Trouwtopic

Ik heb m’n eerste trouwjurk afspraak ingepland! Eind maart met m’n moeder, oma en schoonzusje. Een soort orientatiedag maak ik ervan, wat staat qua kleur/vorm/etc. Krijg er stiekem wat kriebels van, echt zin in!!

3 likes

Het ziet er ontzettend gaaf uit! Hmm ga ik toch twijfelen aan mijn ideeen: minicupcakes en ‘donut muur’

1 like

Ja, die heb ik al wel:) Had laatst al mijn slag geslagen bij verschillende kringlopen. Wel echt superlief aangeboden:)

1 like

Ik ga morgen jurken passen! Heb er zin in. Hopelijk zit er wat bij.

5 likes

Aah spannend. Succes en laat je door niemand gek maken.

1 like

Dankje! Kom morgenavond wel verslag doen of het is gelukt.

1 like

Ik was zwanger! Kwam er alleen vijf dagen na mijn bruiloft pas achter :see_no_evil:. We hadden juist een maandje alles ‘on hold’ ivm de bruiloft, ik had alleen een miscalculatie gemaakt… Fantastische bruiloft, iets teveel champagne enzo. Oeps.

3 likes

Ben benieuwd of je slaagt. Je bent al bij een aantal winkels geweest toch? Hoeveelste wordt dit?
Wij hebben morgen een afspraak voor kaarten (uitnodigingen) en gaan voor ringen kijken. Ik denk dat dat de laatste belangrijke dingen zijn die we nog moeten. Daarna alleen nog details denk ik

1 like

Zouden jullie trouwens een trouwjurk tweedehands kopen via MP? Ik heb mijn jurk te koop gezet, maar ben benieuwd of het wat wordt.

Nooit, maar denk dat er genoeg animo voor is, tenzij hij al helemaal vermaakt is. Ik bedoel, zo kan je mss wel een mooie designjurk kopen die je anders niet zou kunnen betalen?

Ondanks dat ik normaalgesproken heel nuchter ben zou ik zelf een beetje een soort bad juju gevoel hebben bij het dragen van andermans jurk. Slaat nergens op natuurlijk.

1 like

Ja dit wordt de vierde winkel al :see_no_evil: Maar ze hebben veel op voorraad dus ik heb goede hoop!

@Baratheon Ik heb er wel eens naar gekeken, maar ik vond het aanbod niet zo, vaak nog vrij prijzig voor een tweedehands jurk die meestal ook vermaakt is, en misschien wel net niet 100% je eerste keuze is. En dan moet je ook nog de mazzel hebben dat het in de buurt is, en dat ie jou ook mooi staat. Maar goed het was al duidelijk dat ik misschien wel te kritisch ben :sweat_smile: Hopelijk lukt het je hem te verkopen!

1 like

Naar de outlet in Almere!

1 like

True, thanks voor je reactie en succes met passen!!

1 like

Veel plezier!!! :kissing_heart:

1 like

Thanks! Haha grappig ik zou zelf nooit denken aan ongeluk inderdaad. Maar ik ben de meest nuchtere boerin die er is :v:t2: :woman_shrugging:t3:

@Grey hoe was het vandaag?

1 like

@Baratheon Ik heb een jurk! Ik vind hem zo mooi! Ik zag hem al in de etalage toen we binnenkwamen, maar ik vond hem te duur. Andere jurken gepast, waren wel mooi maar niet echt wow. Ik zag een ander meisje de jurk van de etalage passen, dus ik gluurde vanuit m’n ooghoek, en m’n zusje ook :joy: Toen toch maar die gepast. Echt heel erg mooi. Mijn moeder, tante en goede vriendin van m’n moeder betalen een groot deel mee, echt heel lief van ze, had ik echt niet verwacht. Ik wilde het eerst ook niet omdat ze al veel geld kwijt zijn aan een ticket (trouw in het buitenland) maar ze stonden er op.

De jurk is besteld, als het goed is komt ie rond April binnen en dan moet ik ook heen om te laten vermaken. Ik ben zo benieuwd hoe hij zit als ie vermaakt is, nu was ie nog wat groot (vooral bij de borsten stak het uit). En ik wil graag nog een klein beetje gewicht kwijt, dus dan moet ik vanaf nu toch maar de chocopasta gaan laten staan :grimacing:

Nu kan ik beginnen met nadenken over een kapsel enzo! Had ik nog niet over nagedacht.

14 likes

Jaaa wat fijn!! Weer iets van je lijst af :tada:

1 like

@Grey Gefeliciteerd!

Wij zijn vandaag bij een aantal trouwlocaties gaan kijken (het was open dag voor een aantal trouwlocaties). Hele ervaring rijker, haha.

Bij een grotere locatie zijn we praktisch besprongen door een evenementenbureau, een zangeres, 3 fotografes en een bloemist. Die zangeres begon ook spontaan een liedje voor ons te zingen? Nou, ik was meteen afgehaakt. Zoiets vind ik echt verschrikkelijk.

Gelukkig hebben we onze locatie gevonden. De zaal was zo mooi <3

6 likes

Oh wat erg, dat lijkt me ook echt niks. En dan sta je daar zo te kijken hoe ze voor je zingt. Fijn dat jullie een locatie hebben gevonden!

1 like