Trouwtopic

Nou die heeft echt een bord voor haar kop hoor. Sowieso iemand die je overal blokkeert bij een discussie vind ik ook al echt iets zeggen over die persoon. Heel onbeschoft. Hoop dat je beetje oké bent, het klinkt eigenlijk alsof het gewoon niet helemaal honderd gaat met diegene? Heeft ze in het verleden ook dit soort acties gehad?

2 likes

Wow… ik begrijp goed dat je twijfelt maar echt, dit ligt NIET aan jou. Echt 100% vanuit haar kant een hele, hele rare reactie.

1 like

Jeetje wat een extreme reactie en verandering van gedrag. Echt 0 inlevingsvermogen in de ander. Nou in dit geval is het duidelijk, hoe zuur ook.

2 likes

Gefeliciteerd :smiling_face_with_three_hearts: prachtige ring! Let the planning begin

2 likes

Jeeetje wat belachelijk. Ik vind het echt bizar hoe dit is gelopen. Heel vervelend voor je dat dit zo moet.

@DikkeKip Gefeliciteerd, en wat een mooie ring!

3 likes

@Autumn @Mazikeen @Random dank jullie wel :heart: De ring is witgoud met een diamantje. Heel subtiel en precies wat ik het allermooiste vindt! :blush:

@Barbamama wat een heks… ik hoop dat je een beetje geslapen hebt. Een vriendschap verbreken is nooit leuk, ook al ben je haar liever kwijt dan rijk. Liefs voor jou!

6 likes

Alles is al gezegd maar pfff wat een bijzonder persoon. Ik herken heel erg dat het je zelfvertrouwen aan tast. Hopelijk kun je met alle steun in het echt van het forum dat snel achter je laten en tijd steken in leuke vriendinnen.

2 likes

Nee in het verleden echt niet! Zo ken ik haar helemaal niet, ik denk dat daardoor ik er ook zo van baal.

@Willem dit is inderdaad dat geval van het gierige topic! Ik voel me inderdaad ook echt gedumpt. Uiteindelijk heb ik toch veel geld, tijd en moeite gestoken de laatste maanden in haar…

Bedankt allemaal! Die ene vriendin die ik direct na dit gedoe had gebeld vroeg me mee vandaag naar een bubble tea bar waar we gezellig bij hebben kunnen kletsen hierover dus voel me echt een heeeeeel stuk beter!

11 likes

Neeee jeetje wat een rare nare actie van haar. Heb je al die moeite voor haar gedaan en krijg je dit, echt bizar hoor.
Sterkte, echt rot dit.

3 likes

Vanmiddag de trouwringen uitgezocht. Super blij mee! Het was helemaal niet zo’n bijzondere ervaring in de zaak en we waren binnen een uurtje al weer klaar, maar het voelt wel als iets speciaals? Helemaal excited.

5 likes

Dankjewel! :smiling_face_with_three_hearts:

Haha jahoor, dat wil ik wel delen. Ik was jarig en s’ochtends toen ik wakker werd moest ik op bed blijven liggen. Toen kreeg ik even later de opdracht om mijn ogen dicht te doen. Ik kreeg wat op mijn schoot neergezet. Ik deed mijn ogen open en toen lag er een dienblad met een kop koffie en een hele mooie ring in een doosje er naast op mijn schoot! Mijn vriend vroeg heel simpel (terwijl hij naast me in bed ging liggen) of ik met hem wilde trouwen en ik zei ja. Geen poespas, niet op een knie en geen heel spectaculair verhaal. Maar voor mij/ons meer dan perfect! We gaan ook heel klein trouwen, met een kleine groep mensen die we het liefste vinden in de tuin van mijn schoonouders. Ik kijk er onwijs naar uit!

Hebben jullie nog tips voor leuke “trouwjurken” of jurkjes in het wit? Budget is ongeveer tot €200

40 likes

Qua bedankjes:

• Thank you
  • Love drunk
  • Anders

0 stemmers

1 like

Wij gaan volgende week voor het eerst naar een trouwlocatie kijken.
Jullie nog tips waar we echt aan moeten denken?

Vragen tot hoe laat muziek mag? Hebben ze vaste partners waar jullie mee moeten samenwerken? Hoeveel bedraagt het voorschotbedrag? Is er een locatie waar je je kan terugtrekken of omkleden?

4 likes

Ben ik weer! Hoe doen jullie dat met mobiele telefoons op de bruiloft? Ik heb het liefste dat er geen mobiele telefoons worden gebruikt zodat we echt in die “bubbel” zitten. Ook zou ik ontzettend balen als ik allemaal telefoons op de foto’s terug zou zien. Ik weet alleen niet of we dit kunnen “verplichten”?

Bij ons zei de trouwambtenaar dat voor we binnenkwamen al bij de ceremonie. Geen zelf foto’s maken en niks online plaatsen voor het bruidspaar. Bij een vriendin van me had ik dat ook in de aanvullende brief gezet (was ceremoniemeester) bij de uitnodiging met andere info qua tijden en parkeren.

Bij het feest vind ik het vaak wel leuk als mensen zelf filmpjes en foto’s maken omdat je dan vaak hilarische beelden krijgt, dus je kan er even over nadenken hoe je dat zelf het liefste ziet.

1 like

Of er zowel binnen als buiten mooie opties zijn om te trouwen/eten/borrelen etc. Of en tot hoe laat je mag feesten (soms zijn er geluidsrestricties).

1 like

Goede tips! Thanks!
De ceremonie wordt gefilmd door een vriend en verder willen we daar geen telefoons/camera’s bij inderdaad. Maar bij het feest is het misschien wel leuk ja

1 like

@DikkeKip Ik vind dat je dit wel kunt verplichten, sommige mensen bekijken dan de hele ceremonie door hun telefoon en kijken vervolgens ook nooit meer naar die foto’s :woman_shrugging:t2: Ik zou het inderdaad vast op de uitnodiging zetten en evt op de dag zelf herhalen. Ik was laatst op een heel kleinschalige bruiloft en daar werd het gewoon voor de ceremonie nog even benoemd, was helemaal prima.

Ik heb een armband voor mijn vriend gekocht maar die kwam alleen met een zakje, heeft iemand een goede tip waar ik een mooi doosje hiervoor kan kopen?

2 likes

@Feather goede tips beiden, dank jullie wel!
Dit weekend gaan we de kaarten maken en daar zullen we het ook in zetten.

@Sax misschien kan je er voor bij een juwelier terecht? Of dat iemand wat op etsy kan maken? Ik weet niet hoe snel je het nodig hebt