Nee, ik kon eigenlijk helemaal geen ondergoed aan, maar heb toch bij Bijenkorf 2/3 wat kanten/ doorzichtige hipsters kunnen vinden die je niet zou zien.
Wel is het handig om er dus een paar te halen zodat je ze dus ook kan proberen met je jurk.
Nee, ik kon eigenlijk helemaal geen ondergoed aan, maar heb toch bij Bijenkorf 2/3 wat kanten/ doorzichtige hipsters kunnen vinden die je niet zou zien.
Wel is het handig om er dus een paar te halen zodat je ze dus ook kan proberen met je jurk.
Uiteindelijk hebben de meeste bruiden volgens mij gewoon een huidskleurige corrigerende naadloze oma onderbroek onder hun trouwjurk aan haha. Je kunt bij het passen even een witte en een huidskleurige onderbroek meenemen, kijken wat je wel en niet ziet. Maar zou dan zelf een leuk setje kopen voor de huwelijksnacht of gewoon voor daarna
Vandaag naar een trouwlocatie gaan kijken en zou een kanshebber kunnen zijn. Ze hebben binnen- en buitenfaciliteiten waardoor alles op een locatie kan.
Ik mocht mn trouwjurk weer passen vandaag. Ben er nog steeds zooo blij mee. En doordat de coupeuse hem beter ging spelden en liet zien hoe het gaat worden, werd hij alleen maar mooier
Schoenen er ook bij aan gehad en dat leek ook prima. Helemaal blij mee tot nu toe. Over een maandje weer heen voor de 2e passessie
Dat is echt perfect! Geen gesleep met gasten, direct een slecht weer scenario. Ik had laatst zo’n bruiloft en was echt heel prettig dat het een locatie was.
Ja inderdaad, familie komt ook over uit Zwitserland, Frankrijk, Italië en Duitsland is gewoon handig dat die ene hotel dicht bij kunnen zoeken en gewoon tot het einde op één plek verblijven.
De zaal liet ons twee data in optie nemen tot hun agenda voor 2024 opent en dan krijgen we nog eens 10 dagen om één dag uit te kiezen.
Dit weekend eens kijken hoe het financieel plaatje eruitziet.
We hebben echt een leuke week gehad.
Maandag lekker simpel op het gemeentehuis. Al hadden we wel de grootste zaal
Dinsdag prachtig weer tijdens de foto’s in de duinen. We hebben er een aantal al gehad van de fotograaf en zo mooi geworden al
En vrijdag lekker gedineerd met alle gasten op locatie om vervolgens door naar onze overnachting te gaan.
Jurk was vies aan de onderkant van de regen op vrijdag
Had het niet anders willen doen.
Ik heb de locatie gevonden voor de ceremonie. Hier gaan we een backdrop maken. En mensen zitten er om heen. Super leuk haha.
Vandaag is het zover Koud maar droog dus we mogen niet klagen. Heel veel zin in
Jaaa wat leuk, heel veel plezier!! Geniet ervan!
Veel plezier vandaag!
Toevallig bij de binnentuin bij locatie dat start met een P? als dat klopt dan is het een hele leuke binnentuin, toevallig maandje geleden daar nog een bruiloft gehad.
@soleado gefeliciteerd! Leuke dag gehad?
Lief dat je het vraagt! Het was fantastisch en het feest ging helemaal los. Net samen op de bank alle kaartjes gelezen Voelt nog heel onwerkelijk dat iets waar je een jaar zo druk mee bent geweest, ineens voorbij is haha! Maar ik kijk er echt zo gelukkig op terug
Soort van haha, dit gebouw heeft meerdere namen. Waar was die bruiloft?
Voor iedereen die al getrouwd is, wat zijn nu echt leuke diy projectjes om zelf te knutselen van te voren?
Klinkt goed! Fijn dat het zo leuk was, lekker van nagenieten.
@anon43983847 Ik ben in de war zie ik, ik bedoel eigenlijk de binnenplein van Hotel Schimmelpenninck Huys maar dacht aan de P van Prinsenhof maar nu ik langer kijk kan het ook wel heel iets anders zijn. Ziet er wel heel leuk uit als ceremonieplek in ieder geval.
Het is wel in dezelfde stad! Alleen dit is een oud school gebouw. Er zitten nu allemaal bedrijfjes in.
Ik dacht trouwens dat ik dit allemaal maar een beetje casual kon doen, maar begin het steeds leuker te vinden. Dat had ik niet verwacht haha.
Ik had zelf naamkaartjes gemaakt met van die hitte transfer folie. En de tafelschikking.
Ons bordje voor het gastenboek.
Verder zou je evt als je een fotobooth hebt van die accessoires kunnen maken. Dus een karton snorretje en een saté prikker bijv
Ah oke! dan zou ik het niet weten. En leuk inderdaad he, heb ik ook wel een beetje dat het steeds leuker word om alles te regelen en uit te zoeken.