Too Good To Go

Ik zie heel vaak restaurants die niks aanbieden omdat ze geen waste hebben dus dat zal vast geen voorwaarde zijn. Op hun website onder “word partner” kan je je aanmelden maar er staan verder geen voorwaarden bij :thinking:

Ja precies, dat zag ik ook! Ik vraag me af of je door een soort screening moet gaan ofzo haha en of het ook voordelig kan zijn voor kleine mini zaakjes die af en toe waste hebben.

Wij doen mee als aanbieder. Je hoeft niks te betalen om in te stappen maar een (best groot) deel van de omzet gaat wel naar TooGoodToGo zelf… wat ik best jammer vind eigenlijk.
Ik geloof niet dat je door een screening gaat , bij ons kwamen ze wel langs om te werven maar na aanmelding zijn ze niet meer langsgeweest !
Er waren geen specifieke voorwaarden, alleen dat je je aan de bedragen moet houden (dus er moet wel echt ter waarde van bijv. €12 inzitten)

De prijs die je vraagt mag max 50% van de waarde bedragen. Een daglunch kost bijvoorbeeld normaal €9, dan mag je max €4,50 vragen. Hiervan moest je 25 of 40% afdragen aan TGTG, weet niet meer hoeveel het was. Verder waren er niet echt voorwaarden en kon gewoon iedereen partner worden

Het kan ook voor mini zaken. Hier in de buurt een cateraar die af en toe maar heeft. Haal je ook gewoon op bij een huisadres.

Ik heb een keer erover gevraagd bij een aanbieder toen ik iets kwam ophalen. Ze betalen wel een percentage aan de app, meer dan ik eigelijk verwacht had. Maar zoals deze verkoper aangaf, het is meer dan niets en het scheelt verspilling. Zij had veel groenten en had dus aan het einde van de dag dingen die nog heerlijk waren, maar misschien iets minder mooi. Ik geloof niet dat er echt een screening was.
En de verkopers kunnen de sterren en reviews die gegeven zijn natuurlijk gewoon inzien (vind het wel echt raar dat wij als “klant” die reviews niet kunnen zien?)

@Rummi @9000 @Delos Thanks allemaal! Duidelijk! Had al verwacht dat je inderdaad een flink percentage moet afstaan, maar ga het zeker aan haar voorstellen! Ze heeft een wijnwinkel waar ze ook allemaal potjes met smeerseltjes, olie en lekkere sapjes etc. uit Frankrijk importeert. Maar soms houdt ze veel over en geeft ze het gratis weg, maar daarom is dit denk ik wel heel leuk voor haar!

Ik ga vanavond mijn eerste TGTG afhalen bij de bakker!

Weet iemand hoe je instelt dat je een notificatie krijgt als er iets beschikbaar is in de buurt? Heb notificaties wel aanstaan maar nog nooit een melding gehad.

Volgens mij hebben ze die functie nog niet in de app. Heb wel eens een notificatie gekregen met iets van “wees een hero, kijk wat er nog beschikbaar is bij jou in de buurt” maar een melding aanzetten voor mijn favorieten of iets dergelijks kan nog niet. Hopelijk komt dat wel snel net als een in app melding als het restaurant na pick up tijd nog zijn TGTG cancelt en je niet voor niets gaat.

Dit kreeg ik bij de bakker! 10 witte bolletjes, 6 Harlekijntjes (soort dikke gevulde koeken), een half bruin, een soort dikke focaccia met kaas en olijven en een herfstbrood (met rozijnen. noten etc). Super lekker allemaal! En zoveel luxe brood-dingen die ik normaal niet zou kopen :smiley:

Oeh die koeken! Lekker!

Ik heb net dit meegekregen voor 4,29 euro! :scream:

2 broodjes met roomkaas en zalm
1 broodje met serranoham en manchego
1 broodje vitello tonato
1 broodje met brie
1 broodje met avocado
1 koffiekoek met chocola
1 koffiekoek met rozijnen

Zooo veel en heel lekker allemaal! Ik was er pas net voor sluitingstijd, dus het meisje dat aan het werk was, was bang dat ik niet zou komen en ze het alsnog weg moest gooien, haha. Ze zei dat er vandaag veel over was, dus dat ze alles maar aan mij meegegeven had, want anders zou het toch in de prullenbak belanden. Heel lief en zij snapt het!

Ik ga zo voor het eerst! Vind het wel een beetje spannend, maar heb ‘t vlaamsch broodhuys gekozen, kan niet veel misgaan denk ik haha

Heb net mijn bestelling opgehaald bij de bakker hier in de buurt. 3 hele broden, 8 bruine bolletjes en 4 kaasstengels (mijn favo) voor 5eu. Had stiekem gehoopt op iets zoets maar als nog blij ermee. Hoef voorlopig in ieder geval geen brood te halen!

Heel benieuwd naar wat je krijgt!

Vergeten een foto te maken en het meeste ligt nu al in de vriezer :slightly_frowning_face:

Bij Van Maanen:
-een half tijger wit
-een half bruin brood met pompoenpitten
-twee keer een half dubbel donker brood
-een grote ontbijtkoek
-een notenkarameltaartje (omg deze is zo lekker!)

Ja zo wow, net terug, is wel een bizarre ervaring. Was zo nieuwsgierig, kon echt niet wachten om thuis te komen zodat ik het kon uitpakken. Maaaaarrr ben zo tevreden oh my god wat is het veel, hierbij de foto!

De meest rechtse is zo groot, daar is een sneetje echt een halve meter voor mn gevoel hahaha
(Rommel van huisgenoten :octopus:)

Wajoo heb vanmiddag gehaald bij bakker van der Grijn in Nieuwginna en ik kwam ongeveer 30 seconden voor sluitingstijd en kreeg alles mee wat over was en dat was heel veel :scream::ok_hand::drooling_face:

Twee hele broden, vier afbakbroodjes, zes luxe broodjes en nog twee kaasuienkruiers. Vet lekker allemaal, de vriezer weer vol en lekkere broodjes morgen en naar werk, voor 4 euro.

Ik ben helemaal enthousiast door dit topic! Helaas doen er bij mij in de buurt maar 3 winkels mee. Hoop om 00.00 een bon te kunnen halen voor bakker van maanen!

Ik ben deze week lekker op dreef, want voor vanavond heb ik weer 2 porties besteld: 1 bij de Organic Food Bar en 1 bij Bio Station, allebei voor 4,50 per stuk. Deze wilde ik allebei al proberen (zitten ook nog eens naast elkaar) en toevallig hadden ze voor vandaag allebei een portie over!

De buit bij Bio Station:

Biologische appel
Biologische peer
Kokoskoekje
Appelflap
Croissant
Chocoladebroodje
Pasta

De buit bij de Organic Food Bar:

Risotto
Couscoussalade
Twee meergranenbroden

Allemaal super lekker, dus ik ben heel tevreden!