Wij hebben hem ook geboekt vast en onze ceremoniemeester gaat de sleutel halen/tassen brengen tussen diner en feest zodat wij ‘s nachts gewoon naar binnen kunnen. Had gemaild met de locatie want dacht zelf dat die vast niet zaten te wachten op een incheck om half 2’ s nachts haha. Spullen/cadeaus blijven op de trouwlocatie en gaan we de dag erna zelf halen
Ook heel erg mooi, die rug is echt prachtig!
Heeft iemand nog goede ideeën als alternatief voor de openingsdans? Ik vind dat zelf echt te ongemakkelijk namelijk… Maar ik weet niet zo goed wat ik dan wel wil.
Ik verwacht overigens de rest van de avond lekker op de dansvloer te staan, maar die openingsdans hoeft van mij echt niet haha.
Wij hebben een liedje gezongen, met mijn man op gitaar. Bad Case Of Loving You van Robert Palmer. En ik ben niet perse een nachtegaal… Maar voor dst moment was het goed genoeg! Zonder microfoon.
Ik heb een jurk gekocht! het was echt een super leuke en fijne dag. Ik mocht m’n bruidsmeisjes en mn moeder meenemen en dat was zo fijn. Die mevrouw van de winkel deed het ook super leuk en had direct door wat ik wel en niet wil en leuk vind en wat bij mij paste en was ook gewoon een heel leuk mens.
Yeey klinkt als een fijne ervaring
Sorry hoor maar ik moet even ventileren. M’n vriend en ik gaan pas over 8 maanden trouwen en hebben alle ‘grote’ dingen al geregeld. Maar toch zit mijn moeder telkens te zeuren over hoe précies onze dag er nou uit gaat zien. En dat er al mensen waren die zich afvroegen wanneer het nou precies is onze bruiloft… pff relaxed we versturen ergens volgende maand een digitale safe the date. Volgens haar lopen we ‘achter de feiten aan’. Ughh kan daar zo slecht tegen en ik krijg stress van haar.
Anyway, hoe gaat het met ieders voorbereidingen hier?
Haha wat irritant jullie zijn prima op tijd!
Misschien kun je zo’n checklist maken op the perfect wedding, die laat dan ook zien welke dingen je ongeveer in welke maand kunt regelen.
Ja we maken ons ook echt niet druk om de planning! En bedankt voor de tip zo’n checklist is wel handig
Waarom niet zilver dan?
Stel hij zit zooooo los en hij was niet duur kun je misschien een nieuwe kopen en de originele als ketting dragen?
Bij binnenkomst: the luckiest van Ben Folds
De ceremoniemeester heeft een stukje van follow you van imagine dragons gezongen
Bij het tekenen: lavendel van Teske
Op t eind: still falling for you van Ellie Goulding
Wij hadden hetzelfde als @anon86562306 qua dat ‘ons liedje’ niet echt gepast voelde dus gezocht naar liedjes die voor ons samen wat betekenen en voor het moment beter voelde
Wij hadden God Only Knows maar de cover van She & Him bij binnenkomst, I Will Follow You into the Dark van Death Cab for Cutie met tekenen en bij vertrek Our House van Crosby, Stills, Nash & Young
Wat voor trouw/bruidsschoenen droegen/dragen jullie? “Echte” bruidsschoenen kosten al gauw 100+ euro. Persoonlijk vind ik dat wel duur. Ik wil ook eigenlijk schoenen die je dan daarna ook nog kunt dragen. Zit dan te denken aan beige pumps ofzo. Maar moet wel een beetje comfy zijn om langere tijd te dragen op de dag zelf. Denk dat ik sowieso ga afwisselen met sneakers
Iemand tips?
Ik heb een paar van Anna Field via Zalando.
Zijn witte hakken en een paar witte Puma sneakers met platform, kan ik altijd erna nog aan.
We willen foto’s in de duinen en op hakken is dan niet heel praktisch
Ik had sleehakken met een wit kanten lint.
Heb er wel 8 uur op gelopen/gezeten.
Ik ben nu op zoek naar iemand die mijn haar en make-up gaat doen, maar vind het nog best lastig om iemand te zoeken. Zie door de bomen het bos niet meer haha.
Heeft iemand misschien tips voor een goede stylist?
Ik had lage poederroze hakken bij Dune gekocht. Sowieso vind ik echte trouwschoenen vaak hopeloos ouderwets EN duur idd voor wat het is.
Ja echt alles waar het woord “bruid” of “trouwen” voor staat, maakt alles meteen tig keer duurder 🥲