Ik weet niet precies wat voor dj je zoekt qua uitstraling, maar ik was erg tevreden over de mijne en mijn beste vriendin had hem ook ingehuurd voor haar bruiloft. Beide feesten waren erg geslaagd wat mij
Gok dat meer mensen hier ook nog wel tips hebben mocht het onverhoopt toch geen succes zijn met die back-up.
@Tobvit Wij hebben ook foodtruck gehad (burgers en friet) en dat was wel een succes. Maar wij hadden wel rekening gehouden qua planning enzo om dit vb te voorkomen.
Sowieso was het eten redelijk vroeg zodat mensen niet als uitgehongerde hyena’s daar naartoe renden. En we hadden vlak ervoor nog met hapjes gelopen (en op het feest erna ook veel/snel hapjes, die ik zelf trouwens totáál heb gemist). Hierdoor ontstond niet zo’n wachtrij, wat ik zelf pertinent niet wilde.
Er was ook wat entertainment, wat goed bij ons paste zodat mensen niet met hun mond vol in het niets zaten te staren.
En ze waren heel snel en lief/gezellig. Het waren grote porties en echt heel lekker. We hadden 1 miljoen servetjes btw hiervoor laten drukken (niet echt zoveel), maar dat is wel een must bij zoiets.
Ik vond het heel geslaagd! Relatief te doen qua prijs, omdat wij ook geen onderscheid maakten tussen dag en avondgatsten, heel lekker en het paste perfect bij ons.
Klinkt wel als een duidelijk verhaal. Maar alsnog super shit voor jullie. Als je dat van tevoren had geweten, had je idd kunnen nadenken of je dat risico wilde nemen. Nu word je er last minute ineens mee geconfronteerd
Duimen dat zijn back-up DJ goed overkomt. Misschien heeft hij filmpjes van feesten die hij gedraaid heeft? Evt via social media wat te vinden? Dan kun je er alvast een idee bij hebben misschien? Wel netjes dat jullie alsnog mogen annuleren maar idd; vindt nog maar iemand anders zo kort van tevoren. Hopelijk is het allemaal niet nodig!
@kleinmeisje oh shit, wat vervelend!! ik duim mee dat de back-up DJ goed overkomt.
ik ga zondag voor het eerst bruidsjurken passen en ik ben nu al zenuwachtig.
dubbelpost, maar ik ben zo hyped, want ben gister geslaagd voor m’n trouwjurken (wilde er eentje voor overdag en eentje voor tijdens het feest) bij wild at heart in nijmegen niet verwacht meteen bij de eerste afspraak te slagen, maar had ik wel hoge verwachtingen van deze zaak, daarom ook als eerste ingepland.
hoe gaat het bij anderen met de voorbereidingen?
Wij zijn ook steeds meer bezig met de voorbereidingen, super leuk om overal mee bezig te zijn!
Ik ben nog bezig met het fine-tunen van de trouwringen. Had eindelijk gekozen welke breedte mijn ring moet gaan worden, maar nu is de volgende horde om te nemen wat we erin gaan laten graveren… Er zijn zoveel mogelijkheden, dan sla ik aan het twijfelen. Vriend maakt het vrij weinig uit, dus die laat de keuze bij mij.
Dus vraag voor degenen die dit al hebben gedaan: wat heb je in de ringen laten graveren, naast de trouwdatum? (Naam partner met eigen naam erbij? Zo’n ringenteken/infinity teken? Een quote?
Niks We wilden het wel laten doen maar pas na de bruiloft (onze trouwdatum viel net na een lockdown dus op advies van de juwelier hebben we even gewacht of het echt door ging allemaal) en inmiddels 1.5 jaar verder en nooit meer gedaan. Ik mis het ook niet maar als ik het nog zou doen dan zou ik de initialen van mijn man en kind(eren) willen. Trouwdatum hecht ik niet zoveel waarde aan en eerlijk, als ik die nu moet noemen zit ik er waarschijnlijk een paar dagen naast. Wat dat betreft misschien toch laten graveren, kan ik 't niet vergeten.
