Ik had een heleboel besteld bij beiden. Uiteindelijk gekozen voor een roze bruidsmeisjesjurk van zalando. Het is allemaal niet echt bruidsjurkenkwaliteit, het voelde gewoon als reguliere mode, maar ik vond dat wel prettig juist. Het was veeel minder zwaar daardoor. En laten we eerlijk zijn: voor die ene dag heeft niemand bruidsjurkenkwaliteit nodig, die jurk hoeft niet jaren dag in dag uit gedragen te worden.
Ah oke, dat lijkt me idd wel een goede tactiek. Merci 
Je zou evt ook naar Wild At Heart bridal kunnen kijken.
Ik heb een trouwjurk via Asos gekocht en hij is echt prachtig. Wel ook echt trouwjurk, voelt ook als trouwjurk en niet als een jurkje voor alledag. Was iets meer dan €300 kwijt (had 25 procent korting), moet nog wel ingekort worden maar voor de rest zit ie echt prachtig! Hij is van Asos Design.
Ik heb ook een trouwjurk gekocht van ASOS, was meteen de 1e raak! Maar wilde er toch wel meer gepast hebben dus heb ik er nog een aantal besteld die ook mooi waren, maar toch de eerste gehouden. Ik vond de reviews die erbij stonden ook echt handig. Mijn jurk was ook meteen goed qua maat.
Ik heb een trouwjurk gekocht!!
Ah ik ben zo blij, zag het vorige week echt niet meer zitten haha.
En @Willem het is er één van rembo styling!
Ah dank je wel! 
Over een paar dagen ga ik mijn jurk voor het eerst doorpassen, het is al even geleden dat ik de jurk heb uitgezocht en was benieuwd of jullie nog goede tips hebben/ adviezen hebben over het doorpassen.
Het is de eerste keer dat ik een kledingstuk op maat laat maken dus vind het lastig om te bepalen waar ik op moet letten.
Ik moest de schoenen mee die ik die dag draag ivm de hoogte van de voorkant. Dat vond ik wel een goede tip.
We hebben vandaag de ringen weg gebracht om te laten graveren.
Dus ik keurig opschrijven wat we erin willen hebben. Zet ik dus doodleuk 2021 op het papier.
Later vroeg een vriendin wat erin kwam en toen dacht ik KUT HET IS 2022.
Wij gelijk gebeld (zat max 3 uur tussen) hadden ze de ringen al gegraveerd 

Gelukkig kunnen ze het eruit polijsten en er 2 van maken.
Jezus wat dom, maar ook zo snel al van ze!
Heb je de goede schoenen al? Dan die vast aandoen voor de goede hoogte. En eventueel je ondergoed, zodat de jurk goed valt.
Ik ga zelf zaterdag jurken passen en was toch wel nieuwsgierig wat anderen nou hebben uitgegeven qua budget
Wat heb jij uitgegeven voor je trouwjurk? Poll is anoniem!
- < 99
- 100-499
- 500-999
- 1000-1499
- 1500-1999
- 2000-2499
- 2500 >
- Anders, namelijk
0 stemmers
Ohh ik ga ook zaterdag!! Heb er echt heel veel zin in maar eigenlijk ook totaal geen idee wat ik moet verwachten
Ik vind het ook wel spannend eigenlijk!
Heb wel een idee van wat ik mooi vind maarja staat dat me dan ook? 
Geniet er allebei zaterdag van en laat het lekker op je afkomen! Oh en pas vooral lekker veel verschillende stijlen.
Het model wat ik van te voren in gedachten had, is het uiteindelijk ook geworden. Maar toch vond ik het zo leuk om jurken te passen die heel anders waren en minder mijn stijl.
Gaaf! Klinkt super tof!
Ook handig dat je het daarna nog kunt dragen
Ik heb vandaag mijn jurk gevonden 

Helemaal blij mee!!
De afspraak stond al een paar weken maar nu met de lockdown éxtra bij dat ik vandaag geslaagd ben 
@Aardbeitje jij ook je outfit kunnen vinden vandaag?
Aaah wat tof, zo leuk!! Ik ook ja
Zoo blij ook!! De eerste 3 jurken had ik zoiets van “oh staat me wel mooi” en die vierde had ik aan en dacht meteen, ja dit is het! De verkoopster en degenen die mee waren vonden ook dat ik erin straalde, dus helemaal perfect zo
Echt nog even nagenieten ervan.
En idd, met die lockdown in het vooruitzicht echt opgelucht dat het is gelukt. Het duurt 7 maanden voordat ie geleverd wordt zei ze (vond eigenlijk best lang) dus ben echt heel blij dat ie er ruim op tijd zal zijn. Nou mijn vriend nog, die afspraak is helaas wel afgezegd
maar dat komt vast goed
Wow zo blij voor jullie @Aardbeitje en @Ananas (toeval allebei fruit
?!) fijn dat jullie zo’n mooie jurk hebben gevonden, ook met oog op de lockdown natuurlijk.
Ik volg dit topic al een tijdje… zou 22 januari gaan trouwen maar we hebben helaas besloten om het te verplaatsen vanwege de maatregelen
zag het gewoon niet zitten met die 1,5m en vaste zitplek etc… hadden ons ook erg verheugd op een feest. Hopelijk wordt het later in 2022 beter 
Wat super leuk! Zo fijn dat het gelukt is! 
Ook dat je dat zo duidelijk voelde meteen! En anderen het aan jou zagen 
Ik had precies hetzelfde. Ook bij de 4e jurk toevallig. 2 jurken vond ik wel mooi, maar niet het “wauw” gevoel. 1 jurk vond ik alleen de bovenkant van mooi, maar de rug dan weer niet. En voelde ik me niet comfortabel in. De 4e die ik aan deed vond ik strapless niet bij mij passen, maar toen de verkoopster liet zien hoe het met bandjes zou zijn, was ik verkocht
En mijn “entourage” had precies hetzelfde. Zo bijzonder! Vond het ook echt jammer dat die weer uit moest haha 
De levertijden zijn mede door covid enorm opgelopen ja! Dat had ik al via internet gelezen maar de verkoopster zei het ook nog weer. Naast mij was er nog een andere vrouw in de winkel aan het passen. Zij gaan in juli trouwen. Verkoopster zei dat het voor haar dan zelfs al krap is of alles op tijd gaat zijn. Echt bizar 
@Samsam Ahh shit wat balen! Zo vervelend dit. Maar snap jullie keuze wel. Met zoveel beperkingen nog. Hopelijk kunnen later het jaar toch nog een mooie dag hebben zoals jullie het zouden willen 
Hele late reactie maar ik heb vroeger een aantal trouwfeesten als babysit gewerkt.
Ik kreeg dan een aparte kamer, soms stonden er ook bedjes voor de kleinste, en gaf hen daar eten, speelde spelletjes met hen, keek tv,…
en ook tijdens het huwelijk zorgde ik voor de kinderen, soms had ik er 15 onder mijn hoede
vond dat wel altijd leuk om te doen. Ken je niemand die dat ziet zitten? Als de trouwlocatie een ruimte over heeft kan je daar misschien iets regelen