Trouwtopic

Ik had zilveren sandaaltjes met een kleine hak van Gabor. Elegant en comfortabel.

2 likes

Waar hebben jullie je sluier gekocht (als je die had/hebt) en hoe duur was die? Ik wilde wel een kleintje voor tijdens de ceremonie en had er een via Vinted gekocht maar die was niet de juiste kleur :disappointed: het budget is ook eigenlijk wel op dus twijfel nu een beetje

1 like

Ik bij de bruidswinkel zelf, MAAR een vriendin van me had die van haar bij Ali Express gekocht en ik moet zeggen, hij was prachtig (nog wel laten vermaken bij de bruidszaak). Dus ik denk wel dat er budget mogelijkheden zijn.

1 like

Wij zijn op een proefles stijldansen geweest! Dat leek ons sowieso al wel leuk en nu met de bruiloft die er aan komt al helemaal. We gaan eerst een beginnerscursus volgen en dan daarna nog een paar aparte lessen voor de openingsdans.

3 likes

Misschien staat er iets op marktplaats? Dan kun je de kleur ook in het echt bekijken.

2 likes

Goeie! Had vooral op Vinted gekeken

2 likes

Wij zijn ook getrouwd :smiling_face_with_three_hearts:. Het was nog mooier dan ik had durven dromen van tevoren, zoveel liefde om ons heen. Het lijkt écht alsof we hebben gedroomd en begint nu een paar dagen later pas te landen. Nu gaan we een dikke maand op huwelijksreis dus we kunnen nog helemaal nagenieten.

Heeeeel veel plezier en liefde gewenst voor alle dames die het nog in het vooruitzicht hebben, ik wens jullie de dag van je dromen!!!

28 likes

Vanochtend mijn jurk opgehaald :heart_eyes:

Ben helemaal blij, enthousiast en vooral helemaal relaxed thuisgekomen. Het was geweldig om de jurk aan te hebben en het nam al mijn twijfels weg. Alle extra’s uitgeprobeerd en dingen besloten (geen sluier, terwijl ik echt zeker wist dat ik dit wilde haha). Sieraden getest, schoenen getest. Echt geweldig. Coupeuse moet alleen nog wat doen aan m’n off-shoulder bandjes.

Zo leuk dat het mij nu een heerlijk gevoel van rust geeft en dat had ik wel even nodig. Een gevoel van “mijn jurk is geweldig en met mijn lieve toekomstige man er naast kan mij de rest van de planning niets meer schelen” :face_with_hand_over_mouth:

Wel een vraag, zijn er mensen met een trouwauto met open dak? Of al getrouwd. Bij ons kan het dak open, maar vraag mij af of dat wellicht funest is voor mijn haar.

11 likes

M’n wedding planner/ ceremonie meester kwam net Filipijnse koekjes brengen om te proeven. Echt goed geregeld dit. :smile:

@DikkeKip volgens mij ging jij deze week trouwen. Heel veel plezier :smiling_face_with_three_hearts: De rest ook natuurlijk.

2 likes

Waaah jaaaa ik trouw aankomende vrijdag :heart_eyes:
Het weer lijkt heel erg slecht te worden dus dat zou ontzettend balen zijn. We trouwen namelijk in een tent in een tuin…

Goed dat je getagt hebt, ik heb nooit meer op je privé berichtje gereageerd sorry! Iets met een bruiloft plannen in drie maanden tijd… ik ga je NU een berichtje sturen!

5 likes

Oooh ik ook! Balen he, heb je een plan b?

1 like

Nee :’) hahah
We hebben een hele grote stertent gehuurd (die morgen wordt opgezet) dus we zullen het meemaken…

Jij trouwt ook buiten vrijdag? Spannend!!! :smiling_face_with_three_hearts:
Hebben jullie wel een plan B?

1 like

Ah komt vast goed :slight_smile: bij ons kan in principe alles binnen, Marja, foto’s maken, verplaatsingen etc. Toch wel fijn als het niet de hele dag regent

1 like

@Skater en @DikkeKip
Heeeeeeel veel plezier vandaag!

5 likes

Lieve allemaal, we hebben echt een droom bruiloft gehad. Alles viel op zijn plek :heart:
Het was droog tijdens de fotoshoot in het bos, het begon te regenen toen we in de auto stapten. Tijdens de ceremonie scheen de zon, tijdens het eten was het letterlijk vijf minuten aan het regenen en vervolgens was er een prachtige, heldere regenboog. Mijn broer is overleden maar ik weet zeker dat hij er op die manier bij was. Ik heb die dag Ajax (zijn voetbalclub) gedragen terwijl ik zelf voor Feyenoord ben haha. Ik dacht nog “och boeiend, die sokken zie je amper”. Ehh… Mensen hebben er toch nog veel van kunnen genieten zullen we maar zeggen! Van begin tot einde hebben we allebei vol op genoten. Iedereen had het ook onwijs naar zijn zin, wat heel leuk was om te zien!

We hebben net de eerste foto’s van de trouwfotograaf gekregen en het is nog mooier dan we hoopten!

Voor degene die nog gaan trouwen: geniet!
Alle stress valt die dag van je schouders. Mocht je je nu heel erg druk over iets maken, ik weet zeker dat dat die dag allemaal mee gaat vallen. Het wordt écht een van de mooiste dagen van je leven!

62 likes

Gefeliciteerd!

5 likes

Wat prachtig! Mooie foto met die regenboog. En wat fijn dat je zo genoten hebt. Lekker nagenieten :smiling_face_with_three_hearts: en gefeliciteerd!

1 like

Gefeliciteerd! Gelukkig viel het met het weer mee. En wat een mooi haar heb je :blush:

1 like

Aaaah nog anderhalve week. 🫣 Via via heb ik last minute nog een oud VW busje kunnen vinden om ons op te halen. De sweets table is klaar. De kleding is klaar. Nu nog de laatste decoraties en voila. Het lijkt nu echt samen te komen.

11 likes

Aaaaah spannend! Gaat nu snel hè. Zin in? En hoevaak heb je buienradar al gecontroleerd of valt dat mee?

3 likes