vindt dat er dan nog sommige spullen worden weggegooid.

4 likes