Trouwtopic

Gewoon doen hoor! Mijn partner was niet bij het uitzoeken van m’n jurk (meer omdat ik hem daar geen plezier mee doe dan dat ik traditie wilde volgen), maar ik ben bijv wel meegegaan met het uitzoeken van m’n partners pak, omdat hij mijn mening erg vertrouwt.

Uiteindelijk trouw je samen, dus je kunt alles samen doen als je dat graag wil :heart:

3 likes

Hee! Een vriendin van mij gaat het laatste weekend september trouwen (omgeving Arnhem) en zoekt nog een fotograaf, een kapster en een visagist. Misschien is er iemand hier met een goede tip? Ook als je eventueel zelf wel eens als fotograaf (of kapster/visagist dus) op een bruiloft hebt gewerkt, hoor ik het graag!

Hi, ik ben fotograaf en heb dat weekend nog vrij. Ik wil je mn website wel even dmen maar je profiel is gesloten

Oh dat wist ik niet! Ik ga het even aanpassen, even kijken hoe ik dat doe

Je kan dan nog gewoon berichten sturen, moet je even naar je eigen profiel gaan, naar berichten en een nieuwe aanmaken.

3 likes

Je kunt ook gewoon een bericht sturen door naar je eigen postvak in te gaan, een nieuw bericht aan te maken en dan de gebruiker toe te voegen.

1 like

Ik had @melthair (op insta) als kapster op m’n bruiloft in die regio, en zij was heel erg leuk en ze heeft m’n haar supermooi gedaan.

1 like