Wij hadden Better together voor het lopen met onze ouders naar de plek van de ceremonie. Hete comes the sun tijdens het tekenen en You’re making my dream come true van Hall & Oates bij het weglopen na de ceremonie. De liedjes geven nog steeds zo’n herinnering aan de dag wanneer we ze weer horen.
Ik loop naar voren op ‘It’s always been you’ van Caleb Hearn. Ben heel benieuwd hoe dat gaat zijn, maar toen ik hem voor het eerst hoorde vond ik hem heel mooi en toepasselijk!
Wij hadden beautiful in white (matt johnson) bij het lopen en weggeven. Here comes the sun (akoestische versie) bij het tekenen en i wanna be the one (coby grant) bij het einde van de ceremonie. Die laatste vonden we lekker vrolijk!
Ik had signed, sealed, delivered bij het tekenmoment en imo is er nog steeds geen beter nummer haha
De rest weet ik niet eens meer heel goed. Kies idd iets wat bij je past en wat jij mooi vindt, maar maak het ook niet te moeilijk voor jezelf. Zo een dag wordt sowieso mooi als je het op jouw manier doet.
Haha fantastisch. Ik wilde eigenlijk Non Je Ne Regrette Rien bij het tekenen, maar dat wilde mijn man niet. :’)
Wij hadden bij het opkomen La Vie En Rose van Edith Piaf! Maar het was letterlijk tien seconden, want het was een heel klein stukje lopen.
Ik besef me nu dat ik hier nog niet gepost heb sinds de bruiloft! We zijn alweer twee maanden getrouwd, oeps. Maar het was een heel mooie dag, we hadden schitterend weer, waardoor we op het terras aan het water konden trouwen en het was klein, maar heel fijn. Vond het zo mooi om naar voren te lopen en mijn moeder zo trots te zien kijken, heel bijzonder.
Ik heb trouwens mijn eigen jurk gemaakt! Het was het waard, maar omg, nooit weer. Het was wel echt mijn droomjurk en hij zat superlekker. Foto:
Wauw wat een super mooie jurk! Nog een late proficiat:)
Wij zijn sinds 3 weken verloofd en willen graag in 2024-2025 trouwen.
Ik vind het zo spannend allemaal. Maar er komt toch echt veel bij kijken
We zijn ons aan het oriënteren om een dessertenbuffet te laten komen en daarna (of daarvoor) een pizzabakker waar iedereen kan afnemen zoveel die wil.
We willen namelijk alle genodigden de gehele duurtijd erbij hebben, maar voor iedereen een all-in diner voorzien kost handenvol geld (denk aan 60-70€ pp voor 150 personen). Vandaar dat pizza’s en een dessertenbuffet wel een goedkopere oplossing zijn om iedereen van eten te voorzien.
Uiteindelijk is het toch onze dag en moet niemand zich mengen in het concept van onze trouw
Leuk, gefeliciteerd! En jaa, prima toch! Wij hadden aziatische streetfood met 5 gerechtjes, voor maar 23,50 pp. Dat was echt top en iedereen vond het heel lekker! Dus je kunt evt ook nog op zoek gaan naar goedkopere cateraars (vermijd speciale trouw of bruiloftscateraars!)
Ik vind dit echt leuk klinken. Het hoeft ook helemaal niet fancy imo, zolang het maar genoeg is. Ik heb een keer een bruiloft gehad waar gewoon niet genoeg eten was en dat was zo shit. Avondeten was alleen salades en stokbrood etc, geen hapjes tijdens de avond. Het was ook koud en regenachtig dus alleen al een kom soep er bij was zo veel beter geweest. Ging echt als eerste naar de mac op weg naar huis
Dit lijkt me veel leuker dan zo’n heel duur en fancy diner!
Heel leuk juist! Wij hadden bbq en in de avond snacks. Dat maakte het juist heel ongedwongen en relaxed. Iedereen stond eens op om iets te halen bij de bbq, ging es ergens anders zitten of bleef onderweg even kletsen met iemand. Paste veel beter bij ons dan een stijf diner
Dit klinkt toch echt megaleuk! Gewoon doen wat bij jou en je budget past. Pizza en een toetjesbuffet klinken echt fantastisch, ik zou blij zijn haha. Ik had zelf op het feest ook een Sweet table en kreeg de volgende dag ook foto’s van mensen die ermee gingen ontbijten. Dus alleen maar leuke reacties gehad eigenlijk.
Wat ik nog wel kwijt wil, valt me namelijk wel vaker op in dit topic (en ook op de rest van het forum bij andere onderwerpen) en zie het nu weer. Als mensen bepaalde keuzes maken om bijv budgettechnische of andere redenen en daar mss een beetje onzeker over zijn, het heel lief is als mensen juist diegene aanmoedigen en geruststellen. Wat dan zo ontzettend jammer is altijd, dat andere keuzes dan altijd afgekraakt moeten worden of in een negatief daglicht moeten worden geplaatst. Je kan ook iemand complimenteren of geruststellen zonder een ander neer te halen.
Oh ik vind dit dus echt super leuk klinken!
Ik heb helemaal geen ervaring met zoiets plannen, maar ben wel eens gast geweest met zo’n soort setup qua eten met een foodtruck, en dat was toen niet zo’n groot succes. Ik zou zeker navragen hoe lang ze denken dat het duurt om iedereen van eten te voorzien, en daar rekening mee houden. Toen was het namelijk zo dat je echt heel lang (meer dan een uur) allemaal in de rij moest staan, en dat bevorderde de sfeer niet echt. 1 portie was niet voldoende, dus dan moest je nog een tweede keer gaan aanschuiven…
Was echt zonde van het feest!
Klinkt verder wel heel gezellig hoor! Een pizza gaat snel, maar 1 minuut per pizza en je bent nog 2,5 uur bezig voor die 150 man.
Bedankt voor de tip We nemen het mee in onze besprekingen met cateraars.
Kan iemand een fotograaf in Antwerpen aanraden die anniversary/couples shoot doet? Het gaat om een vow renewal (10 jaar).
Ik ben fotografe in bijberoep! Doe vooral huwelijken, maar kan ook zeker aparte shoots doen. Ik stuur je een berichtje met mijn website.
@Zompig wat een prachtige jurk! Ziet er ook een fantastische locatie uit daar.
Whoop! Vandaag een fotograaf geboekt voor de bruiloft (volgend jaar september ), fijn om dingen af te tikken.
Een héle tijd geleden een DJ geboekt voor de bruiloft voor over een paar weken. Krijgen we een bericht dat een grote opdrachtgever hem ‘verplicht’ te komen die dag en wij het dus moeten doen met z’n back-up. Fijn dat er een back-up is (was voor ons ook een vereiste) maar het was niet de afspraak dat die werd ingezet als hij een dubbele boeking had, want naar mijn mening is dat geen onvoorziende omstandigheid… Vind het echt helemaal ruk want die back-up heeft echt een heel andere uitstraling en hadden we zelf nooit geboekt.
Overigens is die back-up nu dus ingezet dus mag hopen dat ze nog een back-up hebben voor als er ècht onvoorziende omstandigheden zijn…
Wat vervelend! Ik vind dat ook niet echt netjes. Het klinkt alsof je er nu eigenlijk geen goed gevoel meer bij hebt. Heb je nog de mogelijkheid om het hierbij te annuleren of iets te zoeken waar je een beter gevoel bij hebt? Of laat je het voor wat het is.