Wij hadden persoonlijke muziek. Toen ik mijn man leerde kennen, luisterden we veel naar het liedje dancing in the moonlight. Dit liedje was er ook in een pianoversie en die stond aan bij het naar het altaar lopen. Ook hebben we een liedje samen (staat een stukje tekst daarvan in m’n verlovingsring) die werd aangezet bij de first look. Ik vond het zelf erg leuk om persoonlijke muziek te hebben. Liedjes die echt iets voor ons betekenen
Wij liepen samen naar voren op Favorite Adventure van K’s Choice. Goede herinneringen aan hoe we om de hoek stonden te giebelen, wachtend tot de muziek werd gestart ![]()
We hadden een nummer van Jack Johnson (better together) want dat luisterden we echt veel samen. En is ook een relaxed nummer dus dat was ook wel fijn om op naar binnen te lopen. Ik liep toen samen met mijn vader en terwijl we naar de deur liepen zei hij tegen me: oh wat een mooie muziek is dit ![]()
En bij het tekenen hadden we All I Want is You ( van Barry Louis Polisar, van de soundtrack van Juno). Dat vonden we gewoon een lief liedje haha. Toen dat klaar was, liep de cd wel gewoon door dus toen kwam er een ander quirky nummer van die soundtrack op ![]()
En anderen,
Ja ik wil ook graag persoonlijke muziek. Soms zit ik echt zo erg in een bubbel dat ik echt ga zoeken en dan weet ik niet meer wat we eigenlijk luister(d)en. Maar ik ben uiteindelijk om 13.00u vannacht nog wel wat moois tegengekomen wat ik ga voorleggen.
Wel leuk jullie liedjes te zien!
Wij hadden drie nummers. Bij het naar binnen lopen I’m yours van Jack Savoretti. Bij het tekenen I surrender van Saybia (is ‘ons’ nummer) en bij het naar buiten lopen uit de zaal Here comes the sun van de Beatles. Nog steeds blij met die keuzes ![]()
We hebben muziek van Hozier en Green day gebruikt, was vooral blij met Green day achteraf (die nummers draaiden we vroeger grijs).
Ik ben zelf niet getrouwd maar een vriendin van mij had Moon River door Audrey Hepburn uit de film ‘Breakfast at Tiffany’s’ en dat zou ik ook kiezen als ik ooit zou trouwen. Of Pachelbels Canon in D. Cliché maar prachtig
Dat draaide mijn zus ook, dat weerhoudt me ervan om dat ook te doen. Tijdens het tekenen zullen we een pianoversie van Thinking Out Loud draaien, tijdens mijn eerste dans met m’n vader wil ik een versie van Once Upon a Dream vinden die ik mooi vind.
Ik denk nu voor mijn binnenkomst aan ‘Biblical’ (piano) van Callum Scott.
Blijft nog een eerste dans over. Muziek voor begin ceremonie heb ik genoeg.
Wij hadden Better together voor het lopen met onze ouders naar de plek van de ceremonie. Hete comes the sun tijdens het tekenen en You’re making my dream come true van Hall & Oates bij het weglopen na de ceremonie. De liedjes geven nog steeds zo’n herinnering aan de dag wanneer we ze weer horen.
Ik loop naar voren op ‘It’s always been you’ van Caleb Hearn. Ben heel benieuwd hoe dat gaat zijn, maar toen ik hem voor het eerst hoorde vond ik hem heel mooi en toepasselijk!
Wij hadden beautiful in white (matt johnson) bij het lopen en weggeven. Here comes the sun (akoestische versie) bij het tekenen en i wanna be the one (coby grant) bij het einde van de ceremonie. Die laatste vonden we lekker vrolijk!
Ik had signed, sealed, delivered bij het tekenmoment en imo is er nog steeds geen beter nummer haha ![]()
De rest weet ik niet eens meer heel goed. Kies idd iets wat bij je past en wat jij mooi vindt, maar maak het ook niet te moeilijk voor jezelf. Zo een dag wordt sowieso mooi als je het op jouw manier doet.
Haha fantastisch. Ik wilde eigenlijk Non Je Ne Regrette Rien bij het tekenen, maar dat wilde mijn man niet. :’)
Wij hadden bij het opkomen La Vie En Rose van Edith Piaf! Maar het was letterlijk tien seconden, want het was een heel klein stukje lopen.
Ik besef me nu dat ik hier nog niet gepost heb sinds de bruiloft! We zijn alweer twee maanden getrouwd, oeps. Maar het was een heel mooie dag, we hadden schitterend weer, waardoor we op het terras aan het water konden trouwen
en het was klein, maar heel fijn. Vond het zo mooi om naar voren te lopen en mijn moeder zo trots te zien kijken, heel bijzonder.
Ik heb trouwens mijn eigen jurk gemaakt! Het was het waard, maar omg, nooit weer.
Het was wel echt mijn droomjurk en hij zat superlekker. Foto:
Wauw wat een super mooie jurk! Nog een late proficiat:)
Wij zijn sinds 3 weken verloofd en willen graag in 2024-2025 trouwen.
Ik vind het zo spannend allemaal. Maar er komt toch echt veel bij kijken ![]()
We zijn ons aan het oriënteren om een dessertenbuffet te laten komen en daarna (of daarvoor) een pizzabakker waar iedereen kan afnemen zoveel die wil.
We willen namelijk alle genodigden de gehele duurtijd erbij hebben, maar voor iedereen een all-in diner voorzien kost handenvol geld (denk aan 60-70€ pp voor 150 personen). Vandaar dat pizza’s en een dessertenbuffet wel een goedkopere oplossing zijn om iedereen van eten te voorzien.
Uiteindelijk is het toch onze dag en moet niemand zich mengen in het concept van onze trouw ![]()
Ik vind dit echt leuk klinken. Het hoeft ook helemaal niet fancy imo, zolang het maar genoeg is. Ik heb een keer een bruiloft gehad waar gewoon niet genoeg eten was en dat was zo shit. Avondeten was alleen salades en stokbrood etc, geen hapjes tijdens de avond. Het was ook koud en regenachtig dus alleen al een kom soep er bij was zo veel beter geweest. Ging echt als eerste naar de mac op weg naar huis ![]()
Dit lijkt me veel leuker dan zo’n heel duur en fancy diner!
Heel leuk juist! Wij hadden bbq en in de avond snacks. Dat maakte het juist heel ongedwongen en relaxed. Iedereen stond eens op om iets te halen bij de bbq, ging es ergens anders zitten of bleef onderweg even kletsen met iemand. Paste veel beter bij ons dan een stijf diner
Dit klinkt toch echt megaleuk! Gewoon doen wat bij jou en je budget past. Pizza en een toetjesbuffet klinken echt fantastisch, ik zou blij zijn haha. Ik had zelf op het feest ook een Sweet table en kreeg de volgende dag ook foto’s van mensen die ermee gingen ontbijten. Dus alleen maar leuke reacties gehad eigenlijk.
Wat ik nog wel kwijt wil, valt me namelijk wel vaker op in dit topic (en ook op de rest van het forum bij andere onderwerpen) en zie het nu weer. Als mensen bepaalde keuzes maken om bijv budgettechnische of andere redenen en daar mss een beetje onzeker over zijn, het heel lief is als mensen juist diegene aanmoedigen en geruststellen. Wat dan zo ontzettend jammer is altijd, dat andere keuzes dan altijd afgekraakt moeten worden of in een negatief daglicht moeten worden geplaatst. Je kan ook iemand complimenteren of geruststellen zonder een ander neer te halen.
Oh ik vind dit dus echt super leuk klinken! ![]()