Trouwtopic

Yes! Wij hadden er een op het feest, van burddy. Dat was vooral een foto-unit op poten, wij hebben zelf een backdrop + accessiores verzorgd (maar volgens mij kun je die mee huren bij hun?).
Ik heb het even opgezocht, wij hadden 400 prints (dat was toen de max) en dan 4 prints per foto. (Kon je bij hun ook nog instellen). Dus 100 fotomomenten. We hadden 130 gasten en hij was rond 12u op denk ik? Het was een groot succes haha, vrienden van ons die na ons trouwden hadden nog snel ook een fotobooth geregeld.
Wij hadden ons gastenboek erbij liggen, met allerlei stiften ect. Gasten plakten dan de 1 strook foto’s in met evt leuk verhaaltje (die werden na verloop van tijd steeds leuker natuurlijk ;)) en de rest konden ze zelf meenemen.

4 likes

Ja wij hadden een photobooth met onbeperkt printen. Was echt heel leuk en de gasten waren allemaal ook heel enthousiast. Ik zou het zeker aanraden

2 likes

Volgens mij hadden wij er eentje met onbeperkt printen plus wij kregen na afloop alle foto’s digitaal nog. Echt een leuke aanvulling op de reguliere foto’s. Je ziet ook de teloorgang naarmate de avond vorderde :joy:

9 likes

Ja bij ons kon je dat ook goed zien idd :rofl: wij hadden ook zelf de foto’s digitaal beschikbaar

2 likes

Ik zat ook bij burrdy te kijken inderdaad! Zag er goed uit en de meest budget vriendelijke optie! Hadden jullie hem ook bij de receptie/overdags al aan staan? Wij hebben s’avonds ‘maar’ 80 gasten dus dan zouden we het moeten redden met 400 denk je? We vinden het wel ook leuk als activiteit smiddags bij de borrel :relaxed:

2 likes

Lijkt mij eigenlijk wel ruim voldoende eerlijk gezegd. Ik had hem pas bij het feest neergezet, maar wij hadden ook een boottocht als activiteit dus we waren er niet. Vind het ook wel leuk als middagactiviteit idd!

2 likes

Ja dat lijkt me dan wel genoeg! Je kan dus evt ook nog spelen met hoeveel afdrukken je maakt. Overdag is het ook leuk, maar wij hadden ons feest in 2 dagen en de 2e dag alleen feest en dan dus bij de feestavond de photobooth.
Vrienden van ons hadden inderdaad vanaf halverwege de middag. Is ook een leuke toevoeging op de borrel! Ik zou dan wel goed over de locatie nadenken. Als je bv feest en borrel in andere gedeeltes hebt, de photobooth nog steeds goed te bereiken is.

@Bunnyslippers Jaa die teloorgang was bij ons ook hilarisch. En dus ook in het gastenboek bhaha, hele verhalen op het einde van de avond :joy:

2 likes

Jouw ring ook! Echt heel leuk en zo’n lief aanzoek ook :heart_eyes:

Wij hebben besloten om in Nederland te trouwen. Hebben al wel iets in ons hoofd en ook al een paar locaties gemaild. We willen het liefst een mooi landgoed waar zowel de ceremonie als het feest etc. gehouden kan worden. Zitten al wel snel op 120/150 mensen of zo voor het feest, want we willen vrienden +1 uitnodigen. De ceremonie wel wat kleiner het liefst, maar denk dat we daar ook wel snel tussen de 30-50 man voor hebben :grimacing: Echt spannend allemaal maar ook wel heel leuk om over na te denken. Ben wel benieuwd naar de kosten van alles :money_with_wings:

3 likes

We hebben de afgelopen week een trouwdatum gekozen, september 2022 al in verband met ernstig zieke vader. Een locatie, fotograaf, kapper en bloemist gereserveerd. De save the date kaarten zijn besteld en komen morgen binnen. Gastenlijst doorgenomen, trouwdag (dagplanning?) globaal doorgenomen.

Komende week de Babs/notaris benaderen, morgen trouwjurken passen!

Het is maar goed dat ik al 2,5 jaar aan het rondsnuffelen ben geweest (uitgesteld door Corona) want anders… :joy:

9 likes

Wauw, wat veel tegelijk, wel ontzettend leuk allemaal! En wat fijn dat het allemaal lukt om zo’n korte termijn nog ivm de drukte nu. Weet je al wat voor soort jurk je wilt?

Klopt! Ik denk ook niet dat dit zo soepel was gegaan als ik/wij niet al diverse mogelijkheden hadden bekeken. Maar ik ben nu ook minder aan het twijfelen en meer knopen aan het doorhakken, want voorheen werd ik bijvoorbeeld helemaal gek van alle mogelijke opties die je bijvoorbeeld op Pinterest ziet.

