Too Good To Go / Overblijvers

O haha dacht alledrie op 1 dag

1 like

Bon van de Jumbo en van de kaasboer bij mij in de straat. Bliiiij. Maaltijdsalade eet ik vanavond. Schnitzels en appeltaart de vriezer in en de sandwich kan morgen nog als lunch. En omg belegen kaas en truffelkaas gekregen. En in dat zakje zit een mix van chocoladedingen… rozijntjes, fruit, pinda’s enzo.

Alleen geen cappuccino :triumph:

19 likes

Lekker! Ik zie dat het vegetarisch is. Weet iemand hier of, als je onder het kopje vega een bon bij de supermarkt koopt, je inderdaad alleen vega dingen krijgt? Want dat weerhoudt mij er nu van om het bij de supermarkt te proberen.

Hier bijvoorbeeld!

Voor mensen die bij Jumbo wel eens wat halen; als je vers fruit krijgt in een bakje is dit bij jullie nog goed? Hier is het echt altijd al aan het gisten, echt bizar heb het bijna altijd.

Heb het bij tgtg nog niet gehad, maar als ik wel eens zo’n bakje koop is het negen van de tien keer al niet te eten.
Of het is nog knetter hard, of het is inderdaad al aan gisten.
Vind het geen succes.

2 likes

Ik woon in Kopenhagen en het aanbod is hier zo enorm!! En niet zoals in NL dat het meeste al snel uitverkocht is.
Vorige week ging ik naar een bakker en kreeg daar(helaas geen foto); 2 hele roggebroden, 4 andere hele broden en een stuk of 10 kleine broodjes (zoet en hartig). Dit was echt fantastisch, het brood was ook zo lekker!
Zojuist weer wat opgehaald

En wauuuuw zo lekker! Het zijn twee quiches met onder andere ui, kaas en rozemarijn, in de overige bakjes zitten gegrilde groenten met rozemarijn en nog een bakje met zelfgemaakte kruidenboter.

16 likes

Weet niet hoe je weet of iets aan het gisten is, maar mijn bakjes roken heel raar naar alcohol en het sap leek een beetje slijmerig. Dus het was sowieso niet helemaal in orde…

Je krijgt ook vlees, dat is mijn ervaring in iedergeval. Ik weet dat het hele concept is dat je zelf niet kiest wat he krijgt, maar als vegetariër zou ik graag aanvinken dat ik geen vlees hoef! Kunnen ze in een andere tas doen :slight_smile:

Als je het ooit heb geproefd weet je het meteen haha. Wat was dat vies zeg :grin: sindsdien durf ik het al bijna niet meer te eten. Volgende keren haal ik het er ook maar gewoon uit en vraag ik of ze het bij iemand anders erin willen doen.

1 like

Dat schijnt er wel aan te komen, dat je dit kunt aangeven, maar geen idee wanneer.

Ik zag overigens een paar dagen geleden dat sommige supermarkten idd vega- en vleespakketten aanbieden. Dan staat er tussen haakjes (vega) achter. Ik zal eens kijken of ik dat nog kan vinden, ik weet niet meer waar het was…

Edit: dit is niet degene die ik eerder zag, maar zo zag het er wel uit:

Ik had ook weer een pakket van mijn favoriete bakker. :grimacing:

2x brood
2x broodje gezond
1x oude wijven koek
3x harde broodjes
3x taartjes

17 likes

Pink’s bakery

2 kaascroissant
Chocoladebroodje
Amandelbroodje
Kaas-ui broodje

Olijvenbrood
Desembrood

E3,99, ik ben een tevreden mens!

8 likes

Sorry maar ik krijg vaak vlees in zo’n pakket bij de ap, ook als die onder het vega kopje staat. Helaas.

1 like

Ahh jammer! Maar bedankt voor je antwoord :blush:

Voor het eerst een bon bij een supermarkt (Plus) bemachtigd, ben benieuwd!

Dikke prima:

• 8 broodjes om thuis nog af te bakken
  • bak ananas
  • sperziebonen
  • kwark (1 portie)
  • stukje kaas
  • pakket soepvlees
  • sojaroom oid (dat gebruik ik niet, zou ik niet weten wat ik in een paar dagen met zo’n fles moet)
  • lunchsalade

Groente en fruit ziet er allemaal nog prima uit!

1 like

Is die sojaroom kookroom? Dan kan je het gewoon in soep of pastasaus doen

Ja, maar ik gebruik zoiets eigenlijk nooit. En het is een halve liter, ga ik nooit zo snel op krijgen. Of kan je dat nog lang na de tht datum gebruiken?

Ik denk wel dat dat nog kan hoor. Zou er gewoon aan ruiken. En anders dit weekend even creatief koken haha