Trouwtopic

Vandaag proefkapsel en make up en ik voel me zo mooi! :pleading_face:

15 likes

Nog een post; zo zat van mijn familie! Iedereen voelt zich gepasseerd of het plaatje voldoet niet aan wat zij hadden bedacht. Veel dingen juist geregeld met het idee dat iedereen een fijne relaxte dag zou hebben, is dat ook niet goed want nu voelen ze zich niet betrokken genoeg.

Niet dat iemand ons ook maar iets vraagt.

8 likes

Ja, echt lastig! Ik merk ook dat iedereen zn eigen verwachtingen heeft en zich gepasseerd voelt als die niet uitkomen.

Dit is ZO vervelend bij trouwen. Het is mij echt vies tegengevallen hoe sommige mensen reageerden. Daarentegen waren er gelukkig ook veel dingen die ons positief verrast hadden (lieve woorden, mensen van wie je het niet verwacht die iets leuk hadden geregeld).

1 like

Wij zijn van plan om geen ooms/tantes etc uit te nodigen, o.a. omdat we ze van beide kanten nauwelijks/niet spreken. Geen drama maar gewoon niet zo’n hechte band. En wij willen iedereen er de hele dag (dus met diner) er bij hebben dus het is ook een financiele beslissing.

Maar ik heb dus 1 tante waar ik wel een goede band mee heb en die wil ik er wel bij hebben. En juist dat lijkt me mogelijk meer ‘gedoe’ geven dan wanneer we heel hard ‘geen ooms/tantes’ zouden zeggen.

Nouja, it’s my party denk ik dan maar.

1 like

Ja precies, dat is ook wat ons opvalt. Dat houden we dan maar in ons achterhoofd. Er zijn nog eens xobeel mensen die helemaal meeleven en geïnteresseerd zijn en er ook veel zin in hebben.

1 like

Gewoon de tante die je er wel bij wilt hebben uitnodigen. Het is jullie feest!

Mijn man en ik hadden ook mensen die butthurt waren dat ze niet uitgenodigd waren (en ook 2 die gewoon toch zijn komen opdagen zonder uitnodiging🫠). Maar dat was voor ons alleen maar een bevestiging dat we een goede keuze hadden gemaakt.

Heb het idee dat sommige mensen gewoon wat zuur zijn omdat ze hun eigen trouwdag wel hebben laten leiden door verwachtingen van anderen.

4 likes

Wooow wat heb je hiermee gedaan op de dag zelf & erna? Bizar schaamteloos omg

3 likes

Hebben het toen maar gelaten, ze actief wegsturen zou een grotere stempel hebben gedrukt waren we bang. Onze ceremoniemeester heeft ze ook bij mij uit de buurt gehouden, was er zo klaar mee hahaha.
Ondertussen spreken we ze niet meer en vind dat helemaal prima.

1 like

Dan moeten ze lekker zelf gaan trouwen en dan dat plaatje creëren en jou lekker met rust laten.

3 likes