Het is jullie dag! Dus lekker gaan shinen
Nee joh, ik heb hele baljurken fotoshoots gezien. Gewoon lekker doen.
Jaa leuk juist! Het is jullie dag
Ja zeker!! Doen! Ik heb er ook wel eens stellen gezien in trouwjurk of joggingpak, alles is prima. Klinkt als een mooie jurk!
En ik zou je graag een pb willen sturen, maar dat lukt niet. Kun je er mij wel eentje sturen?
Doe gewoon wat jij wil. Echt niemand van het gemeentehuis die zal zeggen dat het overdreven is en jullie daardoor niet kunnen trouwen.
Al draag je een knalblauwe Sisi-jurk met bijhorend parasol, jouw trouw toch?
Zelfs al is het er niet echt de gewoonte, als er een moment is om over te top te gaan en te shinen is het toch wel je trouw zeker
zeker doen hoor!
Alleen omdat het gratis is betekent niet dat je dan in je spijkerbroek moet komen.
Meestal gaan mensen daarna ook door naar een feestlocatie ofzo.
Wij gingen ook gratis trouwen en daarna lunchen met vrienden in de stad en toen wij er waren zag ik ook andere stellen en die waren echt flink uitgedost hoor, gewoon met echte trouwjurk, sluier etc. Gewoon doen!
Dit wilde ik zo graag he, maar omdat we daarna nog uitgebreid gaan lunchen met de getuigen, toch maar besloten wat normaals aan te doen, haha.
@anon4775214 Wat de rest al zegt, als jij het graag wil, gewoon doen!
Dit is uiteindelijk het allerbelangrijkste!!
Heeft iemand tips voor een bachelorette in NL? Ik ben op zoek naar een soort huisje met prive spa, groot genoeg voor 6/8 personen.
Ik vind het echt jammer dat mijn bruiloft al geweest is haha! Herkennen meer mensen dit? Ik zou wel elke 5 jaar een feest willen geven ofzo
Ja same!! Terwijl ik nooit feesten durf te geven omdat ik bang ben dat er niemand komt.
Voor de mensen die een proefkapsel/make-up laten doen; neem je iemand mee? Ik weet niet in hoeverre het normaal is om te doen?
Ja altijd iemand mee hebben die er misschien iets meer van weet. Altijd goed om de mening van iemand anders te hebben. Kijk goed hoe je make up er in daglicht eruit ziet.
Mijn haarstylist vroeg of ik iemand mee wilde nemen. Uiteindelijk niet gelukt, maar had ik wel graag gewild zodat iemand anders m’n haar ook kon zien.
Ik ging alleen. Heb er ook niet over nagedacht om iemand mee te nemen. Maar ik wist wel goed wat ik wilde en durfde het ook eerlijk te zeggen als ik het niet goed/mooi vond. En vond het prima om in mn eentje te doen. Misschien ook maar net waar je je zelf goed bij voelt!
Ik ging alleen naar de kapper maar daarna door naar een vriendin en mijn ouders. Mijn make-up heb ik zelf (meermaals) gedaan en is bekeken door meerdere mensen op verschillende momenten/tijdstippen
Pff, ik raak soms zo overweldigend door alles wat we nog moeten doen. Is dat voor anderen ook herkenbaar? We hebben niet eens een heel grote bruiloft. Maar we willen wel dat het een mooie dag wordt. Ik denk ook omdat ik mijn eigen jurk maak, dat is natuurlijk extra werk.
We hadden trouwens een taartenproeverij gehad. Meermaals doorgegeven dat de taart vegan moest zijn. Dus wij daarheen, taartjes proeven, alles was heel lekker. Bleken ze uiteindelijk niet vegan te zijn.
Ik heb de hele avond buikpijn gehad. Dus daar gaan we mooi geen taart bestellen. Maar nu moeten we wel weer op zoek naar iets anders.
Wij zijn vorig jaar getrouwd maar herken het wel ja! Vooral al die “kleine” dingen die dan nog ‘even’ moeten maar wel moeten gebeuren vond ik echt overwhelming. Knap dat je je eigen jurk maakt!
En wat stom zeg van die taart! Vooral als je het van tevoren aan geeft en het achteraf niet zo blijkt te zijn… Hebben jullie nog een andere bakker(rij) op het oog?
Wat slecht dit!! Kan echt niet. Hopelijk vinden jullie nog een goede vegan bakker!
Wij gaan dus over 2.5 week, op valentijnsdag, trouwen, heel klein. Gewoon dinsdagochtend, met de getuigen en daarna lekker lunchen met elkaar. En ik heb daar al stress van, wil niet weten hoe het is als je groot trouwt.
Die valentijnsdag is trouwens puur toeval en meer een soort grappig omdat we alles zo niet romantisch doen. Vrienden vinden het ook echt een giller dat uitgerekend ik/wij op 14 feb gaan trouwen, haha.