Too Good To Go / Overblijvers

Net bij de bakker iets gehaald, echt een zondags pakket met 3 frikandelbroodjes, 2 kaasbroodjes, een kaasvlinder, een chocoladebroodje en s en heel brood.

1 like

Happy! Zostraks een bon gescoord van bakker Bart, na heel vaak buiten het net te hebben gevist. Vorige x zat er vet veel in, dus nu al enthousiast!

Ik heb hem doormidden gesneden… het was inderdaad een mango.

Heb weer lekker veel!
1 heel wit brood
1 half donkerbruin
1 stokbrood
1 kaasstengel
1 appelflap
2 kaneelbroodjes
1 chocoladebroodje
13 harde bolletjes

Iemand een idee hoe ik dit een beetje goed houdt? Woon alleen namelijk en krijg dit nooit binnen 2 dagen op haha. Heb de broden al in de vriezer gelegd.

1 like

Opgehaald bij de bakker:

• 2 croissants
  • 1 volkoren croissant
  • gemberkoekjes
  • focaccia
  • 6 zachte bolletjes
  • 1 frikandelbroodje
  • 2 saucijzenbroodjes

Vraag me af of ik de gemberkoekjes kan invriezen? Zijn trouwens heerlijk!

4 likes

Vrienden uitnodigen om wat te komen te drinken en ze lekkere dingen voorzetten!

Stokbrood en harde bolletjes kunnen ook in de vriezer. Dan hou je alleen nog de kaasstengels (als avondeten met soep), appelflap, kaneelbroodjes en chocoladebroodje over. Kan je vanavond kaneelbroodje eten en samen met iemand het chocoladebroodje, andere kaneelbroodje en appelflap

1 like

Alles van bladerdeeg kan ook prima in de vriezer. Na het ontdooien even oppiepen in de oven!
Of bewaren tot morgen en dan een paar minuutjes in de oven.

2 likes

Thanks voor de tips! Heb ondertussen m’n vriezer goed vol gepropt, wat lekkers eruit gelaten voor vanavond en morgenochtend. En de buurvrouw blij gemaakt met het donkerbruine halve brood (ben ik zelf niet zo’n fan van), zij was er blij mee!

1 like

Onze eerste box van La Place:

• 2 x soort van Focaccia bollen
  • 2x rauwkost salade
  • soep (ik denk tomaat)
  • een kokosmakroon en nog een koek
  • een gebakje
11 likes

Had een enorme tas vol bij de Spar! Heb net alles opgeruimd en te lui om alles weer te pakken en foto te maken (want m’n warme worstenbroodjes zijn zo klaar en die wil ik zo opeten :grin:)

Maar er zaten 2 worstenbroodjes, 2 koeken, 2 bakjes fruit, 2 halve broden, focassia, rauwe ham en een bak kwark in! Superchill!

(Ik heb 'em live unboxed op Insta mochten mensen interesse hebben.)

2 likes

Jaaaa eindelijk heb ik me er ook aan gewaagd en een flinke buit binnengehaald voor 5 euro! 5 harde broodjes, een volkorenbrood, een uienkruier, 2 appelkanjers en 2 bacon-kaas bolletjes

(Dit komt van bakker Ammerlaan)

8 likes

Hier hadden we gisteren 4 biologische broden. ‘Helaas’ geen zoete dingen erbij, want daar had ik vet zin in maar de vriezer is wel weer vol en daar ben ik heel blij mee.

Eindelijk weer eens een bon bij de bakker.
3 broden, zak bruine bolletjes en 2 grote koeken. Blij mee! Lekker veel gewoon brood (past gelukkig in de vriezer) en nog wat lekkers.

Gisteren een bon van de Jumbo gehaald! Gelijk de salade en kip cashew gegeten, waren echt súper lekker. Van de runderriblappen draadjesvlees gemaakt & de rest komt ook vandaag nog wel op. De kipkluifjes zijn trouwens t/m de 11e!

10 likes

2x Jumbo mieremet

Jumbo Leyweg

7 likes

Veel! Krijg je dit allemaal op tijd op?

1 like

Gewoon invriezen, toch?

1 like

Bovenste 2 was van eerder deze week op dezelfde dag, dit was niet zo boeiend bij elkaar eigenlijk en iets ingevroren!
Het andere van vandaag en dat eet ik vandaag en morgen en het vlees Vries ik in. 1 pakket ham ook :slight_smile:
Dus alles komt op!