Trouwtopic

Ja, ik denk dus dat als het verschil groter is je er sowieso last van gaat hebben bij het dansen. Daarom vind ik erg hoge hakken (die je dus vaak toch niet ziet) niet aan te raden, tenzij je dus ‘s avonds wisselt van outfit. Ik heb dat gedaan, een korter wit jurkje en ik had geeneens echt hoge hakken. Maar voelde heel bevrijdend want kon ook beter bewegen in dat jurkje. Vriendin van me heeft er daarom ook voor gekozen. Aan het begin van de avond plus openingsdans heeft ze ‘m aangehouden zodat de avondgasten ook de jurk konden zien, en daarna een prachtige assymetrische jumpsuit met lagere schoenen aangetrokken.

Dus zoiets kan je ook nog overwegen!

4 likes

Eind augustus! Juni en juli te grote kans op weer als nu en ik ben zelf eind september jarig en het is vaker slecht weer dan goed weer op mn verjaardag.

1 like

Wij zijn voor eind augustus gegaan! Hopen op goed weer de 23e :grin:

1 like

Eind juni of eind augustus. Eind september is het vaak ook mooi, maar het kan ook al wat kouder zijn.

Eind juli kan het kneiterwarm zijn of veel mensen op vakantie.

3 likes

Ik zou sowieso voor eind juni kiezen. Eind augustus ben ik jarig, soms is het dan heel mooi weer maar andere jaren juist heel de dag regen. Eind september veel kans op regen.
Juni is meestal wel mooi heb ik het idee, al kan het sommige jaren wel warm zijn (maar vind ik niet snel een probleem).

1 like

M’n jurk wordt deze week verstuurd , echt veel zin om 'm in het echt te zien. Ik heb alleen geen idee waar ik de jurk (oké eigenlijk 2 tops en een rok) moet gaan bewaren. :joy_cat: Moet m’n vriend maar verbieden om m’n kledingkast open te doen.

En de stukken zijn op maat gemaakt, dus moet nu 5 maanden lang in dezelfde vorm als nu blijven. Ook een opgave, ik schommel normaal nogal.

4 likes

Oh ik zou zeker voor eind september gaan! September is het weer vaak nog goed de herfst is het allermooiste seizoen!
Mijn broer had een herfstbruiloft helemaal in stijl, zo mooi!

Edit: Volgens mij was je ook aan het nadenken over het boeket, toch?
Met droogbloemen hoef je je ook geen zorgen te maken

4 likes

Vorige week kon de afspraak niet doorgaan omdat ik Corona had :pensive:aar morgen mag ik mn jurk weer passen :heart_eyes:

9 likes

Dat is ook een leuk idee!

Ik ga nu met m’n moeder en beste vriendin naar een speciale stoffenzaak in Tilburg om daar de stoffen uit te zoeken. We gaan er een dagje uit van maken, dus dat wordt denk ik ook heel leuk!

2 likes

Heel leuk! Gaan jullie naar textiel stad? Als je nog tips voor leuke tentjes oid nodig hebt laat maar weten :relaxed:

4 likes

Nee, Van Gool! Die heeft een heel uitgebreid aanbod van bruidsstoffen. Het kant dat ze daar hebben is echt prachtig. Maar het lijkt me ook leuk om naar Textielstad te gaan. En is goed, thanks :smiley:

1 like

Gefeliciteerd! Mooie ring. :blush: Als je er voor openstaat om online een jurk te bestellen, op Etsy heb je het eea aan shops die jurken (op maat) maken. Ik heb zelf via Etsy een rok en 2 tops voor €1000 aangeschaft.

Gefeliciteerd!! Mijn jurk was niet zo duur ook hoor! Ik heb bij de winkel waar ik hem heb gekocht mn budget aangegeven en toen heb ik ook alleen jurken er binnen gepast😊 ik weet niet wat je wensen zijn maar denk dat er prachtige jurken voor elk budget bestaan!

Gefeliciteerd!
De zaak waar ik mijn jurk vandaan had had veelal jurken tot max €1700 geloof ik
Mocht je in Noord-Holland wonen kan ik je haar wel aanbevelen. Super lieve dame die de tijd voor je neemt en meedenkt met je. Kleine maar toch leuke zaak.
En anders heb je de zaak wed2be. Is wel passen en zo goed als gelijk kopen ivm weinig inventaris, zitten door Nederland op verschillende plekken. Jurken zijn tot max €600 geloof ik.
En dan heb je ook Assepoester in Arnhem. Zelfde als wed2be, alleen daar staat gelijk de prijzen op en is wat duurder.

Kleine edit, mijn jurk was maar €670

Gefeliciteerd! In de winkel waar ik ben geweest waren de jurken ook max €2.200, dat viel mij toen best mee. De Say Yes To The Dress prijzen kennen we in de meeste winkels volgens mij helemaal niet.

2 likes

Ik heb vandaag m’n witte jumpsuit opgehaald bij de kleermaker. Er zit nu ook een rode sjerp bij. Plus m’n nieuwe witte sneakers, waar nog rode veters in komen. Het begint er super tof uit te zien. :smile:

Volgende week ook een gesprek met de babs en trouwringen uitzoeken.

14 likes

Klinkt heel tof! :smile:

5 likes

Dat klinkt echt als een hele toffe outfit!

2 likes

@Ananas @anon42887991 thnx! Been heel benieuwd hoe alles straks samenkomt. Het is in elk geval uniek haha.

4 likes

Nog minder dan twee maanden tot de wedding! Het begint nu wel een beetje te kriebelen. Als het goed is krijg ik binnen nu en twee weken bericht over mijn jurk en kan ik hem weer passen, zo’n zin in.

Iemand nog leuke Etsy tips of decoratie tips? Wil deze week de decoratie dingen een beetje gaan bestellen. Denk aan ringdoosje, gastenboek, kaartendoos, welkomstbord etc.

2 likes