Ja dat had ik idd gevonden en was in onze gemeente kosteloos maar ik vraag me af of je daarnaast dus nog kosten hebt (en hoeveel) voor de bode/trouwakte etc! Maar ik kan het best even bellen denk ik
Heeft er iemand tips voor een leuke en betaalbare bloemist in de omgeving Utrecht voor je bruiloft? ik wil zelf graag een veldboeket met lichte kleuren en wat simpele tafeldecoratie met onder andere eucalyptus bladeren.
Mocht iemand nog een tip hebben voor een leuke dj voor het feest dan hoor ik het ook graag
Wij zijn eind september heel klein (alleen onze ouders getrouwd, het was heel leuk en mooi

Zouden jullie als mensen zo trouwen een kaart sturen? Het verbaast me een beetje dat we maar 1 kaartje hebben gehad, maar ik probeer er niet teleurgesteld van te zijn

Weten mensen wel dat jullie getrouwd zijn?
Haha ja dat wel! Hebben het een week later verteld.
Dankje!! Ja ik stuur zelf juist altijd graag om van als kaartjes, maar je moet natuurlijk nooit dingen doen en dan hetzelfde terug verwachten… maar stiekem toch jammer
Dankje! Ja misschien is dat het wel, dat ze denken het is nu toch al voorbij
Ahh ja, dus dan gaat het echt om de tijd? Wij hadden gewacht tot we wat foto’s van de fotograaf hadden. Twijfelden eerst of we het pas zouden zeggen wanneer we een definitieve datum hadden voor een feest maar omdat er een verhuizing is tussengekomen hebben we daar nog niet helemaal zin/energie/inspiratie in om dat te plannen. Omdat we naderhand merkten dat we het toch graag wilden delen hadden we dus gewacht tot we een mooie foto hadden!
En gelukkig niet uit verbolgenheid dus haha, fijn
Denk wel dat het nu groter lijkt dan het is door het zo op te schrijven. Het is niet zo erg allemaal. De buurvrouw van mijn schoonouders had wel een kaart meegegeven dus daar zijn we dan maar extra blij mee
Nog steeds zo verliefd op je jurk.
Jaaaaa ik ook ik weet niet of je hoorde dat mijn moeder meerdere keren zei dat ze het jammer vond dat ik geen echte trouwjurk aanhad haha maar ik heb geen seconde spijt gehad! Voelde me op m’n gemak en mooi!
En de ganzenpoep is redelijk uit m’n schoenen gegaan
Hahaha ja dat hoorde ik, maar lekker genegeerd want jullie zagen er beiden zó mooi uit!
En gelukkig maar, haha.
Bij vrienden die het vooraf hebben verteld heb ik een kaart gestuurd en bij vrienden die t ook later hebben verteld totaal niet aan gedacht… Ga ik dan op hun 1 jaar wel sturen
Wat een mooie kleur pak heeft je man aan.
Een vriendin van mij trouwt volgende week ook alleen met de vier ouders erbij, natuuurlijk stuur ik hen een kaartje.
Dankjewel!! En ja wie weet, het zit al niet meer zo in mijn hoofd!
Het jurkje is van Fabienne chapot. Maar wel van de zomercollectie Fabienne Chapot jurk Girlfriend met borduursels gebroken wit | wehkamp ik draag normaal 38 maar heb hiervan 36 aan. Vind m prachtig maar het kleed niet enorm af. Ik heb soms een enorm opgeblazen buik dus vond dat niet zo erg.
Echt heel erg mooi
Jaaa bij mij ook door de endo, vond het wel fijn om dan een outfit te hebben die dan ook nog leuk staat
Wauw wat prachtig, nog gefeliciteerd!
Inmiddels dit hele topic doorgelezen en heb veel tips opgeslagen. Heb iets meer een idee gekregen waar we moeten beginnen, vond alles eerst zo overweldigend. Nu maar op zoek naar een locatie.
Heeft iemand een tip voor een leuke en fijne bruidswinkel? Omgeving Zwolle, maar kan best een uur rijden.
Ken iemand die zelf geslaagd is bij de ho.ny in Zwolle en daar een hele fijne ervaring heeft gehad. Dit was de 4de zaak die ze had bezocht.
Ik ook geslaagd bij Hony! Zelfs tijdens de lockdown nog heel netjes geholpen omdat mijn huwelijk doorging ondanks de sluiting van de horeca enzo