Wij hebben in de ene ring de datum en de andere heeft de namen. Zodat ze samen een set zijn, zoals wij dat ook met elkaar zijn. Vond ik wel leuk bedacht door mn man. Maar vooral doen wat jij leuk vindt of wil, en vooral niet laten beinvloeden wat anderen willen/vinden.
Wij hebben elkaars voornaam en de datum gedaan, vonden we vooral leuk voor onszelf. Wat doperwt zegt vind ik wel een heel leuk idee!
We hebben elkaars voornaam,
Wij alleen de datum. Namen erbij zou in mijn ring sowieso niet passen. Dan zou het heel klein moeten en onleesbaar worden
Ik moest ze even af doen om te kijken
In mijn verlovingsring staat de datum van het begin van onze relatie met een hartje en de datum van verloving.
In mijn trouwring onze voornamen (maar dan idd infinity teken ipv &) en dan onze trouwdatum.
Zoals je ziet konden wij blijkbaar ook niet kiezen haha. Zou het voor jezelf ook niet te moeilijk maken, of het nu een datum is of een naam. Het gaat om het personaliseren, maar daarna kijk je echt niet meer wat er precies staat.
Ik zou trouwens NOOIT een trouwdatum graveren voor de dag zelf, dat is gewoon vragen om bad juju.
Hier is het bijna zover en naast dat ik er veel zin in heb en het ook heel spannend vind (hallo nachtmerries), vind ik het ook gewoon heel gek om straks iemands vrouw te zijn? Het voelt ook echt wel als een ver van m’n bed show en iets voor volwassenen. Maar ik ben zelf ook al eind 20. Is dat herkenbaar?
Super leuk, hebben jullie alles al geregeld? Het is ook spannend, zo’n dag.
Ja dat herken ik wel! Ik ben vorig jaar als 27 jarige getrouwd, qua familie en vrienden van mijn leeftijd ben ik de eerste en misschien ook wel de enige. M’n ouders zijn nooit getrouwd geweest. Daarom voelde het voor mij denk ik wat ‘gek’. Heb jij wel leeftijdsgenoten om je heen die ook getrouwd zijn/gaan trouwen?
Jaaa dat lijkt me ook zo gek! Hebben jullie alles al geregeld inderdaad?
@macklemore zo goed als alles geregeld!
Één vriendin die al vrij vroeg is getrouwd maar dat was echt heeel klein met alleen gezin en getuigen. Om ons heen wel steeds meer vrienden maar allemaal na ons. Ben benieuwd!
Ik ben in een ver verleden al getrouwd maar volgend jaar gaan mijn man en ik eindelijk ons jubileum vieren. Omdat de bruiloft destijds heel budget was en we superjong waren kunnen we nu een beetje uitpakken, met een bijzonder diner met allemaal bijpassende wijnen en biertjes en als afsluiting ook een whiskeyproeverij voor de liefhebbers. Ik weet nu alleen niet zo goed of ik vooraf moet aangeven dat het misschien handig is om een taxi/fiets/overnachting te regelen of dat mensen dat zelf wel bedenken? Ik kan me voorstellen dat je best baalt als je de halve avond aan de spa rood zit als er allemaal bijpassende drankjes zijn. Maar misschien denk ik te moeilijk
Wat een leuk idee! Ik denk dat het wel handig is om er wat over te vermelden op de uitnodiging. Een whiskeyproeverij is ook best specifiek en leuk dus zou jammer zijn als je normaal wel whisky drinkt maar nu de bob bent.
Thanks! We willen de inhoud een beetje geheim houden maar ik ga dan toch maar aangeven dat een taxi/fiets/etc wel aan te raden is. Het word geen zuipfestijn, maar de drankjes zijn wel inbegrepen bij de prijs dus ik hoop dat mensen er ook een beetje gebruik van maken
Ik wil (alsnog, zijn al tijdje getrouwd) een album maken van onze trouwfoto’s maar door omstandigheden kan dat niet door de fotograaf. Maar het zelf doen zie ik ook niet zitten en ik wil eigenlijk wel trouwalbum kwaliteit.
Heeft iemand ervaring met een (trouw)album laten maken waarbij je de foto’s dus wel zelf aanlevert? Of als ik het toch zelf moet gaan doen, tips waar op te letten?