Jeetje, inderdaad heel slecht hoe ze dan nu ook weer reageren! Zo wordt de voorbereiding op zo’n dag echt verpest, terwijl het vooral voorpret moet zijn.
Wens je wel alvast een super mooie dag toe!!
Ah jeetje wat balen zeg, ik snap dat je hier niet blij mee bent. Er ontbreekt ook echt een stukje stof in het gat als ik het goed zie? Het zou inderdaad wel netjes zijn als de coupeuse en/of de winkel meedenken in hoe dit opgelost kan worden.
Ik hoop dat je het op je bruiloft los kan laten en heel erg geniet van de dag. Want de jurk zal je alsnog prachtig staan en het gaatje zal in het moment zelf als je ook beweegt amper opvallen. Zeker als je ook je sluier er overheen hebt (ik meen die te zien in de foto) zie je het niet.
Wat ontzettend balen zeg. Ik vind de beschuldiging dat jij zelf met je hakschoen een gat in je bruidsjurk hebt gemaakt wel echt ver gaan.
En inderdaad wat @itakepictures zegt. Ik hoop dat in ieder geval de coupeuse nog met je mee kan denken en je kunt gaan genieten van je bruiloft❤️
Superlief allemaal! Bedankt voor jullie reacties. Ik heb na de mail over de schoen niet meer gereageerd, ik wil wel graag nog voor mezelf opkomen maar laat het nu even. Ben druk met het voorbereiden, het is al over 3 weken. En helaas ook nog druk met mijn verstandskies die nu voor de tweede keer voor wortelkanaal gaat
. Hoop dat de pijn over is voor de bruiloft…
Ik las ook een review van iemand die haar bruidsjurk daar had gekocht en zwanger raakte (en dat zelf een onverwachtse verandering noemt). Ze wilde de jurk ruilen, maar dat mocht niet. Prima, dat kan. Maar dan reageren ze vanuit de winkel met “tijdens de afspraak is niet aangegeven dat je actief probeerde zwanger te worden”. Wtf, hoe krijg je dat getypt?
Ja hahah echt he! Die toon zie je bij al die reviews terug en ook wel echt in de e-mails die ik van hen heb gehad. Ben benieuwd hoe ze op mijn negatieve review gaan reageren (maar ga ik pas doen na de bruiloft)
Het getuigd echt van een zakeninstinct van een erwt.
Oh wow, wat kut!
Van het gat überhaupt, maar van de reacties inderdaad nog meer!
Wat door anderen ook al wordt gezegd, ik denk dat je er ook gewoon prachtig uit gaat zien, ondanks het gat.
En natuurlijk heel veel plezier met de laatste voorbereidingen en de dag alvast ![]()
Hi! Ik meld me ook hier, ben pas ten huwelijk gevraagd! We zijn aan het kijken naar met zn 2en in het buitenland trouwen, ben heel benieuwd. Van de ene kant denk ik: wat halen we ons op de hals, is dit meer regelwerk dan ik denk, maar van de andere kant hebben we dit altijd gezegd te gaan doen, dus we gaan er wel voor.
Zijn er meer mensen in het buitenland getrouwd (niet als een van de partners daar woont)?
Gefeliciteerd!!
Geen eigen ervaring, maar wel verschillende vrienden die in het buitenland zijn getrouwd (een aantal in Italië en een stel in Amerika).
Wat ik aan de zijlijn als bruidsmeisje heb meegkregen is het wel echt veel gedoe met voor en achteraf veel regelwerk.
Bij een van de buitenland bruiloften waar ik bij was, waren mijn vrienden in Nederland gewoon tijdens zo’n maandagochtend ceremonie op het gemeentehuis echt getrouwd om vervolgens in het buitenland een eigen ceremonie te hebben.
De dag van hun eigen ceremonie voelt voor hun als hun ‘echte’ bruiloft. Misschien is zoiets voor jullie ook een optie?
Wat leuk! Ik ben m’n Vegas bruiloft aan het regelen, wij zijn dan ook alleen met z’n tweeën, welk buitenland denken jullie aan?
Wat tof! Vegas is heel cool. We zijn aan het kijken naar Verenigd Koninkrijk!
Gefeliciteerd! Je zou eventueel een (lokale) weddingplanner in kunnen schakelen die jullie kan helpen om echt iets bijzonders te creëren voor jullie samen en die je in contact kan brengen met leveranciers. En dat je ook een beetje ontzorgd word die dag. Sowieso is, zoals al genoemd, voor de wet trouwen in NL en daar een persoonlijke ceremonie doen het makkelijkst qua regelwerk.
Heb dit weekend mijn jurk uitgezocht, hij is zo mooi!
Nu had ik schoenen gepast van het merk Rainbow/Elsa en die zaten erg comfortabel. Heeft iemand nog andere merk-aanraders wat betreft trouwschoenen?
Jaaa wat leuk!!
Ik had schoenen van No Stress, had ze online gekocht, achteraf gezien had ik toch liever fysiek in een winkel gekocht.
Schoenen an sich liepen heerlijk, het bandje bij de hiel was alleen met klittenband en dat was helemaal kut.
Heb er wel de hele dag heel makkelijk op gelopen.
Wil je echt witte trouwschoenen? Ik heb al een aantal keer die witte sandalen met strik van Loeffler Randall gezien, zijn niet goedkoop maar wel echt heel leuk.
Verder is zo’n sandaal met hak die je bij bijv de manfield kan kopen ook echt fijn. In goud/champagne/zilver/beige ook echt mooi bij een trouwjurk en kun je ook na je bruiloft nog eens aan.
De verkoopster van de jurk raadde ivoorkleurige schoenen aan bij de jurk. Denk dat zoiets idd het mooist staat. Dank voor jullie tips ![]()
We hebben inmiddels een locatie, lokale weddingplanner en een afspraak voor een visum om daar te trouwen. Bij sommige stappen denk ik: ik heb dit zo onderschat (het visum invullen duurde echt lang) en soms denk ik, zooo gaat vlotjes.
Ga nu eens bovenstaande merken van trouwschoenen bekijken.
Hoe is het uiteindelijk afgelopen hiermee? Hebben ze nog wat gedaan met je jurk?
Ik weet dat er een trouwfotograaf op het forum zit, of misschien hebben meer mensen advies: ik heb een doorzichtige paraplu besteld voor als het regent op de dag van de bruiloft, maar gewoon van de h&m. Is het handiger (en mooier voor de fotos) om er toch twee te hebben? Wat denken jullie?
Het is alleen voor fotomomenten, vind ik ook in de regen zo mooi
We hebben inmiddels de locatie e.d. in het buitenland geboekt dus wil ook niet veel te veel spullen meenemen voor niets, dus twijfel een beetje.
Is denk ik ook een beetje wat je zelf wil? Wij hadden er twee, uiteindelijk foto’s gemaakt dat we samen onder één paraplu staan en een paar dat we allebei een paraplu vast hebben. Samen onder één is wel wat knusser vond ik achteraf.
Je kunt misschien ook overleggen met je fotograaf?