Wij gaan ook trouwen hebben we besloten. Eind april, dus al best snel, en dan ben ik 6,5 maand zwanger. We houden het klein, max. 20 gasten (vooral familie) en niet heel traditioneel, dus er hoeft gelukkig niet zoveel geregeld te worden. We wilden het in de tuin doen, maar vanwege een verbouwing hebben we toch een locatie gekozen. Daarnaast is ons motto: alles wat stress bezorgt (naast een verbouwing en zwangerschap) laten we lekker varen.
We hebben een locatie met trouwkuil in het bos (en een zaal binnen als het weer minder is), zij verzorgen ook de borrel, de hapjes, het lopend buffet, de drank en de zoetigheid. We doen de versiering zelf met wat prikkabels met lampjes, wat vlaggetjes en we vragen van alle gasten als cadeau een bos bloemen. We nemen geen fotograaf maar geven de genodigden een wegwerpcamera bij de uitnodiging. De muziek wordt gewoon een spotify playlist en we doen geen ringen. Het wordt dus vooral lekker eten met de familie.
Wel echt een crime om een leuke jurk te vinden binnen het zwangerschapskledingsegment. Ik hou niet van te stijve of tuttige jurken, maar wil wel echt iets feestelijks. Ik denk dat ik een zomerjurk doe en dan een mooie accessoire van Etsy ofzo.

lekker romantisch dus die ondertrouw
Mijn vriend moet ook nog voor pakken gaan kijken