Ik twijfelde zelf niet tussen GroenLinks en d66 hè, GroenLinks was altijd al linkser dan wat ik stemde.
Maar zal een nieuw plan bedenken dit jaar
Ik twijfelde zelf niet tussen GroenLinks en d66 hè, GroenLinks was altijd al linkser dan wat ik stemde.
Maar zal een nieuw plan bedenken dit jaar
Nee, maar mensen baalden naderhand wel dat ze op D66 hadden gestemd door jouw adviezen
Ja, niet mijn schuld. Ze hadden ook even kritisch naar de bron van het stemadvies kunnen kijken.
Nepotisme is dan ook het enige antwoord. Oke toch een tweede: ze spreekt de xenofobe onderbuik zo lekker aan.
Het begint bij dat onze voorman de memo niet heeft gekregen en denkt dat ie pvda 2012 leidt.
(Snap nog steeds niet dat mensen daarom overwegen toch naar d66 en erger te gaan, maarja, count me in voor depressief links)
Denk dat GenZ en jonge millennials deze aesthetic wel kunnen waarderen eigenlijk
Doet me denken aan een gekwetste Thomas the tank engine.
Maar echt. Ik was eigenlijk van plan GL/PvdA te stemmen en dan de voorman negeren. Maar kan hem inmiddels niet meer negeren en nu weet ik niet meer waar ik op moet stemmen. Zou me zo aansluiten bij Depressief Links
opties voor slogans:
hahaha <3
I like all dit
Maar wie is de lijsttrekker van Depressief Links?
En is die tevens ook kandidaat om ons minpres te worden?
Of is dat iets wat pas de 22e bekend gemaakt gaat worden?
ik neem de campagne wel op me, we gaan de straten op in veenmolpakken
ik introduceer onze mascotte:
Veerle de Veenmol
Gewoon glpvda. Uiteindelijk is het programma niet slecht en er staan meer dan genoeg mensen op die lijst die al hebben laten zien dat ze die stem waard zijn.
Dit… ik hoop dat mensen wel verder kunnen kijken dan alleen naar een lijsttrekker.
Precies het omgekeerde van Omtzigt: slecht conservatief onduidelijk partijprogramma, maar ja, het is wel Sint Pieter.
Pvda-GL: meh, geen zin in Fratima, ook al stemt iemand al jaren GL of PvdA.
Van de lijsttrekker kom je alleen niet zo snel af. Maargoed als ik er niet op stem, dan alsnog niet. Dus hoogstwaarschijnlijk blijf ik wel bij mijn eerste keuze, iemand van GL/PvdA.
Ik heb voor het echte verkiezingsgeweld losbarstte al gestemd (per post ivm buitenland) en ben daar wel blij mee. Maar ook als ik nog moest stemmen zou ik het niet van de lijsttrekker af laten hangen.
Klopt maar alsnog is een partij zoveel meer dan alleen de lijstrekker. Ik had zelf ook veel liever een ander iemand gezien maar ga daardoor niet ergens anders op stemmen.