Trouwtopic

Heel mooi!

Oooh, hij is prachtig!

1 like

Mooie jurk en hij staat je prachtig zeg! Wanneer gaan jullie trouwen?

Vriend en ik zijn vrijdagavond op koningsnacht ‘getrouwd’ bij een Babs die aan het oefenen was en ik vond het zoo leuk dat ik nu helemaal kriebels heb en echt wil trouwen :see_no_evil:.

4 likes

@Mimosa, mooie jurk!

Wij hebben vorige week save the date gestuurd. Volgende week ‘ondertrouw’.

1 like

Dinsdag is het ZOVER :star_struck:
Morgen even aan de slag om er dinsdag glowy en niet met wallen uit te zien :rofl:

14 likes

Wat leuk! Lekker genieten van je voorbereidingsdagje morgen en optimaal genieten dinsdag :kissing_smiling_eyes:

1 like

Ik overweeg een bosje lavendel met een bloem erin. Nog helemaal niet verdiept in kosten, dus misschien zie ik er van af. Maar gok dat dat wel mee valt. Een simpel klein bosje dus.

1 like

Ik hoor ook zoveel verschillende verhalen en prijzen. Dat maakt het lastig. Overigens ga ik mijn boeket denk ik niet weggooien. Ik wil hem graag drogen en in een stolp doen, zie foto:

8 likes

@ Hedwig, wat een mooi idee. Ik wil de blaadjes van mijn boeket samen met de wensjes van onze gasten in een shadowbox doen.

Ik heb ook weer iets in mijn kop gehaald. Wil graag mijn man ( even in overleg met de locatie) een pinata cadeau geven. Weet alleen nog niet wat ik er dan in kan doen.

2 likes

De kaartjes zijn verstuurd, krijgen echt leuke reacties.

4 likes

Tip van een bloemist, als je geen hele specifieke bloemen of wensen hebt, ga gewoon een dag van te voren naar je buurtbloemist en vraag om een klein biedermeiertje met veldbloemen. Neem zelf iets van lint of touw mee en vraag of ze daarmee willen afwerken. Wij vragen ook vaste (hogere) bedragen voor bruidsboeketten maar dat is puur omdat we vaak opzoek moeten naar hele specifieke bloemen en lint moeten regelen. Terwijl wat er aan handel in zit nog geen €20,- is.

5 likes

Oh en hang je boeket op zn kop ergens aan op om hem na de bruiloft in te drogen! Dan gaat er niks hangen

1 like

Dit is echt de beste tip ooit! Ik wil graag een heel kleurrijk boeket, maar niet met specifieke bloemen. Geldt daar dan hetzelfde voor?

Zolang je het niet erg vindt om uit het assortiment te kiezen wat de winkel op dat moment heeft niet!

Ff een kleine disclaimer dat het bij onze winkels zo gaat dus ik sta niet garant voor alle bloemisten haha. Maar volgens mij geldt het voor alle ‘huis tuin en keuken’ bloemisten wel!

Ik ga pas volgend jaar trouwen, dus zal tussendoor even informeren hier en daar :slight_smile: Maar fijn dat je meedenkt!

Heel mooi! Kon ik maar op zoiets lopen :joy: Wordt toch maar iets plats hier.

Ik heb even terug gezocht en die zijn ook mooi inderdaad! Wel nog steeds een flinke hak, maar wel steviger.

Klinkt echt prachtig, zo benieuwd.
Let wel dat als je dus lagere schoenen aan wilt later op de avond, je jurk dan eigenlijk te lang wordt. Kan met dansen later op de avond vervelend zijn.

Jaaa ik had ook een klein knoopje aan de achterkant, helemaal weggewerkt. Uiteindelijk niet nodig gehad, want had een kortere jurk voor s avonds, maar vond het ook geniaal.

Nou, sommige naaisters zijn echt tovenaars! Mijne moest ook ingenomen worden, doorzichtig kant, en er moest een laag tule weg bij de sleep etc. Prachtig gedaan, echt bizar. Dus als ze zeggen dat ze het kunnen, gewoon vertrouwen hebben! Vooral ook kritisch zijn als er dan iets niet mooi is gedaan, vaak kunnen ze last minute ook vanalles aanpassen.