Thanks! Ja het zou dan bijv gaan om collega’s of zo, mensen dicht om ons heen staan natuurlijk sowieso op de lijst.
Maar ik stel denk ik voor dat we voor evt afmelders niet iemand anders vragen!
Thanks! Ja het zou dan bijv gaan om collega’s of zo, mensen dicht om ons heen staan natuurlijk sowieso op de lijst.
Maar ik stel denk ik voor dat we voor evt afmelders niet iemand anders vragen!
Ik denk dat wij alleen save the date kaarten sturen naar onze belangrijkste gasten (dus die we sowieso voor ceremonie/diner willen), ik weet niet over hoe lang jullie gaan trouwen (wij over een jaar bijv) maar in een langere periode kan er natuurlijk nog wat veranderen in collega/of vriendenkring… Heb wel een lijst gemaakt voor nu maar die nodigen wij denk ik volgend jaar gewoon uit! Maar zowel ik en mijn vriend werken op een plek waar best wat doorstroom is van nieuwe mensen, dus als je al lang in een vast team werkt is dat misschien anders! En met lang van tevoren save the date kaarten sturen denk ik dat de mensen die echt belangrijk zijn, het sowieso voor je vrij gaan houden!!
Wij hebben sowieso geen collega’s op de gastenlijst staan.
We willen alleen echt de mensen om ons heen hebben die wat voor ons betekenen.
Weet iemand of de trouwjurken van ASOS gewoon een beetje door het jaar heen op hun site komen of is er een bepaald “wedding dress season” oid?
Ik zag er 2 die ik heel mooi vond maar beide mijn maat niet meer , maar ik vraag me een beetje af hoe vaak er nieuw aanbod op hun website komt.
Ik ben gevraagd als getuige voor de trouw van een hele goede vriendin. Ik ben superblij natuurlijk.
Wat zijn jullie tips om een goede getuige te zijn?
Super leuk!
Ik heb het zelf aan beide kanten meegemaakt (als getuige en als bruid) en zelf verwachtte ik niet veel van mijn getuigen en andersom ook niet echt. Behalve dus de organisatie van het vrijgezellenfeest en de handtekening op de dag zelf
Als je vriendin het waardeert, zou je kunnen denken of je een mooie speech kunt doen?
Random, maar toch: zorg dat je papieren zakdoekjes in je tas hebt (en eventueel pleisters, iets kleins om te eten)
Omygod we gaan zaterdag!! Ben wel wat nerveus.
Als ceremonie doen we handvasten, omdat we vorig jaar al de registratie hebben gedaan.
Wij zijn afgelopen zaterdag getrouwd en het was echt perfect, precies zoals we gehoopt hadden. Uiteindelijk toch nog een fotograaf benadert en ze kon nog ook! De eerste foto’s zijn net binnen en ik vind ze echt waanzinnig.
Wauw, prachtig! Gefeliciteerd! Zou je de fotograaf willen delen?
Haaa wat toevallig! Dan was jij dus de andere bruiloft. Fantastisch he!
En gefeliciteerd!
Jaaa, ze is zo goed!
En dankjewel, het was ook zo’n mooie dag hé, ook qua weer.
Ik ben nog steeds helemaal gelukkig, het was zo perfect.
Ja ik zou haar echt aan iedereen aanbevelen.
En het weer! Wat een geluk. Wij zijn ook nog echt aan het nagenieten
Wauw, wat een mooie foto’s en idd echt een fantastische jurk! Die close up met de bloemen en je jurk op stories is ook echt geweldig zeg
Wat leuk die bloemen in je haar! En ook een mooie jurk volgens mij.
Die van jou is ook mooi @seveneleven, is weer eens iets anders.
Zij zit hier geloof ik ook op het forum! Ik weet niet of ze het waardeert als ik haar tag trouwens
Yes ik heb eindelijk een trouwtopic gevonden!
Volgend jaar augustus gaan wij trouwen. Wij zijn nu 2jaar verloofd en als we volgend jaar trouwen zijn we precies op de dag 5jaar samen🥰
Onze locatie en fotograaf zijn al geboekt en onze save the date kaartjes de deur uit. We zitten namelijk midden in de zomervakantie. We gaan trouwen op onze locatie waar ook het feest en eten zal zijn. Samen met mijn moeder en vriendinnen gaan we de locatie decoreren. Dus ik ben heerlijk op pinterest allemaal diy’s en ideeën op aan het doen😊
Wat een mooie foto’s, jullie zien er beide heel mooi uit! Wat een toeval ook dat jullie dezelfde fotograaf hadden