Ja waarschijnlijk denk ik hier weer teveel over na Maar dan laat ik t lekker zo!
Hoi! Ik ga in januari trouwen! Is er iemand met tips mbt sneakers onder een trouwjurk? Tips/aanraders/afraders? Of andere opties als je echt niet op hakken kunt lopen en brede voeten hebt?
Gefeliciteerd! Ik loop zelf ook nooit op hakken en mijn jurk kwam tot aan de grond, dus je zou nooit mijn schoenen zien. Ik heb vorig jaar voor een paar tientjes witte zomerschoenen, sportief doch geen sneakers, besteld van Tommy Hilfiger. Kan ik nu dus aan als gewone schoen (als het ooit stopt met regenen).
Is echt aan te raden als je jurk lang genoeg is! Heb de hele dag pijnvrij en comfi kunnen staan.
Oh dat klinkt goed! Zag je je schoenen dan ook niet als je liep? Ik vind het idd ook wel zonde om schoenen te kopen die ik maar 1 keer draag!
Heb je je trouwjurk al? Zo ja, wat voor stijl en zijn je schoenen zichtbaar? Als je ze niet ziet kan je wel wegkomen met mooie witte sneakers. Je kan ook naar barefoot schoenen kijken als je wijde voeten hebt zoals de shapen poppy
Nee, zag je niet. Ik had best wel een grote, geplooide sleep en je zag hooguit een klein puntje schoen als echt m’n been vooruitgooide, maar dan moet je wel je best doen. Maar het zal anders zijn als je jurk tot aan de grond vrij strak is.
Edit: mocht je net als ik een geplooide rok hebben, dan kun je ook in overleg met de coupeuse de rok zo laten aanpassen dat je schoenen er in weg vallen.
Hoe dan ook moet je voor je laatste passessie voor je jurk weten welke schoenen je aandoet! Want dan passen ze de lengte aan op welke schoenen je gaat dragen.
Ik had overdag glitter sandaaltjes met een kleine hak en voor ‘s avonds gympen met glitter gekocht. Je zou ook nog kunnen gaan voor iets van een veterschoen/jazz schoen
Wij hebben onze trouwlocatie gevonden via de open trouwlocatie route. Dat wordt meerdere keren per jaar georganiseerd en daaraan doen heel veel trouwlocaties mee. Je kan dan op die dag vrijblijvend een kijkje nemen bij veel locaties die je aanspreekt en je krijgt meer informatie over de mogelijkheden en prijzen. Zelf zijn wij getrouwd bij De Mof in Leusden
Orangerie Elswout, buitenplaats Sparrendaal of de Landgoederij (Bunnik)?
Ik vind Oranjerie Hydepark echt prachtig. Kasteel kerkebosch is ook top
@Peony ja dit is ook mijn tip! Die trouwlocatieroute is alleen al leuk om te doen omdat je zo op best vette plekken komt waar je normaal geen toegang toe hebt.
Wij hebben ook zo onze locatie gevonden. Ik ben toen ook bij Dudok in het Park geweest, vond ik ook een mooie locatie! Koetshuis nog iets was ook mooi. Mijn locatie heb ik ook zo gevonden, maar die is helaas al dicht.
Je hebt ook nog aan het water een paar mooie locaties, maar vraag vooral ook goed door naar de mogelijkheden qua catering/ taart en ook hoeveel personeel ze inzetten voor dat geld. Zijn vaak de kleine dingen die het een fijne locatie maken.
Orangerie Elswout
Huize Frankendael, Amsterdam
Hortus Botanicus, Leiden
wij trouwen volgende maand bij Orangerie Elwsout! gevonden via theperfectwedding.nl volgens mij. Huize Frankendael stond bij ons op twee haha
Kasteel Rhoon in Rhoon
Ahh, vrijdag is onze bruiloft, en de spanning stijgt!!
Zijn er nog meer mensen die bijna gaan trouwen?
Leuk! Ben zelf al getrouwd. Geniet nog even van de voorpret en alvast een mooie dag gewenst!
Wij hebben inmiddels onze muzieklijst voor de ceremonie, maar we zoeken nog een afsluitend knalnummer na de ceremonie als ze ons voor het eerst voorsteld als getrouwd stel, wat een beetje rustig begint èn we zoeken nog een nummer voor de binnenkomst bij de feestavond (wij hebben geen openingsdans), waarbij het de bedoeling is dat iedereen direct de dansvloer op gaat. Nog tips?! Wij hebben allebei al zoveel geluisterd en komen er niet meer uit…
Wij trouwen in de achtertuin van mijn verloofdes ouders en willen graag een Babs die echt de tijd neemt voor het officiële deel en alle preps die daarbij komen kijken. Hierdoor zijn wij nu uitgekomen bij een hele leuke particuliere babs waar we vanochtend mee hebben gebeld.
Haar prijzen klonken vrij fors: 1900 als basispakket en 2400 als ze ook naar 6 dierbaren vragenlijsten uitstuurt. Au! Ik ben me ervan bewust dat “ iemand” van de gemeente een stuk goedkoper is, maar heeft iemand hier misschien ook met een particuliere babs gesproken ter vergelijking?