Wat betreft jurk zou ik graag willen voor een A-lijn met off-shoulder bandjes. Maar omdat de keuze waarschijnlijk minder groot is nu ik sneller ga trouwen, ben ik heel benieuwd waar ik uiteindelijk voor kies. Maar ik sta wel open voor meer modellen (princess, mermaid, hoge neklijn en bandjes) en advies van vriendinnen/verkoopster.

2 likes

Wat naar voor jullie dat je (of je partners vader) ziek is. Wel erg fijn dat jullie een datum in september hebben kunnen regelen en dat veel al gereserveerd is.
Hoe was het om de trouwjurken te passen?

Schoonvader inderdaad! Het is helaas niet anders.

Het is gelukt! I said yes to the dress :woman_with_veil:

Was een hele fijne ervaring! Was van tevoren heeeeel zenuwachtig, bang om er nergens goed in uit te zien of het niet te kunnen vinden. Maar had meerdere jurken die stuk voor stuk geweldig waren. Had overigens keuze genoeg, ook gezien de levertijd!

Het is een mooie off-shoulder jurk geworden, a-lijn met corset bovenlijfje en zo’n sweetheart bovenkant. Heeeele mooie glitters in de rok. Meer glitters in de jurk dan dat ik had bedacht haha, heb ook nog heel lang getwijfeld tussen deze en juist een compleet effen witte. Maar toch heel cliché (en een traan, maar dat was misschien meer ontlading) met sluier de knoop doorgehakt. Heb twee dagen gestuiterd van enthousiasme :partying_face:

12 likes

Zoooo vandaag echt een goede regel dag gehad. :grin: het wordt allemaal wel iets groter/duurder dan gepland… maar alles is zo leuk haha, heb er helemaal zin in.

Ik vond eerst een bakker via insta voor de zoetigheid tafel. Ze geeft taarten weg zodat ze mensen leert kennen. Ze komt uit de Filipijnen en daar bleek ze ook wedding planner te zijn geweest.

Nu gaat ze mij helpen met de organisatie van de dag, voor haar portfolio haha. Dus nu heb ik opeens een wedding planner en een hele mooie tafel met allemaal Aziatische gebakjes.

Oh en vrienden van mij nemen hun instrumenten mee en gaan jazz muziek spelen tijdens de thee. Al met al is het best een feest aan het worden haha.

16 likes

Wat fijn dat het zo gegaan is! En de jurk klinkt prachtig!

2 likes

Nog 3 weekjes en wij gaan dan trouwen!
Spannend!

3 likes

Guuuurl zoveel nog :joy:
6 mei naar de kapper
Vrijdag 13 mei worden mijn nagels gedaan (dochter van buurvrouw heeft een nagelstudio)
Dan op dinsdag/woensdag of donderdag van die week maken we de foto’s (afhankelijk van het weer want we willen foto’s in de duinen/strand)
Make up doe ik zelf, ik draag niet zoveel en wil geen plamuurlaag.
We zijn nu met de locatie de laatste dingen regelen omtrent versieren van de zaal etc.
Maar verder is het allemaal wel zo goed als geregeld.
Scheelt wel dat wij pas in november op huwelijksreis gaan. We gaan naar IJsland!

Hoe staat het ervoor met jouw planning?

2 likes

Ik heb waarschijnlijk een jurk. Waarschijnlijk, want ik ben zwanger en heb geen idee hoe mijn buik gaat groeien.
Toch in het wit, hier gaat de hele familie verbaasd over zijn, want ik heb geroepen dat ik niet in het wit zou gaan. We zouden eerst in de herfst trouwen, maar vanwege persoonlijke redenen uitgesteld. Nu we in de zomer trouwen, vind ik een lichte kleur mooier / vriend houdt niet van pasteltinten / en de zwangerschap maakt het niet makkelijker. Toen kwam ik toch uit bij wit, past ook mooi bij het pak van mijn vriend. Nu nog mooie lingerie kopen en schoenen.

3 likes

Aaah vet leuk!
Wat voort soort jurk heb je?

Ik moet ook nog een mooie onderbroek hebben. Heb een lage rug jurk dus geen bh :scream:

Anna Field heeft wel mooie bruidsschoenen en niet zo duur.
Heb daarnaast ook gewoon witte sneakers want ik loop amper op hakken :joy:

Een aansluitende jurk tot over de knie. Aan de voorkant hooggesloten, met een open rug. Daar zit ook de bh uitdaging, want zonder wil ook niet in deze jurk.
Ik had idd ook via Zalando al wat schoenen van Anne Field opgeslagen. Ik wil wel schoenen kopen die ik vaker kan dragen. Ook niet te lang mee wachten, zodat ik ze nog goed kan inlopen.

Je hebt het misschien al een keer gedeeld, maar wat voor soort jurk heb jij? En als je altijd op platte schoenen loopt is dat toch helemaal prima. Het is jouw dag en ik vind het zelf belangrijk om dicht bij ons zelf te blijven met keuzes die we maken.

2 likes