Mwah, je jurk hoeft niet perse zolang van tevoren hoor.
Mijne kon besteld worden en was met twee weken binnen.
Het vermaken kan ook redelijk snel. Ik kan mijne alweer 10 december ophalen en de naaister gaat ondertussen verhuizen.
Dit hangt dus heel erg af van het soort jurk wat je wilt. Vriendin van me trouwt in mei, heeft vorige maand haar jurk gekozen en nu komt hij pas half april binnen…
Veel luxere jurken komen uit Italië en Spanje en die hebben ook een klap gehad door Corona qua levering. Sowieso is de gemiddelde levertijd bij dat soort jurken 5 maanden.
Ik heb gisteren voor het eerst trouwjurken gepast en er was eigenlijk geen één jurk die ik mooi vond. Uiteindelijk een jurk gevonden waarvan ik dacht ‘oké’, maar was ook niet iets wat ik uit zou kiezen. Vond alle jurken te zwaar, te veel en niet mijn smaak.
Ik wil graag dat het meer bij mijn persoonlijkheid past. Iets wat meer romantischer, dromerig en losser is. Beetje boho-achtig? Wat een klus. Volgende week een nieuwe poging.
Ken je bruidsmode la Nova in Dordrecht? Daar hebben ze wel het type jurken dat bij je beschrijving past (oa merk Watters). Daar heb ik ook mijn jurk vandaan!
& @Willem leuk dat jullie allebei reageren, want ik had na mijn bericht in dit topic gezocht en toen kwam ik jullie oude berichten tegen. Toen dus ook de merken Watters en Rembo Styling opgezocht, en dat spreekt mij erg aan! Bedankt dus.
Aankomende zaterdag ga ik naar een zaak waar ze jurken van deze merken verkopen, dus ben heel benieuwd.
En Dordrecht is voor mij helaas iets te ver, ik woon in het noorden. Maar wel bedankt voor de tip!
Je zou ook eens naar Marylise bridal kunnen kijken voor dit soort jurken!
Mijn ‘trouwjurk’ was een bruidsmeisjesjurk van ASOS. Ik heb heel veel besteld en gepast en vond er echt wel mooie dingen tussen zitten!
Ik heb een avondjurk als trouwjurk gekocht bij Asos. Van Coast.
Ik had een heleboel besteld bij beiden. Uiteindelijk gekozen voor een roze bruidsmeisjesjurk van zalando. Het is allemaal niet echt bruidsjurkenkwaliteit, het voelde gewoon als reguliere mode, maar ik vond dat wel prettig juist. Het was veeel minder zwaar daardoor. En laten we eerlijk zijn: voor die ene dag heeft niemand bruidsjurkenkwaliteit nodig, die jurk hoeft niet jaren dag in dag uit gedragen te worden.
Ah oke, dat lijkt me idd wel een goede tactiek. Merci
Je zou evt ook naar Wild At Heart bridal kunnen kijken.
Ik heb een trouwjurk via Asos gekocht en hij is echt prachtig. Wel ook echt trouwjurk, voelt ook als trouwjurk en niet als een jurkje voor alledag. Was iets meer dan €300 kwijt (had 25 procent korting), moet nog wel ingekort worden maar voor de rest zit ie echt prachtig! Hij is van Asos Design.
Ik heb ook een trouwjurk gekocht van ASOS, was meteen de 1e raak! Maar wilde er toch wel meer gepast hebben dus heb ik er nog een aantal besteld die ook mooi waren, maar toch de eerste gehouden. Ik vond de reviews die erbij stonden ook echt handig. Mijn jurk was ook meteen goed qua maat.
Ik heb een trouwjurk gekocht!! Ah ik ben zo blij, zag het vorige week echt niet meer zitten haha.
En @Willem het is er één van rembo styling!
Ah dank je wel!
Over een paar dagen ga ik mijn jurk voor het eerst doorpassen, het is al even geleden dat ik de jurk heb uitgezocht en was benieuwd of jullie nog goede tips hebben/ adviezen hebben over het doorpassen.
Het is de eerste keer dat ik een kledingstuk op maat laat maken dus vind het lastig om te bepalen waar ik op moet letten.
Ik moest de schoenen mee die ik die dag draag ivm de hoogte van de voorkant. Dat vond ik wel een goede tip.
We hebben vandaag de ringen weg gebracht om te laten graveren.
Dus ik keurig opschrijven wat we erin willen hebben. Zet ik dus doodleuk 2021 op het papier.
Later vroeg een vriendin wat erin kwam en toen dacht ik KUT HET IS 2022.
Wij gelijk gebeld (zat max 3 uur tussen) hadden ze de ringen al gegraveerd
Gelukkig kunnen ze het eruit polijsten en er 2 van maken.
Jezus wat dom, maar ook zo snel al van ze!
Heb je de goede schoenen al? Dan die vast aandoen voor de goede hoogte. En eventueel je ondergoed, zodat de jurk goed valt.
Ik ga zelf zaterdag jurken passen en was toch wel nieuwsgierig wat anderen nou hebben uitgegeven qua budget
Wat heb jij uitgegeven voor je trouwjurk? Poll is anoniem!
- < 99
- 100-499
- 500-999
- 1000-1499
- 1500-1999
- 2000-2499
- 2500 >
- Anders, namelijk
0 stemmers
Ohh ik ga ook zaterdag!! Heb er echt heel veel zin in maar eigenlijk ook totaal geen idee wat ik moet verwachten