Gefeliciteeerd! Heel benieuwd naar je jurk. Ik vond het passen ook wel echt een ervaring, juist ook in jurken die ik nooit zou dragen. Wel zou ik idd echt ergens gaan waar je voor de lol kan passen, aangezien je zeker weten niks wilt kopen. Dan kan je er een leuk uitje van maken.
@DikkeKip @Bunnyslippers Dankjewel!
En goeie tips allemaal, ik ga eens kijken naar zo’n locatie. En ik wil juist denk ik andere modellen gaan passen, want dan is de kans kleiner dat ik verliefd word haha. Dus zeemeermin stijl en ball gowns
Ik heb binnenkort een bruiloft en er is geen dress code gegeven. Het is mijn eerste bruiloft waar ik heen ga en ik denk dat het een vrij chique en traditionele bruiloft zal zijn (geen religieuze delen). Kan ik een rode jurk aan of is dat te opvallend? (Ik hoop dat dit ook in dit topic past.)
Samenvatting link jurk
Ik zeg prima!
Vond het leuk om al onze gasten in verschillende kledij te zien
Lijkt me helemaal prima
Zeker! Alleen geen wit.
Misschien kan je anders nog bij je thuis er een soort feestje van maken? Bijv. dat je halverwege de jurk een keer showt aan vriendinnen met hapjes en drankjes. En dan de laatste doorpassessie doe je dan weer iets in die trant. Of gewoon als die af is, ik heb niet echt een goed beeld van hoe kleding naaien gaat.
@Theeleut mooie jurk hoor! Kan zeker. Als je nog twijfels hebt over de kleur omdat de bruid misschien wel een rode jurk heeft, kan je dat altijd even checken.
Dan kunnen je vriendinnen hun jurken ook showen!
Je kunt ook een klein biedermeiertje laten maken en niet zeggen dat het voor een bruiloft is of bijv. een mooi veldboeket
Ik weet niet wat voor budget je in gedachten hebt, maar ik had het door een bloemist laten maken voor 20 euro. Ik had wel bijna alleen maar groen erin want dat vond ik heel mooi. Toen ik voorbeelden liet zien zei de bloemist: maar dit ziet er net uit alsof je wat dingen in de berm hebt geplukt… Maar goed uiteindelijk had ze er wel iets moois van gemaakt.
Daar moet je dus wel van houden, maar veel groen erin is dus ook een manier om low budget boeket te doen (was niet mijn doel maar ik vond het wel een fijne bijkomstigheid dat het niet duur was).
Aaah zo leuk! Wij hebben laatst trouwringen uitgezocht, kijk er naar uit om ze op te mogen trouwen.
Ik trouw in september, maar hebben gisteren de proefdrukken van onze trouwkaarten ontvangen! Vandaag ook waarschijnlijk eindelijk een trouwauto weten te regelen, maar nog niet definitief. Wil komende week ook de dj eindelijk vast gaan zetten.
Ik ben de ochtend van mijn bruiloft gewoon naar de markt gegaan en daar een bosje ter plekken laten maken. Was nog geen 20 euro kwijt en was er hartstikke blij mee.
Die zijn ook makkelijk zelf te maken, maar de kosten voor 1 corsage zijn wel te doen.
Ik doe na alle officiële gebeurtenissen waarschijnlijk mijn pumps uit. Ik dacht er aan om dan lekker chille schoenen (sneakers) aan te doen. Maar dan is mijn jurk dus te lang. Iemand nog tips hiervoor? Of tips voor andere comfy schoenen die wel wat hoger zijn? Wil ze wel nog daarna ook aan kunnen trekken
Ik had witte Puma sneakers met een platform. Moest af en toe wel mijn jurk optillen met lopen, maar viel me uiteindelijk honderd procent mee
Goed om te horen!
Als je een feest had, gedanst hebt: had je hier dan geen last van dat je hem moest optillen oid?
Wij hadden simpel een diner met onze gasten. Dus dat kan ik je helaas niet vertellen.
Ik had ook puma sneakers die wat hoger waren, misschien wel dezelfde als @Flopsyunicorn maar die waren misschien een halve centimeter lager dan de trouwschoenen die ik de rest van de dag aan had, dus dat scheelde niet zo veel. Ik had alleen een beetje last van de lengte tijdens de openingsdans. Verder tijdens het feest niet. Meer van mijn sleep, ondanks dat ik die korter kon maken aan de achterkant.