Trouwtopic

Dit is het pinterest plaatje wat ik als inspiratie mee had. Ik heb wel iets meer krul onderin en wat minder losjes bovenaan

13 likes

Zondag hebben wij een proefdag op locatie voor de wijnen en taarten. Echt zoveel zin in. Alle bruidspraren die op ook op onze locatie gaan trouwen komen ook.
En volgende week gaat m’n vriend voor een pak kijken samen met mijn vader. Hij is er erg nerveus over haha. Ennn we hebben de trouwringen uitgezocht! Gaat ineens hard met de voorbereidingen :grin:

10 likes

Wij gingen gisteren de trouwringen ophalen, ze zijn gegraveerd. Nu keek ik in mijn vriend zijn ring…
Is mijn naam verkeerd gespeld hahaha
Met een a op het eind ipv een e :joy:

1 like

Oh nee! En nu? Kan het hersteld worden?

Ooo shit!
Wij hadden toen zelf het verkeerde jaartal opgeschreven.
Kunnen ze gelukkig eruit polijsten en aanpassen. Hebben ze bij ons ook gedaan

1 like

En @Flopsyunicorn, ze kunnen het er inderdaad uit polijsten, maaar de ring bleek ook niet de juiste te zijn. Verkeerd geleverd. En mijn vriend zijn vinger is twee ringmaten kleiner geworden sinds het meten.

Dus er wordt zsm een hele nieuwe ring geleverd deze week :sweat_smile:

4 likes

Ooh heel mooi!

3 likes

Nee hoor.
Ik doe zelf ook alleen even mijn wenkies, mascara en een lipstick in redelijk naturel kleurtje.

Ik heb wel foundation, maar ik gebruik het echt nooit.

1 like

Maar heb je liever de perfect gestylde foto’s van jezelf of de natuurlijke versie van jezelf?

Ik ben in het dagelijks leven ook geen opgemaakte perfect gestylde bruid.

Wij doen de foto’s tijdens ‘golden hour’ dat verbergt ook al een hoop imperfecties.
En anders, ik ben zoals ik ben. (Maar ik doe wel lenzen in ipv mijn bril op :joy:)

1 like

Dit is wel een goede vraag denk ik. Ik was zelf best wel gestyld en had ook nepwimpers op mijn trouwdag, maar heb afgelopen oktober nieuwe foto’s gemaakt zonder make-up en die vind ik veel veel mooier omdat ik mezelf beter terugzie.

2 likes

Ik heb net een bedeltje besteld met de geboorte bloem van mijn vader.
Die is helaas alweer 14 jaar overleden, zo kan hij er toch nog bij zijn.
We hebben onze vaders trouwens op onze kaart laten verwerken als bloem.
De meeste mensen weten dit trouwens niet. Is ons kleine geheimpje :sunglasses:

19 likes

Wat een mooi idee
Zowel het bedeltje als de bloemen op de kaart. Heel bijzonder :heart:

2 likes

Hier druppelen de offertes voor de locaties langzaamaan binnen. Ik schrok best van de prijs maar aangezien de verschillende locaties wel rond dezelfde bedragen liggen, denk ik dat het wel logische/passende prijs is voor wat we voor ogen hebben. Gelukkig duurt het nog even voor het zover is dus er kan (/moet haha) nog even gespaard worden.

Na de zomervakantie wil ik jurken gaan passen in het midden van het land. Waar zijn jullie goed geholpen? Ik heb al eerdere tips uit het topic gehaald maar misschien is er ondertussen nog iets bijgekomen.

5 likes

Ik ben in 3 winkels in Almere geweest, uiteindelijk bij Hartenvrouw geslaagd.

1 like

Ik ben geslaagd bij covers in Utrecht! Goed geholpen door hen. Ook vond ik dat hun collectie bestond uit veel verschillende soorten jurken. Dat vond ik prettig.

2 likes

Voor de mensen die een trouwauto hebben gehuurd, wat voor soort auto heb je gekozen en hoeveel geld was je er ongeveer aan kwijt? En iemand nog tips voor de provincie Groningen/Drenthe?

Ik vind het duur en eigenlijk allemaal niet bij ons passen. Maar goed, aangezien ik al zo’n 75% van het budget spendeer aan (voor mijn vriend nutteloze) uitgaven wil ik het ook niet achterwege laten. Mijn vriend zou het wel leuk vinden.

Pfoeh hier geen tips. Woon in hetzelfde gebied en wij vonden het ook echt gedoe om wat te vinden. Alles is zooo duur. In ons geval hebben we t ook echt alleen maar een paar uurtjes écht nodig en de rest vd dag staat die stil. Gelukkig kunnen wij een oldtimer van kennissen gebruiken, wat echt heel chill en een stuk goedkoper is

2 likes

Wij hadden een volkswagenbusje! Omdat het geen officiele trouwauto was, was het ook niet super duur.

2 likes

Wij hebben via Snapcar een rode kever gehuurd met open dak. Dit was volgens mij zon 150 a 200 euro voor een hele dag. Dit was in de stad Groningen.

3 likes

Heeft er iemand overwogen (of al gedaan) om meerdere ceremoniemeesters te vragen? Eén van de opties voor ons is het feest zelf organiseren in de tuin, maar dat vraagt dus best wel wat organisatie en voorbereiding. Omdat we veel van onze vrienden kennen van commissies van onze vereniging vroeger, leek het ons eigenlijk ook wel leuk om een soort ‘trouw-commissie’ op te zetten met wat mensen die dat leuk zouden vinden. Maar geen idee of dat handig is eigenlijk haha

1 like