Trouwtopic

Gefeliciteerd!!!

1 like

Ik wil heeeeeel graag even m’n custom haar stukje even met jullie delen. Besteld via Etsy en net binnen en het staat al zó vet bij m’n schoenen.

Samenvatting

41 likes

@Junebug85 Gefeliciteerd!
@Hedwig Super leuk dat haarstukje! Past er inderdaad supergoed bij!


Wij zijn intussen twee weken geleden getrouwd, meteen erna op huwelijksreis Italië geweest. Het was een prachtige dag! Mega veel geluk gehad met het weer (de dagen ervoor en erna regen), maar op onze dag 25 graden en zon. Alles is gelopen zoals we wilden, we hebben er echt van genoten en ik zou zo de dag opnieuw willen meemaken. Een paar foto’s onder de spoiler, ga ze wel nog verwijderen.

61 likes

Wow wat zien jullie er prachtig uit ook! Supermooie combi van jouw jurk, de bloemen en je man z’n groene strikje.

1 like

Ik vind het zo mooi, echt leuk dat je okergele schoenen hebt.

1 like

Prachtig!

1 like

Superleuk, gefeliciteerd! :heart_eyes:

@Hedwig heel goede kleurenmatch idd! Ben heel benieuwd hoe jij eruit gaat zien

@Mimosa heel erg mooi :heart_eyes:

2 likes

@Junebug85 @Kameleon @Luipaard ah dankjewel!!

Ik ben wellicht bevooroordeeld want zo was onze trouwerij haha.
Vrijgezellenfeest is wel voor mij georganiseerd, heb ik niet on gevraagd. Maar bij ons trouwen mochten incl wijzelf 15 personen zijn en dat begreep iedereen.

1 like

Als het echt een kleine bruiloft is vind ik dat niet raar. Mijn vriend is nu wel uitgenodigd voor een vrijgezellenfeest maar bij de bruiloft zijn vier stellen van de zes van de vriendengroep wel uitgenodigd en wij en dat andere stel alleen voor het feest. Dat vind ik dan wel raar.

1 like

Ah ja dat lijkt mij ook niet leuk idd.
Onze bruiloft was heel klein, en ik werd helemaal allergisch van ‘wat allemaal hoort’ als je gaat trouwen.
Op een gegeven moment tegen bepaalde collega’s gezegd: wij gaan trouwen, op onze manier, omdat we dat willen. Als je er een probleem mee hebt moet je zelf gaan trouwen op jouw manier.

Dus als je mij op de kast wilt krijgen moet je gewoon af en toe zeggen ’ maar dat hoooooooort als je gaat trouwen’ haha

3 likes

Ja he mijn vriend heeft daarom ook gewoon geen zin om te trouwen. Maar we zijn het er wel over eens dat we ceremonie klein doen maar wel een feest willen, alleen kost dat ook moeite en geld dus wanneer who knows

1 like

Mag ik even binnenvallen om te klagen?

We zijn vandaag gaan proeven voor de bruidstaart. Ik dacht dat ik dat heel leuk zou vinden, maar vond het niks aan. Deze tent staat in mijn omgeving hoog aangeschreven, maar ik vond niks bijzonder lekker. Misschien hou ik toch minder van taart dan gedacht.

Ik heb zojuist een proefdruk van onze uitnodigingen besteld; zie ik net dat ik de voorletter van mijn eigen naam vergeten ben :’) Gelukkig is het maar een proefdruk.

4 likes

Wat jammer! Wat had je verwacht? Andere soorten smaken? Misschien wat meer bijzondere smaken? Gewoon lekker verder kijken :slight_smile:

Ik had hoge verwachtingen omdat deze goed staat aangeschreven. Maar ieder taartje was ok. Er sprong ook geen smaakje uit voor mij. Ik hou niet van marsepein of fondant. Na gister ben ik er achter dat botercreme ook niks voor mij is.

We gaan misschien nog een keer en anders kiest mijn vriend.

2 likes

Ik vind ‘echte’ bruidstaarten ook niks aan, met die vieze fondant.
Wij hadden uiteindelijk gekozen voor een tafel vol lekkere taarten, en dat viel heel goed in de smaak bij iedereen.

Samenvatting

30 likes

Kan je dan niet naar een andere plek gaan? Ik houd ook niet van fondant, en je kan bijv ook denken aan een naked cake, of dun laagje botercreme. Sowieso vind ik dat botercreme ook verschilt per zaak. En wat dacht je van een vulling met lemon curd? Of frambozenmousse? Of witte chocolade mousse met frambozen. Dulce de leche etc etc. Zoveel keus!

Plus 9 van de 10 x zien die taarten er prachtig uit en zijn ze niet te vreten. Ik vond onze bruidstaart wel echt lekker, maar echt een uitzondering. Was ook teringduur.

4 likes

Ja, was ons plan. Om bij een andere te kijken en hopelijk dan wel wat te vinden. Dus hopelijk binnenkort enthousiast nieuws van mij kant.

1 like

En jij had nog altijd de lekkerste bruidstaart ooit!

4 likes