Wij zijn nog een beetje aan het twijfelen over onze locatie. Wij hebben als optie a een hele leuke, knusse, trouwlocatie gevonden waar we de hele dag kunnen zijn. Nadeel hieraan is dat het wat verder weg is (ook voor onze gasten) en de feestruimte wat kleiner is. Optie b zou een locatie zijn die voor ons en het grootste gedeelte van de gasten dichterbij is, grotere feestruimte heeft en waarbij we alleen twijfelen over de zaal waar de ceremonie dan zal plaatvinden als het regent. Indien het mooi weer is kan dit gewoon buiten.
Ik merk dat mijn voorkeur uit gaat naar optie a. Maar ik ben heel erg bang dat die feestruimte te klein is. Volgens onze contactpersoon zou het op basis van aantal geschatte personen wel moeten kunnen. Maar ik wil wel dat mensen die graag willen zitten ook echt kunnen gaan zitten (en kletsen) en mensen die willen dansen alle ruimte hebben om te dansen. Maar in de grote zaal van optie b ben ik bang dat het dan misschien juist te ‘leeg’ zal zijn? Hoewel we dan misschien wel wat ‘twijfelgasten’ extra zouden kunnen uitnodigen en misschien met decoratie wat kunnen opvullen. Anderzijds zou je bij de kleinere ruimte van optie a misschien wel weer genoeg hebben als er toch mensen vroeg weggaan… arrrg,
Iemand ervaring met een grote/kleine feestruimte? Wat je opviel of juist wel/niet fijn vond? Heb je het idee veel of weinig ruimte nodig te hebben?