Heeft iemand nog eem tip voor een alternatief voor een geloften boekje? Wij willen de geloften uitspreken tijdens de fotoshoot en dus niet een simpel A4’tje voor ons hebben. Maar vind het zonde om meer te betalen voor een speciaal his/hers vows boekje terwijl het vast ook anders, simpeler en goedkoper kan.
Een mooi notitieboekje van Action of Hema oid, of een fotoboekje maken met herinneringen (van jullie relatie of voorbereidingen van de bruiloft) en op de laatste pagina de geloften plaatsen en die daarna als cadeautje geven aan je partner
Wibra verkoopt wel doosjes! Action ook wel eens.
Ja had al gekeken bij de HEMA en Action idd. Maar veel boekjes hebben van die speciale quotes
er op. Of een ringband. Dat wil ik sws niet haha. Hetzelfde geldt voor kleine schriftjes met een hardere kaft (veelal met quotes er op). Lastig
Paperblanks maakt hele mooie boekjes, die verkopen ze vaak bij boekwinkels. Zijn niet goedkoop maar wel heel mooi en om lang te bewaren
Na even googlen kwam ik dit tegen, een soort kaarten waar je je geloften in kan laten afdrukken
Wat je ook doet, het is jullie trouw. Iemand kan hier zeggen dat het helemaal geweldig en echt mooi was maar als jij het niet voelt dan zou ik het niet doen.
Wil jij je geloftes voor het kasteel van disney doen. You do you
Hopelijk kom ik niet te hard over maar voor zoiets bijzonder en persoonlijk zou ik niet vragen naar andere ervaringen. Het is niet alsof je locatie- of cateringopties moet bevestigen.
Ik heb (bij Le chique design) zelf een kaart gedrukt op 300 grams papier met ons design van de officiële trouwkaart gemaakt en besteld, met dezelfde reden als jij.
Ik heb in de kaart (a5 dubbel ofzo) zelf de geprinte tekst geplakt en de kaart aan elkaar gegeven.
Zo hadden we geen boekje (kon ook niets leuks vinden, zelfs niet bij de hema, had anders paperblanks genomen), maar ook geen saai wit a4tje. Was heel blij met le chique design, maar het kan vast bij heel veel andere partijen online.
Wij hebben het allebei gedaan! Eerst samen bij de fotos en toen nog eens tijdens de ceremonie. Mensen die niet wisten dat we het al hadden uirgesproken tijdens de fotos gaven daarna aan dat totaal niet door te hebben gehad qua emoties of wat dan ook, blijft elke keer bijzonder als je het uitspreekt en de fotos van ons tweeën vind ik heel waardevol. Hoop dat t helpt!
Wat een goeie tip. Dankjewel!
Heeft iemand toevallig dé tip voor een fotograaf? We zoeken iemand die een beetje documentaire-stijl vastlegt, dus niet te stijf. Liefst zoveel mogelijk met natuurlijk licht, en niet iemand die alles in van die sepia-aardetinten doet (dat zijn er nogal veel valt me op haha). En een beetje deze bohemian stijl:

We hebben er al een paar benaderd maar die kunnen niet op onze datum helaas…
Ik heb een keertje met deze fotograaf gewerkt en ik vind haar werk mooi en ze edit in levendige kleuren!
Waar zoek je?
Ik heb iemand in Noord Holland die onze foto’s heeft gedaan.
In oosten des lands, maar als iemand een stukje wil rijden dan is NH geen probleem.
Thanks @madelief, @Cajun-moon! Ik denk niet dat ie er helemaal tussenzit maar dit is wel de goede kant op! en ook goeie @anon4775214 , dat kan natuurlijk ook nog
Misschien vind je ShotbyLot wat?
Haha hier staan foto’s van mij tussen. Heb je de maker(s) van de foto’s al benaderd?
Hahaha wat toevallig! Ja, maar jullie konden niet
Thanks @Cajun-moon nog, ook mooi! Ik heb nu ook nog een andere gevonden via-via die ons weekend als enige weekend nog vrij had (het is druk in trouwfotografenland!), en daar nu binnenkort een kennismaking mee.
Anders misschien Anouk Wubs of stralend by Sandra?
Ooohh nu ben ik benieuwd wie je was haha. Ga je dit jaar nog trouwen? Dan wordt het wel een lastig verhaal ja. Voor 2023 nog wel zat ruimte!