Wat je even kwijt wil #41

Dat is mooi om het zo te zien. Ik ga proberen deze gedachte vast te houden.

Heb me inmiddels omringt met lekker eten en Netflix. Mag mezelf vandaag even zielig voelen. Morgen is het klaar

1 like

Lol ik liep net in de stad en er liep een politieagent voor me. Pakt ineens een peuter van 2/3 de wapenstok van die agent af en rent ermee weg achter z’n (ik denk) broertje aan. Ik ging stuk. Gelukkig kon die agent er ook wel om lachen

49 likes

:joy::joy: hing de stok aan de broek?

Ja hahaha. Ik dacht eerst nog kennen ze elkaar ofzo, maar nee, hij kreeg nog wel een toespraak van z’n ouders

Is er een Tour de France topic die ik over het hoofd zie?

1 like
1 like

En de mood is veranderd in;

tijd voor koffie

Hahaha jaa heb idd het gevoel day er bij de appie nooit zo sloom word gedaan.
Bij de lidl kom ik ook altijd mensen tegen die op de meest onlogische wijze boodschappen doen. Altijd helemaal naar het achterste pad om iets te halen , dan weer helemaal naar voor dan in het midden dan weer terug naar voor. Echt maak een lijstje op de volgorde van de winkel gewoon.

Mijn hond is echt verrot van binnen. Echt die lucht die ze nu ligt te produceren :nauseated_face::nauseated_face:

Kut ik kom er net achter dat m’n pilvoorraad op is en ik ga overmorgen op vakantie :weary:

Ahh wat irritant. Heeft je apotheek medicijnkluisjes? Dan kun je misschien vandaag of morgen het daar ophalen. Of iemand die je kent die dezelfde pil slikt vragen?

Ja de apotheek heeft wel een afhaalkluis, dus heb meteen een aanvraag gedaan en duim heel hard dat het nog op tijd is. Heb ook geen vriendinnen in de buurt op het moment helaas, anders was dat nog wel een goeie optie inderdaad!

2 likes

Ik ga helemaal stuk om hoe verwend die puppy van @Karl_Lagerfeld al is na twee weken. Living the dream dat beest.

6 likes

Ja als je een favoriet mandje hebt kun je er maar beter 4 hebben toch :woman_shrugging:t3:

6 likes

Ik wil echt zon mandje in het groot om zelf in te liggen.

1 like

Dit is zo droog. Die naam, i love it. En hoe geweldig zou het zijn als die parfum ook nog eens echt lekker ruikt.

19 likes

@Karl_Lagerfeld jij hebt die gekocht toch?

Ben ook heel benieuwd hoe ze ruiken! Ik zag de geurnoten en die klonken wel lekker. Als ik eens bij de zeeman in de buurt ben, wil ik wel gaan ruiken haha

2 likes

Ben ik ook benieuwd naar!

1 like

Heeft iemand misschien een klikkie code voor mij? Mag in DM! :two_hearts: