Too Good To Go / Overblijvers

Ja ik ben al een mailtje aan het tikken vind het ook zonde.

1 like

Ja ik lees meer mensen in dit topic dat bij hun alles snel weg is, wat dat betreft klaag ik ook niet. Ik ga voornamelijk naar winkels in a’dam en daar is ook gewoon veel aanbod natuurlijk.

Vandaag dus 2 bonnen gehaald. 2,99 pst

deze bij cotton house. Dat met poedersuiker is denk ik een soort cake ofzo. Croissantje was lekker. Ijsthee is nog houdbaar tot aug 2019, dus dat vind ik niet helemaal het juiste product om mee te geven.
Het stond al klaar toen ik kwam, het blikje ijsrhee was echt ijskoud, dus ik denk wel dat het net klaar stond. Ik was ook precies op het tijdstip vanaf wanneer je mocht komen.

deze bij de bakkerswinkel centrum. In het witte papier zit een sandwich kalkoenfilet, de rest spreek voor zich denk ik. Die man hier was heel chill, hij zei oh ik geef je ook wel een hele sandwich! Wil je kalkoen, kaas, geitenkaas? Wil je ook een scone erbij? Croissantje? En toen verstond ik dat ie zei nog een koekje, maar dat bleken thuis pastel de nata te zijn. Heel blij mee want ben net thuis van vakantie portugal :yum:
Ik heb het broodje kalkoen en de croissantjes als avondeten gegeten.

20 likes

Hoe zit het met de ophaaltijden bij jullie? Nav de tijden waarop bonnen zijn uitverkocht. In Uutje vaak rond middernacht meteen de populaire dingen, en supermarkt enzo blijft vaak tot laat nog beschikbaar. Maar daar en bij veel restaurants haal ik echt nooit omdat die tijden zo laat zijn. Dan kun je tussen 23.45 en middernacht ophalen bij de spar, of na 10 uur s avonds sushi. Dan lig ik al in bed haha. Hoe zit dat bij jullie?

In Tilburg is het meeste op te halen tussen 18:00 en 20:00

Ik heb vandaag een bon gekocht voor de bakker! Zat er altijd mee dat ik niet thuis was op momenten dat ik het kon ophalen, maar ben vanmiddag vrij.
Ben echt heel benieuwd!

2 likes

Ik heb er eentje van AH To Go, heel benieuwd!

4 likes

Ik heb vannacht gedroomd over too good to go! Volgens mij had ik twee bonnen en ik kreeg bij beide locaties heel veel, alleen had ik het merendeel al opgegeten voordat ik eraan dacht eem foto te maken voor dit topic.

18 likes

Als je binnen 3 uur annuleert krijg je dan je geld terug?

Volgens mij kun je tot 3 uur voor de aanvang van de ophaaltijd annuleren, en dan krijg je idd je geld terug.

1 like

Die wilde ik binnenkort ook gaan doen. Ben benieuwd wat je krijgt.

1 like

Dit is echt mijn favoriete topic :flushed:. Ik ga volgende week weer voor een bon van de bakker.

Jaaaa, eindelijk ook een zaak uit mijn dorp die meedoet. Van de week even proberen. Is een bakker, dus ik ben benieuwd!

Ik had een mailtje gestuurd over die yoghurt die niet meer goed was en nu krijg ik mijn geld terug. Had ik niet verwacht ik had alleen gevraagd of ze het wilden doorgeven aan de starbucks dat ze oud eten hadden meegegeven.

1 like

Ik heb net een bon gekocht van bakkerij Neplenbroek in Utrecht, is al ophalen vanaf 15:15 dus ik ga er zo heen, ben heel benieuwd! Heb expres gewacht met bestellen bij een bakker tot m’n brood op was, heb niet zo’n grote vriezer namelijk. Ik zal straks een foto maken van de buit!

3 likes

Ik lees dus ALTIJD Neplerenbroek als mensen het erover hebben. Zie ook altijd lekkere dingen langskomen

14 likes


De medewerkster had al een tas klaarstaan toen ik aankwam! Een normaal bruin brood, een zwaarder platter brood met zaden, 3 harde broodjes en 2 kaasbroodjes. Had stiekem op wat zoets gehoopt maar het is z’n 3,95 zeker waard!

20 likes

Heb al een poosje niks gekocht, maar merkte dat het bij mij op een gegeven moment een soort verslaving werd. Net of ik iets won ofzo :joy:

Blijf trouwens wel nog dagelijks kijken, maar nu alweer even niks gekocht. Binnenkort mag ik weer van mezelf haha

5 likes

Hier nog een verslasving hoor! Vind t superleuk om te zien wat iedereen koopt. Zit zelf momenteel tegenover een lekkere dingen bakker, dus 1x raden wie er net een bon heeft besteld :raising_hand_woman:‍♀️ (vanuit de mc donalds ook gewoon :joy:)

3 likes

Wat een lekkere spulletjes allemaal! Jammer dat er bij mij in de buurt bijna geen aanbod is. Alleen een bakker waarvan het brood niet te pruimen is.

1 like

Exki in Utrecht

Een lekker broodje
Een warme maaltijd
Een soepje (ik denk brocolli mijn lievelings <3)

Ik vond het deze keer wel waard. :smiley:
Hoef vanavond dus niet te koken alleen dingen op te warmen :smiley:

18 likes