Trouwtopic

Als je aan mijn vriendinnen/gasten zou vragen welke schoenen, roepen ze in koor “nike’s” haha dus even kijken

Ja denk ook dat ik het ga doen, alleen welke is de vraag.
Ohja die site, vind het best handig maar heb wel bijna alles zelf aangepast en heel veel taken verwijderd.

Wel als je je daar het beste in voelt, zeker voor gaan!

1 like

Jaa had inderdaad gekeken op de site van Nike maar dat is het weer net allemaal niet. Lastigg. Maar kwam via een fb groep een etsy pagina tegen met gepersonaliseerde sneakers dus daar eens kijken.

1 like

Hoe gaat het met iedereen hier (en de voorbereiding)? Ik ga vandaag voor de eerste doorpas, heb er wel zin in!

Wat leuk! Ik heb volgende week vrijdag mijn laatste doorpas. Over precies een maand ga ik trouwen en ik vind het ineens zo spannend…veel plezier alvast met passen!

4 likes

Oh spannend zeg! Dat komt dan snel dichterbij! Moet je nog dingen regelen?

Nou ik vond m’n jurk nog steeds heel mooi haha. Nu bedenken hoe ik m’n haar wil gaan doen, het liefst (half)los want ik vind m’n schouders/rug niet zo mooi, maar het is daar erg warm en vochtig dus misschien is opgestoken wel beter? Lastig. En ik moet andere schoentjes, ik had cheapo ballerina’s gehaald om te kijken hoe het staat, en de kleur stond gewoon niet mooi bij de kleur van de jurk.

1 like

Valt mee, vooral kleine dingen. Versiering, sieraden en moet mijn gelofte nog schrijven :slight_smile:

1 like

Ik ga vrijdag weer passen bij een zaak! Neem nu alleen m’n beste vriendin mee, even wat rustiger en zij weet precies wat ik mooi vind en welke stijl ik zoek. Zin in! Wij trouwen pas over ruim een jaar, dus nemen vooral de tijd om lekker rond te kijken. We hebben inmiddels een plan voor onze trouwkaart, gaan daar contact voor opnemen met een grafisch ontwerpster hier uit de buurt. Wordt ZO mooi (als het goed is, haha).

1 like

Leuk! Jij komt ook uit het noorden toch? Naar welke zaak ga je (als je dat wil delen)?

Ja klopt! Ik kom uit Leeuwarden. Ik ga naar Wedding Wonderland in Harlingen. Daar schijnen ze ook een mooie uitgebreide collectie te hebben, dus ben heel benieuwd. Wil ook nog langs Bruid & Bubbels in Leeuwarden, maar m’n schoonzusje is nog niet zo lang geleden bevallen dus ik wacht daar nog eventjes mee.

1 like

Leuk! Ik ben daar ook geweest, maar dan de locatie in Almere. Ik had van te voren geïnformeerd en daar hadden ze meer het type jurken waar ik naar op zoek was. Ben benieuwd hoe je het daar vindt! Veel plezier alvast!

1 like

I SAID YES TO THE DRESS :heart_eyes:

21 likes

Oh leuk zeg! Hoe was het? Veel jurken gepast? Is het geworden wat je in je hoofd had?

Het was heel leuk, heel relaxed. Was alleen met m’n beste vriendin omdat zij heel goed weet wat ik mooi vind en hoe ik onze trouwdag voor me zie. Het was de 4e jurk die ik aan had en direct wauw! Was eigenlijk wel wat ik in gedachte had maar niet helemaal kon verwoorden, dus ben heeeeel blij. Heb nog 1 horde, wil namelijk dat m’n moeder hem ook ziet voordat ik een aanbetaling doe. Dat heb ik dus geregeld. Ga 7 mei hem nog een x passen, maar ik weet 99,9% zeker dat het hem is en dat m’n moeder hem ook mooi vind. Ik heb dus wel Ja gezegd en hij hangt achteruit maar die meid van de winkel begreep heel goed dat ik nog even hem aan m’n moeder wil laten zien. Super service dus.

2 likes

Ahh wat fijn :blush: Ja snap dat je moeder hem eerst ook nog even moet keuren! Hopelijk vindt zij hem ook zo mooi (vast wel!)

1 like

Ja denk ik ook hoor. Had iets soortgelijks aan in een ander silhouet en dat vond zij ook mooi, maar ik wilde heel graag een meer aangesloten jurk. Ik voelde me echt een soort Jessica Rabbit in m’n jurk en ondanks dat m’n vriend heel graag een baljurk wilde (echt, hoe dan?!)… denk ik dat hij deze jurk straks ook heeeel mooi vind.

2 likes

Aaah wat leuk!! Dat komt vast helemaal goed :grinning:

Ik ben onlangs voor mijn finale pasbeurt geweest. Helaas even een crisismoment gehad: de jurk was veel wijder dan ik in gedachte had, dus dat was niet fijn. Ik ben gelukkig erg goed geholpen geweest en ze hebben de bovenste laag tulle verwijderd, waarna ik er wel terug helemaal blij mee was. Ik moet er wel bij zeggen dat ik de eeuwige twijfelaar/perfectionist ben en een klein detail een gigantisch probleem kan worden.

36 likes

@mimosa wauw wat moooi!