Trouwtopic

Mijn Dune schoenen zijn bezorgd en ze zitten per-fect. Alleen bij de tenen ietsjes wrijving maar niets wat een blarenpleister niet kan oplossen :slight_smile: Ben er nu dus lekker op aan het lopen en als mijn vriend straks thuis komt gaan ze weer in de doos. Kan ze nu mooi zaterdag aan bij het passen! Krijg wel wat zenuwen voor het passen aan. Iemand nog handige tips?

1 like

Hoe was het? :blush:

Was leuk! Maar twee zaken op één dag was wel wat veel. Was echt heel moe gisteravond. Heb dé jurk niet gevonden. Veel van hetzelfde gepast, weinig hele verschillende jurken. Dat vond ik wel jammer. Andere hadden ze ook niet echt. Ga volgende keer in Leeuwarden passen, ik weet dat ze daar meer verschillende type jurken hebben.

Weet ik ieder geval dat ik géén baljurk wil :grin:

Dat vond ik ook een beetje, ik ben ook bij verschillende zaken in het noorden geweest en uiteindelijk bij een zaak in Almere. Daar waren de jurken zo divers en hadden ze ook meer ‘bijzondere’ jurken. Vond dat echt leuk, werd zo enthousiast toen ik daar door de rekken ging. Ik vond de andere zaken iets meer ‘safe’ ofzo. Maar fijn dat het leuk was! Is toch een bijzondere ervaring he, ook als de jurk er nog niet bij zat. Hopelijk zit ie er de volgende keer bij!

Ja dat dus! Allemaal heel safe. Wel mooi hoor, maar dan 3x een a-lijn jurk met kant te hebben gepast wist ik wel dat dat niet helemaal m’n ding was. Wel mooi, maar een beetje saai. Eerst nog een x in Leeuwarden kijken, daar krijgen ze straks ook de Randy Fenoli jurken :scream: Haha. Als dat niks wordt ga ik ook meer richting het zuiden.

1 like

Bij bruid&bubbels in Leeuwarden hebben ze hele mooie jurken!
Ik heb mijn jurk daar ook vandaan, maar toen was het nog Joans bruidsmode. Twee werknemers hebben de zaak doorgezet onder de naam bruid&bubbels. Ben door Grietje geweldig geholpen.

Ja ik ken de zaak. M’n schoonzusje heeft daar haar jurk ook gehaald, ook nog bij Joan. Laat dit eerst even bezinken en maak dan een afspraak bij B&B. :blush:

Ik ben in Dordrecht geweest, bij La Nova. Supergoede ervaring, kleinschalige winkel en je wordt echt goed geholpen, zeker niet gepusht ofzo.
Ik ben zelf van België, maar speciaal voor het merk Watters, wat ze daar hebben, naar daar gegaan.

Ik ben trouwens best benieuwd naar jullie trouwjurken! Iemand die bereid is dit te delen?

1 like

Ik heb de mijne gevonden, een vrij simpel model. De bovenkant is strapless en met glitters, de onderkant valt sluik. Ik twijfelde eerst over een strapless bovenkant omdat ik in november trouw en het waarschijnlijk koud gaat zijn. De verkoper reikte me toen een soort vestje aan, met een rij knopen op de rug. Dat vond ik zo’n leuke combi en nu heb ik een 2-in-1 jurk! Overdag 3kwart mouwtjes en s’ avonds strapless.

Nu op zoek naar trouwschoenen… Ik bestel deze via internet. Daarna kan mijn jurk naar de vermaakster!

Gisteren mijn trouwschoenen binnen gekregen, de perfecte combinatie van niet te hoog, blush en een glitter dat perfect bij mijn jurk past :heart_eyes:

4 likes

Help! Ik heb inmiddels al drie fotografen benaderd voor onze bruiloft op 20 juni 2020 en alle drie zijn ze die dag al bezet. Volgens mij was ik best vroeg met regelen maar nu krijg ik een beetje paniek dat we moeten gaan voor iemand die we minder graag willen:(

Hebben jullie misschien tips voor leuke fotograven met een romantische bohemian-achtige stijl? Ik zie door de bomen het bos niet meer!

Voorbeeldje:

@nutsaboutbeauty omg nu al bezet? Ik trouw 6 dagen later maar heb nog helemaal niks geregeld, moet dat echt nu al? Heb geen tips voor fotograven trouwens, maar mocht je er een hebben gevonden dan ben ik wel benieuwd want vind de stijl echt super mooi!


We hebben dus een trouwdatum: 26-06-2020. Super leuk want dan kan mijn zus en haar man en kinderen uit Australië er dus bij zijn! Maar wanneer moet je een save-the-date kaart te sturen? Een jaar/half jaar van te voren?

1 like

Ik weet niet of je zoiets mooi vindt. Misschien juist wel degelijk? haha maar ik vind het wel classy en niet zo’n hoge hak. Aloha’s sandals heeft sowieso wel mooie dingen. Deze blauwe hebben ze ook in creme/roze, maar die foto was niet zo duidelijk.

Zalando!

@nutsaboutbeauty waaaaat, ik trouw over een half jaar en moet nog op zoek naar een DJ en fotograaf :scream_cat:

2 likes

Volgens mij kan dat prima!
Ik ben woensdag getrouwd en heb veel in de laatste maand geregeld van die bovenstaande dingen. (Pak, boeketje etc)

Wij trouwden heel klein en met de kinderen er bij en het was zo leuk!! Alleen stadhuis en lunch, maar toch, super feestelijk!

3 likes

Hoe is het met iedereen? Gister bij een meisje geweest voor proefkapsel. Kaarten zijn de deur uit. Ik moet alleen echt schoenen, maar ik wil geen hakken.

1 like

Goed bezig! @GEEZ

Wij gaan deze week in ondertrouw. Dan hopelijk de kaarten deze maand eruit.

Moeten nog taart, fotograaf en kapper vinden. Verder ook even goed rond zoeken naar sieraden en haar accessoire, maar dat vind ik nog moeilijk.

2 likes

Hier ook alle uitnodigingen bezorgd, binnen een dikke week mijn jurk voor de laatste keer passen, en binnen drie weken proefkapsel en makeup. Tussendoor ook nog eens verhuizen naar ons koophuis :sweat_smile: Drukke periode, maar ben er wel gerust van dat alles in orde komt!

Heb je al een idee wat voor schoenen/stijl je wel wil? Sandalen, of liever dichte schoenen?

2 likes

Ik heb alles in drie maanden gedaan en heb ook geen moment hoeven haasten of stressen. Volgens mij heb je alles onder controle!

2 likes