Trouwtopic

Ahh ja, dus dan gaat het echt om de tijd? Wij hadden gewacht tot we wat foto’s van de fotograaf hadden. Twijfelden eerst of we het pas zouden zeggen wanneer we een definitieve datum hadden voor een feest maar omdat er een verhuizing is tussengekomen hebben we daar nog niet helemaal zin/energie/inspiratie in om dat te plannen. Omdat we naderhand merkten dat we het toch graag wilden delen hadden we dus gewacht tot we een mooie foto hadden!
En gelukkig niet uit verbolgenheid dus haha, fijn

Denk wel dat het nu groter lijkt dan het is door het zo op te schrijven. Het is niet zo erg allemaal. De buurvrouw van mijn schoonouders had wel een kaart meegegeven dus daar zijn we dan maar extra blij mee :stuck_out_tongue_winking_eye::stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Nog steeds zo verliefd op je jurk. :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Jaaaaa ik ook :smiling_face_with_three_hearts: ik weet niet of je hoorde dat mijn moeder meerdere keren zei dat ze het jammer vond dat ik geen echte trouwjurk aanhad haha maar ik heb geen seconde spijt gehad! Voelde me op m’n gemak en mooi!

En de ganzenpoep is redelijk uit m’n schoenen gegaan :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Hahaha ja dat hoorde ik, maar lekker genegeerd want jullie zagen er beiden zó mooi uit!

En gelukkig maar, haha. :duck: :swan:

2 likes

Bij vrienden die het vooraf hebben verteld heb ik een kaart gestuurd en bij vrienden die t ook later hebben verteld totaal niet aan gedacht… Ga ik dan op hun 1 jaar wel sturen

1 like

Wat een mooie kleur pak heeft je man aan.
Een vriendin van mij trouwt volgende week ook alleen met de vier ouders erbij, natuuurlijk stuur ik hen een kaartje.

2 likes

Dankjewel!! En ja wie weet, het zit al niet meer zo in mijn hoofd!

Het jurkje is van Fabienne chapot. Maar wel van de zomercollectie Fabienne Chapot jurk Girlfriend met borduursels gebroken wit | wehkamp ik draag normaal 38 maar heb hiervan 36 aan. Vind m prachtig maar het kleed niet enorm af. Ik heb soms een enorm opgeblazen buik dus vond dat niet zo erg.

Jurk

32 likes

Echt heel erg mooi :heart::heart:

1 like

Jaaa bij mij ook door de endo, vond het wel fijn om dan een outfit te hebben die dan ook nog leuk staat

1 like

Wauw wat prachtig, nog gefeliciteerd!

1 like

Inmiddels dit hele topic doorgelezen en heb veel tips opgeslagen. Heb iets meer een idee gekregen waar we moeten beginnen, vond alles eerst zo overweldigend. Nu maar op zoek naar een locatie.

Heeft iemand een tip voor een leuke en fijne bruidswinkel? Omgeving Zwolle, maar kan best een uur rijden.

Ken iemand die zelf geslaagd is bij de ho.ny in Zwolle en daar een hele fijne ervaring heeft gehad. Dit was de 4de zaak die ze had bezocht.

1 like

Ik ook geslaagd bij Hony! Zelfs tijdens de lockdown nog heel netjes geholpen omdat mijn huwelijk doorging ondanks de sluiting van de horeca enzo

2 likes

Ik heb mijn jurk ook bij Hony gekocht, hele fijne winkel!

3 likes

Hony, Witte Huys, Mims Mooiste, De Sluier, Prinses Bruidsmode

2 likes

& @Joakim @TroyBolton bedankt allemaal voor jullie reacties! Ik heb hony opgezocht en ziet er goed uit inderdaad. Die onthoud ik! @Lensent ook bedankt voor de andere tips, ik ga ze eens rustig bekijken. :smile:

1 like

Oh in Zwolle zit ook nog La Bella Blanca, zoiets. Ook hele mooie jurken

2 likes

Voor de mensen die zijn getrouwd incl. feest: hoe kies je de feestlocatie? En dan met name de grote/m².

Wij zijn bezig met het kijken naar een trouwlocatie. Wij hebben twee jaar geleden gekeken bij een locatie en dit vonden wij een hele leuke, gemoedelijke locatie. Maar de feestruimte binnen oogt wat aan de kleine kant. Wij willen graag dat er veel gedanst wordt / wij weten dat wij als bruidspaar in ieder geval veel zullen dansen en veel van onze vrienden en familie ook. Maar qua aantal gasten zitten wij steeds met locaties die of wat aan de kleine kant zijn/ogen of juist veel te groot. Ik vind het ook zo’n nadeel dat je natuurlijk altijd rekening moet houden met mensen die graag willen zitten, dit maakt dat zo’n kleinere ruimte nog kleiner wordt. Of van die leuke knusse café achtige locaties met een leuke bar, maar waar dan weer zo’n stomme paal vanwege de constructie van het gebouw in het midden van de locatie staat haha. Komt dit iemand bekend voor?

Een vriendin van mij trouwt binnenkort heel klein, er zijn geen vrienden bij de bruiloft. Ik zie hen een paar dagen nadat ze getrouwd zijn dus wil ze wel graag een kleinigheidje geven. Iemand een leuk idee?

Mijn vriend en ik hebben maanden geleden eens besproken dat we in de verre toekomst (want duur) wel willen trouwen. Toen heb ik hem dus gezegd dat ik niet wilde dat hij me ten huwelijk zou vragen, maar ik heb ondertussen helemaal geen idee hoe ik hem zou willen vragen? Laatst zei hij heel serieus dat hij nog steeds op het aanzoek wacht hahaha :joy:

1 like

Een vriendin had het op een tennis bal geschreven en toen gooide zij die en kwam de hond ermee terug en vroeg ze van wat staat er nou toch op de bal?
En in een ideale wereld las hij het toen maar hij gooide de bal in een vijver. :stuck_out_tongue_winking_eye:

18 likes