Zou je van vrienden een auto kunnen lenen? Of dat een vriend de ‘taxi’ speelt?
Allemaal leuk en wel maar nu zijn het opties waarbij er gratis arbeid wordt verricht. Ik vind het echt niet erg om mensen te vervoeren van plek A naar B als gast van een trouw of ander event. Maar mij niet bellen voor iets waar ik niet voor uitgenodigd ben maar wel mag voor opdraaien in dienst van… Het is echt anders dan vrienden optrommelen om te helpen verhuizen. Een vriend van mij is kok en die krijgt om de haverklap van zijn vrienden te horen: “ja kan jij dan gratis even wat koken voor ons?”
@anon4775214 je hebt heel weinig opties, kijk naar de gasten die je hebt uitgenodigd en zijn daar mensen die een rijbewijs hebben en of zij het zien zitten om een deelauto te huren. Het kost geld maar je hebt dan wel zekerheid dat die mensen vervoerd worden en zonder probleem op je trouwplekken gaan geraken + minder zorgen voor jou op de dag zelf. Niets erger dan je over zulke dingen zorgen te moeten maken.
Wat hebben jullie na de bruiloft met je jurk gedaan? Die van mij is net terug van de stomerij (![]()
![]()
). Nu hangt hij me eigenlijk maar in de weg en zou ik er graag iemand anders mee blij maken.
Ik heb mijne in een opbergbox die ik bij de jurk kreeg gedaan.
Ik heb wel een idee voor later maar voor nu ligt zij prima in de doos
Via welk platform?
Ik ga binnenkort trouwen! Ben al druk bezig om een leuke betaalbare jurk te scoren.
Heb op Zalando en asos al wat leuke gespot! Mocht je een andere gouden tip hebben hoor ik het graag!
Thanks!
Ah wat jammer. Ik zou de wit gekleurde cups te opvallend vinden maar ik vind hem alsnog wel mooi staan bij je! Als ze nou beige gekleurde cups hadden dan was hij misschien geschikter geweest.
Ja inderdaad. Wellicht kan een kleermaker dit doen. Tenzij je de rest ook niks vind.
Ik had exact hetzelfde gevoel met die witte cups ik had mijn moeder laten kijken en het was erg lastig om niet de andere stof te beschadigen.
Heb nog wel totaal wat anders wat nog binnenkomt via asos! Hopelijk pas ik het
Aaaaw heel jammer! Begrijp wel dat je ‘m hebt besteld want op het plaatje lijkt ie prachtig. Jammer van de cups inderdaad.
Even heeeel ongevraagd advies: heb je al een jurk met off-shoulder bovenkant geprobeerd? Denk dat dat je prachtig staat!
Nee nog niet! Ik kijk even of de volgende jurken niets bij zit. Kan ik nog daar naar kijken thanks!
Ik vond deze qua steentjes prachtig! De jurken die ik besteld heb, zijn niet meer steentjes verder.
Ohh wij hebben vandaag onze locatie vastgelegd. Maakt het wel weer echter! Ben nu mezelf in de muziek aan het onderdompelen. Willen jullie delen op welke muziek jullie naar jullie (aanstaande) man toe liepen?
Ik zie door de bomen van liedjes en dan ook weer versies het bos even niet meer. Vaak kom ik door een nummer weer bij anderen wat me dan helpt om weer dichterbij onszelf te komen.
Wij hadden persoonlijke muziek. Toen ik mijn man leerde kennen, luisterden we veel naar het liedje dancing in the moonlight. Dit liedje was er ook in een pianoversie en die stond aan bij het naar het altaar lopen. Ook hebben we een liedje samen (staat een stukje tekst daarvan in m’n verlovingsring) die werd aangezet bij de first look. Ik vond het zelf erg leuk om persoonlijke muziek te hebben. Liedjes die echt iets voor ons betekenen
Wij liepen samen naar voren op Favorite Adventure van K’s Choice. Goede herinneringen aan hoe we om de hoek stonden te giebelen, wachtend tot de muziek werd gestart ![]()
We hadden een nummer van Jack Johnson (better together) want dat luisterden we echt veel samen. En is ook een relaxed nummer dus dat was ook wel fijn om op naar binnen te lopen. Ik liep toen samen met mijn vader en terwijl we naar de deur liepen zei hij tegen me: oh wat een mooie muziek is dit ![]()
En bij het tekenen hadden we All I Want is You ( van Barry Louis Polisar, van de soundtrack van Juno). Dat vonden we gewoon een lief liedje haha. Toen dat klaar was, liep de cd wel gewoon door dus toen kwam er een ander quirky nummer van die soundtrack op ![]()
En anderen,
Ja ik wil ook graag persoonlijke muziek. Soms zit ik echt zo erg in een bubbel dat ik echt ga zoeken en dan weet ik niet meer wat we eigenlijk luister(d)en. Maar ik ben uiteindelijk om 13.00u vannacht nog wel wat moois tegengekomen wat ik ga voorleggen.
Wel leuk jullie liedjes te zien!
Wij hadden drie nummers. Bij het naar binnen lopen I’m yours van Jack Savoretti. Bij het tekenen I surrender van Saybia (is ‘ons’ nummer) en bij het naar buiten lopen uit de zaal Here comes the sun van de Beatles. Nog steeds blij met die keuzes ![]()
We hebben muziek van Hozier en Green day gebruikt, was vooral blij met Green day achteraf (die nummers draaiden we vroeger grijs).