Heb je al ringen aangeschaft? Anders kan ik je aanbevelen naar de juwelier te gaan waar ik deze week geweest ben! Daar kijk je niet naar de modellen die ze in de winkel hebben, maar ga je het zelf samenstellen (dikte van de ring, wat je op je ring wil etc) en dan vergelijken ze ruim 10 juweliers voor de goedkoopste prijs. Zo vertelde hij bijvoorbeeld dat standaard ringen vaak dikker zijn, maar daardoor minder comfortabel en duurder, en dat je via deze methode dan makkelijk 500 euro bespaart omdat je ipv een 1.8mm dikke ring, een 1.6mm dikke ring neemt wat een hoop materiaal scheelt. Wij liepen uiteindelijk voor 1300 euro met 2 platina ringen (zonder diamanten) de deur uit, terwijl de eerste ontwerpen etc 1900-2000 waren (bij een ander merk).
Zij kunnen het echt veel beter uitleggen maar ik denk dat je hier echt een ring krijgt die je wil ipv gebaseerd op standaard modellen en echt het gevoel gehad dat je waar voor je geld kreeg. Je moet wel even een uurtje uittrekken om dit proces door te gaan.