Niet heel netjes en begrijp daardoor wel je insteek dan zou ik gaan voor de optie van @LilyAldrin
Hoe groot is de kans dat ongenodigde familie die kaart ziet hangen en zichzelf uitnodigd? Hangt die kaart bij 20 mensen in huis of 1? Dan zou je ook gewoon kunnen vragen of diegene het kaartje even ergens op wil bergen, of als het gesprek op jullie bruiloft komt dat diegene even terloops meld dat de kerkdienst besloten is en alleen voor degenen die een trouwkaart hebben ontvangen.
Wat je ook zou kunnen doen, is een trouwwebsite maken die besloten is en waar je het programma op zet. In de kaart verwijs je dan naar die website en vermeld je link en wachtwoord. Ik neem aan dat familie geen foto’s gaat maken van de kaart om de gegevens van de website op te slaan?
Voor de kerkdienst staat de ceremoniemeester vaak bij de ingang om mensen te ontvangen, Je kunt je ceremoniemeester ook zo even laten checken of er echt alleen genodigden komen.
Een website is ook een goed idee idd! Neem ik mee ter overweging. Dankjewel voor de tip. Onze ceremoniemeester zal sowieso bij de ingang staan inderdaad
Ik ga zaterdag trouwjurk shoppen! Zo spannend en leuk, maar ben ook wel een beetje zenuwachtig
Heb je al een idee van wat je wil?
Wil je mouwtjes, strapless, a-lijn, ballgown
Kan dat laatste wel? Ik dacht altijd dat als mensen echt willen, ze mogen kijken omdat het openbaar is. Dat dacht ik ook bij het gemeentehuis trouwens.
Dit vind ik echt een prachtige jurk, de soepele rok, een kanten lijfje, klein mouwtje en de knoopjes op de rug.
Ik zit tussen net wel / net niet plussize maten dus ik hoop dat ik zo iets kan vinden wat past en dat het niet té wordt met een grotere cup.
Wij hebben nu onze huwelijksnacht geboekt, maar bij het boeken stond dat inchecken tussen 15:00 - 18:00u is. Aangezien het ook echt een bruidsarrangement is met een suite vonden we dat wel een beetje gek
We gaan morgen wel even bellen met het hotel, maar hoe ging dat bij jullie/hoe gaan jullie dat doen? Ook qua spullen enzo
Super leuk! Veel plezier alvast en geniet ervan! Het is zo bijzonder. Hopelijk ga je je droomjurk vinden
Wij hebben hem ook geboekt vast en onze ceremoniemeester gaat de sleutel halen/tassen brengen tussen diner en feest zodat wij ‘s nachts gewoon naar binnen kunnen. Had gemaild met de locatie want dacht zelf dat die vast niet zaten te wachten op een incheck om half 2’ s nachts haha. Spullen/cadeaus blijven op de trouwlocatie en gaan we de dag erna zelf halen
Ook heel erg mooi, die rug is echt prachtig!
Heeft iemand nog goede ideeën als alternatief voor de openingsdans? Ik vind dat zelf echt te ongemakkelijk namelijk… Maar ik weet niet zo goed wat ik dan wel wil.
Ik verwacht overigens de rest van de avond lekker op de dansvloer te staan, maar die openingsdans hoeft van mij echt niet haha.
Wij hebben een liedje gezongen, met mijn man op gitaar. Bad Case Of Loving You van Robert Palmer. En ik ben niet perse een nachtegaal… Maar voor dst moment was het goed genoeg! Zonder microfoon.
Ik heb een jurk gekocht! het was echt een super leuke en fijne dag. Ik mocht m’n bruidsmeisjes en mn moeder meenemen en dat was zo fijn. Die mevrouw van de winkel deed het ook super leuk en had direct door wat ik wel en niet wil en leuk vind en wat bij mij paste en was ook gewoon een heel leuk mens.
Yeey klinkt als een fijne ervaring
Sorry hoor maar ik moet even ventileren. M’n vriend en ik gaan pas over 8 maanden trouwen en hebben alle ‘grote’ dingen al geregeld. Maar toch zit mijn moeder telkens te zeuren over hoe précies onze dag er nou uit gaat zien. En dat er al mensen waren die zich afvroegen wanneer het nou precies is onze bruiloft… pff relaxed we versturen ergens volgende maand een digitale safe the date. Volgens haar lopen we ‘achter de feiten aan’. Ughh kan daar zo slecht tegen en ik krijg stress van haar.
Anyway, hoe gaat het met ieders voorbereidingen hier?
Haha wat irritant jullie zijn prima op tijd!
Misschien kun je zo’n checklist maken op the perfect wedding, die laat dan ook zien welke dingen je ongeveer in welke maand kunt regelen.
Ja we maken ons ook echt niet druk om de planning! En bedankt voor de tip zo’n checklist is wel handig
Waarom niet zilver dan?