Trouwtopic

Via welk platform?

Ik ga binnenkort trouwen! Ben al druk bezig om een leuke betaalbare jurk te scoren.

Heb op Zalando en asos al wat leuke gespot! Mocht je een andere gouden tip hebben hoor ik het graag!

3 likes

Thanks!

1 like

Wij zijn een paar weken geleden getrouwd en het was zoooo mooi en leuk! Heel erg relaxt ook.

Dan mijn supertip voor aanstaande bruidsparen: maak een gedeeld fotoalbum aan op google photos, en hang er QR codes van op op je feest met iets van ‘we zien graag jouw perspectief, deel jouw leukste foto’s!’. De dagen erna kregen we namelijk van iedereen hele leuke foto’s en video’s te zien, en dan hielp echt heeel erg met het nagenieten.

46 likes

Ik had een hoge verwachting van deze jurk

Helaas wordt deze het niet

4 likes

Ah wat jammer. Ik zou de wit gekleurde cups te opvallend vinden maar ik vind hem alsnog wel mooi staan bij je! Als ze nou beige gekleurde cups hadden dan was hij misschien geschikter geweest.

3 likes

Ja inderdaad. Wellicht kan een kleermaker dit doen. Tenzij je de rest ook niks vind.

2 likes

Ik had exact hetzelfde gevoel met die witte cups ik had mijn moeder laten kijken en het was erg lastig om niet de andere stof te beschadigen.

Heb nog wel totaal wat anders wat nog binnenkomt via asos! Hopelijk pas ik het

3 likes

Aaaaw heel jammer! Begrijp wel dat je ‘m hebt besteld want op het plaatje lijkt ie prachtig. Jammer van de cups inderdaad.
Even heeeel ongevraagd advies: heb je al een jurk met off-shoulder bovenkant geprobeerd? Denk dat dat je prachtig staat!

1 like

Nee nog niet! Ik kijk even of de volgende jurken niets bij zit. Kan ik nog daar naar kijken thanks!

Ik vond deze qua steentjes prachtig! De jurken die ik besteld heb, zijn niet meer steentjes verder.

5 likes

Ohh wij hebben vandaag onze locatie vastgelegd. Maakt het wel weer echter! Ben nu mezelf in de muziek aan het onderdompelen. Willen jullie delen op welke muziek jullie naar jullie (aanstaande) man toe liepen?
Ik zie door de bomen van liedjes en dan ook weer versies het bos even niet meer. Vaak kom ik door een nummer weer bij anderen wat me dan helpt om weer dichterbij onszelf te komen.

3 likes

Wij hadden persoonlijke muziek. Toen ik mijn man leerde kennen, luisterden we veel naar het liedje dancing in the moonlight. Dit liedje was er ook in een pianoversie en die stond aan bij het naar het altaar lopen. Ook hebben we een liedje samen (staat een stukje tekst daarvan in m’n verlovingsring) die werd aangezet bij de first look. Ik vond het zelf erg leuk om persoonlijke muziek te hebben. Liedjes die echt iets voor ons betekenen

Wij hadden een heel vrolijk nummer door een west afrikaanse zangeres. Vonden wij een superleuk nummer en we houden erg van afrikaanse muziek, en wat we wilden voorkomen is dat het zo’n statige begrafenis stemming werd (heb ik meerdere keren meegemaakt op bruiloften, dat niemand wist of ze mochten klappen, joelen, praten etc). Wij wilden juist dat mensen lekker zouden swingen en direct de vrolijke stemming erin zou zitten! En wij zijn ook samen opgekomen ipv los van elkaar

5 likes

Wij liepen samen naar voren op Favorite Adventure van K’s Choice. Goede herinneringen aan hoe we om de hoek stonden te giebelen, wachtend tot de muziek werd gestart :slight_smile:

We hadden een nummer van Jack Johnson (better together) want dat luisterden we echt veel samen. En is ook een relaxed nummer dus dat was ook wel fijn om op naar binnen te lopen. Ik liep toen samen met mijn vader en terwijl we naar de deur liepen zei hij tegen me: oh wat een mooie muziek is dit :face_holding_back_tears:

En bij het tekenen hadden we All I Want is You ( van Barry Louis Polisar, van de soundtrack van Juno). Dat vonden we gewoon een lief liedje haha. Toen dat klaar was, liep de cd wel gewoon door dus toen kwam er een ander quirky nummer van die soundtrack op :joy:

1 like

En anderen,

Ja ik wil ook graag persoonlijke muziek. Soms zit ik echt zo erg in een bubbel dat ik echt ga zoeken en dan weet ik niet meer wat we eigenlijk luister(d)en. Maar ik ben uiteindelijk om 13.00u vannacht nog wel wat moois tegengekomen wat ik ga voorleggen.

Wel leuk jullie liedjes te zien!

1 like

Wij hadden drie nummers. Bij het naar binnen lopen I’m yours van Jack Savoretti. Bij het tekenen I surrender van Saybia (is ‘ons’ nummer) en bij het naar buiten lopen uit de zaal Here comes the sun van de Beatles. Nog steeds blij met die keuzes :heart:

We hebben muziek van Hozier en Green day gebruikt, was vooral blij met Green day achteraf (die nummers draaiden we vroeger grijs).

Ik ben zelf niet getrouwd maar een vriendin van mij had Moon River door Audrey Hepburn uit de film ‘Breakfast at Tiffany’s’ en dat zou ik ook kiezen als ik ooit zou trouwen. Of Pachelbels Canon in D. Cliché maar prachtig

2 likes

Dat draaide mijn zus ook, dat weerhoudt me ervan om dat ook te doen. Tijdens het tekenen zullen we een pianoversie van Thinking Out Loud draaien, tijdens mijn eerste dans met m’n vader wil ik een versie van Once Upon a Dream vinden die ik mooi vind.

Ik denk nu voor mijn binnenkomst aan ‘Biblical’ (piano) van Callum Scott.

Blijft nog een eerste dans over. Muziek voor begin ceremonie heb ik genoeg.

1 like