Goed idee! Ik ga even verder oriënteren en overleggen.
Wel A for effort en super tof van je dat je hiermee bezig bent geweest, dus ik vind het alsnog succesful
Ik ga dan altijd gewoon nat in bed liggen, maar ik ben ook echt een lui varken. Ik doe dit ook als ik wel handdoeken heb
Ik heb vorige weekend paneer gemaakt en ik gooi dan direct de kaasdoek in de wasmachine. Alleen zie ik nu - bijna een week later - dat ik het daarbij gelaten heb Maar goed dat het nog niet vol zomer is, want het leek niet echt te stinken. Ik ben ook wel eens een melkopschuimer vergeten af te wassen en dat was echt niet te harden.
Hahahah same, ik wist niet dat meer mensen dit deden
‘droogliggen’ noem ik het ook wel
Schoon is schoon
Als dit unsuccesful adulting is…
Ik heb nog nooit een sopje gemaakt.
Ik houd van schoonmaakdoekjes
Ik heb een hele kast voor schoonmaakmiddelen, stoomreinigers/stofzuigers/ramenwissers etc. Maar maak nooit schoon
Ik koop het dan in de illusie dat ik lekker ga poetsen met muziekje aan, alles op orde etc. maar dat staat altijd echt onderaan mijn prioriteiten lijstje. Als er ooit gepoetst wordt doet mijn moeder het.
Ik ben altijd heel enthousiast wanneer ik een nieuw schoonmaakproduct koop.
Tot ik er mee thuis kom. Dan is het weer over
Ik heb schoonmaakmiddelen in huis die na 10 jaar nog steeds niet op zijn, zo vaak gebruik ik het…
Vorige week had ik een soort van schoonmaakwoede, weet nog steeds niet wat mij overkwam.
Nu lig ik op de bank omdat ik geen zin heb om de was op te hangen. Dus laat het lekker stinken in de wasmachine.
Het erge is dat ik mezelf hier meer in herken dan die schoonmaakwoede vorige week.
Lente doet rare dingen met een mens wel herkenbaar though
Ik ging voor het eerst in mijn leven met mijn auto door de wasstraat. Nou ik schaamde me dood want ik wist helemaal niet hoe het moest en moest allemaal mensen om hulp vragen en argh ik wil nu graag door de grond zakken plz
Wasstraten zijn ook heel ingewikkeld, en elke werkt weer anders. Ook nooit een duidelijk stappenplan ofzo…? Alsof je maar moet weten hoe het allemaal moet.
Ik heb al meer dan 6 jaar m’n rijbewijs en ik heb nog steeds nog nooit getankt ik stuur altijd m’n vriend om te gaan tanken. Overigens ook voor het eerst vorige week alleen door de wasstraat gereden maar het is gelukt, net als bij jou! Goed voor ons dus
Ik vermijd de wasstraat ook om deze reden. Ik was of een keer met de hand, bij zo’n box. of wacht tot mijn man het niet meer aan kan zien.
Misschien maar keer met hem meegaan.
Haha bedankt allemaal, goed om te weten dat ik niet de enige ben!