Too Good To Go / Overblijvers

Ik heb vandaag
Een stokbrood
Twee koffiekoeken
Twee appelflappen
En een shitload aan broodjes gekregen.

I am happy :grin:

2 likes

Jumbo mieremet

4 likes

Bij ons doet de kaasboerderij mee en voor het eerst heb ik het er even moeilijk mee dat ik sinds een jaar veganistisch eet :flushed: (voelt als biecht, maar can’t help it!)

Wij hadden van de week weer een bon gescoord van onze favo (maar dure) bakker. Wij doen het vaak voor het brood omdat wij enkel bakkers brood willen maar dat dat inmiddels 3,25 per brood kost haha.
Maar nu hadden we 3 broden (2 volkoren en 1 wit), 3 puddingbroodjes en 1 zakje witte puntjes. Was er heel blij mee!

3 likes

Gister een pakket gehaald bij bakker Ammerlaan! Was top, ik had een heel bruin brood, een heel maĂŻsbrood, een soort rozijnen-notenbroodje, een zak harde broodjes en twee amandelspijsbroodjes!

Vandaag een pakket opgehaald en het is echt teveel haha. Kan ik amandelbroodjes en een appelflap invriezen of is dat een dom idee?

Dit heb ik opgehaald bij Arket. Er zaten ook nog twee belegde ciabatta’s bij met kaas, ei en alfafa. De kanelbullar waren heel lekker, echt een aanrader.

18 likes

Vandaag bij de jumbo Johannes k.plein

9 likes
Off-topic over de fb groep

Wauw het gaat nu in comments over voedselbank. Iemand die eten krijgt via de voedselbank zegt dat de pakketten indd wel verschillen met voor tgtg, maar kn ook aan vakantietijd liggen. Zegt iemand; wees blij dat je iets krijgt, wij betalen ervoor.
Vind dat echt een kut uitspraak

Ja ik zag net 3 likes toen dacht ik hehh, snap je wel wat zij zegt :woman_shrugging:t2:

Zit het net te lezen. Wat een onsympathieke troela hey. :roll_eyes:

2 likes

Wow die uitspraak is niet okĂ©, maar ik vraag me oprecht af of de meeste winkels ĂŒberhaupt aan de voedselbank gaven. Van de supermarkten snap ik dat ze bepaalde dingen wel weggeven aan de voedselbank, maar volgens mij zitten daar geen groenten, vlees en vers brood tussen.
Bij de H.em.a dachten we ook altijd dat al het verse spul werd gedoneerd aan de daklozen, maar dat bleek later ook niet zo te zijn.

Bij de bakker voor 4,99.

22 likes

Die fb groep is echt m’n guilty pleasure geworden haha, heerlijk!

Was je in Rotterdam geweest? Waar en wat had je allemaal? :slight_smile:
Mijn telefoon was vol dus heb Tgtg eruit gegooid, zag toch bijna nooit meer wat staan (eigenlijk alleen maar jumbo en ah en vind supermarkten niet echt wat) maar ik mis het soms wel om even op die app te kijken :’)

1 like

Bij bakker Klootwijk. Ik zie ook maar heel sporadisch bonnen voorbij komen, omdat ik altijd vergeet wanneer ik moet kijken.

Zie foto hierboven trouwens voor de buit:
3 broden
2 amandelbroodjes
Appelflap
Gevulde koek
Chocolade muffin
Moorkop
Slagroompunt
2 harde broodjes

2 likes

Oeps ik had die hele post over het hoofd gezien! Nice pakket!

1 like

Mijn eerste tgtg en tevreden mee :yum:.
We kregen ook nog een extra eierkoek mee waar m’n kind heel blij mee was.

13 likes

Ik hoop echt dat er binnenkort een keer een supermarkt mee gaat doen hier in de buurt.

Ik had vandaag last-minute een box gekocht bij de Spar.

Toen ik aan kwam stond er een man aan de kassa (het is een beetje zo’n kleine buursuper) die was bezig met de administratie. Ik moest eerst al lang wachten voordat hij me ĂŒberhaupt hielp en toen hij me wilde helpen stond hij half door zijn oortje te schreeuwen naar het personeel achter “BRENG EEN DOOS”. Ik dacht echt ‘wtf is dit’. Personeel hoorde hem niet dus hij zelf naar achteren toe. En gaf mij later die chagrijnig die doos.

De buit;
1x kipschnitzel waarvan de verpakking bijna op knappen staat, zo bol
1x varkensschnitzel
1x ossenhaasworst
1x kip lunchsalade
1x taugé dat helemaal bruin is
1x macaronigroente waarvan de verpakking open is
1x witlof die zacht/papperig is
1x filet speciaal
1x een vrucht/groente waarvan ik niet weet wat het is. Maar hij is helemaal zacht/rimpelig.
3x prei

Beetje een teleurstelling
 ondanks dat er ook zeker hele goede producten in zitten waar ik wel heel blij mee ben. De ervaring is alleen iets minder.

Ik hou het wel gewoon bij mijn vertrouwde bakker.