Oh als je een voorbeeldje hebt, mag je dat wel sturen ja!
Had marktplaats al ff gecheckt. Hier in de buurt staat nu niks te koop helaas. Dat van na 10 foto’s wisselen wist ik idd!
Heeft iemand van jullie een trouwjurk online besteld?
Hoe ging dat in zijn werk? Als in: hoe zeker wist je dat hij goed zou zijn en hoe ga je om met retourneren als hij niet goed is. Ik zou dat echt zooo spannend vinden met een jurk van >200€
Ja, ben bij een vriendin getuige geweest. Duurde ook 15/20 minuten denk ik. Vrouw van de gemeente maakte er wel wat leuks van, maar geen gedichtje o.i.d. Ze heeft wat foto’s gemaakt van het tekenen. Was kort en zakelijk eigenlijk (maar dat is ook waar zij voor kozen).
Was vooral heel verbaasd over de erg kleine ruimte bij deze gemeente. Maar dat was volgens mij ook om te voorkomen dat er niet toch meer mensen meegenomen worden.
(Ruimte was met 4 mensen + ambtenaar propvol)
Ik heb mijn jurk online besteld. Ik heb goed gekeken naar de reviews en klantenfoto’s maar desondanks een aantal jurken geretourneerd. Betaald met Paypal zodat ik de retourkosten terug kon krijgen, en dan verzekerd verzonden voor het geval het pakket kwijt zou raken.
Thanks!
En dan ook al verzekerd naar jou verzonden?
Nee, dat is de verantwoordelijkheid van het bedrijf. Totdat het pakket jou bereikt zijn zij verantwoordelijk
Ahaaa, thanks!
Retourkostenvergoeding van Paypal moet je wel eenmalig aanzetten trouwens, voor zover je dat nog niet had gedaan.
Klinkt goed! Dat van die cc had ik nog niet eens aan gedacht, slim!
Mooi! Wil je delen waar je dit hebt laten maken?
Wij zijn bezig met het ontwerp vd kaart. Pff wat een zoektocht naar hoe we de tekst er graag in willen zetten. Qua zinsbouw, aanspreken, verschil dag/avondgasten
Ik weet dat Stickiez dit soort dingen ook maakt.
Ze heeft sinds kort een laser en maakt dat soort dingen ook.
Ik heb ‘m op aliexpress besteld. De link waar ik ‘m heb gekocht is niet meer beschikbaar maar met zoektermen als ‘wedding ring box’ oid kun je (soortgelijke) doosjes vinden. De shop was ‘We do!’. Moest een berichtje sturen met onze namen en datum en dat hebben ze er dus in gelaserd oid, weet het niet precies haha.
Iemand nog tips voor originele cadeaus? Vrienden van ons trouwen binnenkort en in principe vragen ze gewoon geld. Maar misschien een leuke manier om dit te geven ipv alleen een enveloppe? Of iets leuks voor er bij?
Ik zag dit vandaag voorbij komen. Vond het wel een leuke manier.
Dit is wel echt megakut voor het bruidspaar haha, als je dat geld naderhand nog wil storten bij zo een geldautomaat.
Vanwege het vouwen of vanwege het kleine stukje plakband?
Beiden denk ik, maar vooral het vouwen.
Ik had er nooit over nagedacht dat een geld automaat gekreukeld geld niet inneemt. Gelukkig kan je geld strijken
Ooh haha ik zou het heel leuk vinden om het zo te krijgen! Dan maar wat cash houden voor je boodschappen ofzo haha