dit doet me denken aan iets wat ik zelf doe (al geef ik toe dat jou verhaal beter is).’
Als het afwasmiddel op is maar er moet echt afgewassen worden, wegens bezoek of geen borden meer hebben ofzo, dan gebruik ik allesreiniger. De naam zegt het al, het reinigt alles. Moet kunnen toch? Tot nu toe heb ik het altijd nog overleefd.
Ik heb een weekje verlof om eindelijk eens wat dingen in huis aan te pakken terwijl mijn zoontje bij zijn papa is. De afgelopen drie dagen heb ik alleen maar geslapen, dutjes gedaan en in pyjama naar Netflix gekeken… vermoed dat ik het nodig had maar voelt als zooooveel verspilde tijd.
Met geweld de lade van de vriezer opengetrokken, want dat moest altijd door de hoeveelheid ijs. Was even vergeten dat ik hem gisteren ontdooid heb. Met een föhn. Voor het eerst in vier jaar
Mijn ervaring is dat het je afwas prima schoonmaakt, maar dat er veel meer een schoonmaakproductengeur aan blijft zitten dan wanneer je gewoon afwasmiddel gebruikt.
@Beutyschooldropout ben even benieuwd, hoe doe je dat? Verf je alle kledingstukken volgens de aanwijzingen op de verpakking en gooi je het dan in de was, of gooi je dat poeder gewoon in de trommel ofzo?
Ik weet niet op welk bericht je reageerde en dus ook niet waar het precies over ging. Wassen van kleding met Dylon? Gewoon poeder in de machine + het te verven kledingstuk
Weet niet of dit helemaal het juiste topic is, maar wilde het toch ergens kwijt / biechten.
Ik zag een inzamelingsactie voor Oekraïne en besloot daaraan mee te doen. Er was vanalles gewenst, kleding, schoenen, speelgoed, hygiëne producten, ingeblikt voedsel, etc. Ik had nog het een en ander liggen en om het goed aan te pakken plaatste ik ook meteen een oproepje op social media en bood ik aan spullen voor de inzameling op te halen bij andere stadsgenoten. De lokale media hier pikte dat op en schreef er een artikeltje over, met als gevolg dat ik bij veel meer mensen in de stad spullen kon ophalen. So far so good zou je zeggen. Ware het niet dat de lijst met benodigde spullen is geüpdatet waardoor de organisatie van de inzameling geen kleding en speelgoed meer aannemen. Drie keer raden waar mijn huis momenteel helemaal mee vol staat.
Dat wordt morgen dus een tripje naar een kringloop in een stad verderop
Kan je dit niet aan een andere inzamelingsactie voor Oekraïne geven of ergens laten opslaan? Het is vast op een later moment nog wel gewenst met hetzelfde doel. Ik zou in elk geval even bellen met de organisatie.
Goed idee! Ik ga even verder oriënteren en overleggen.
Wel A for effort en super tof van je dat je hiermee bezig bent geweest, dus ik vind het alsnog succesful
Ik ga dan altijd gewoon nat in bed liggen, maar ik ben ook echt een lui varken. Ik doe dit ook als ik wel handdoeken heb
Ik heb vorige weekend paneer gemaakt en ik gooi dan direct de kaasdoek in de wasmachine. Alleen zie ik nu - bijna een week later - dat ik het daarbij gelaten heb Maar goed dat het nog niet vol zomer is, want het leek niet echt te stinken. Ik ben ook wel eens een melkopschuimer vergeten af te wassen en dat was echt niet te harden.
Hahahah same, ik wist niet dat meer mensen dit deden
‘droogliggen’ noem ik het ook wel
Schoon is schoon
Als dit unsuccesful adulting is…
Ik heb nog nooit een sopje gemaakt.
Ik houd van schoonmaakdoekjes
Ik heb een hele kast voor schoonmaakmiddelen, stoomreinigers/stofzuigers/ramenwissers etc. Maar maak nooit schoon
Ik koop het dan in de illusie dat ik lekker ga poetsen met muziekje aan, alles op orde etc. maar dat staat altijd echt onderaan mijn prioriteiten lijstje. Als er ooit gepoetst wordt doet mijn moeder het.
Ik ben altijd heel enthousiast wanneer ik een nieuw schoonmaakproduct koop.
Tot ik er mee thuis kom. Dan is het weer over
Ik heb schoonmaakmiddelen in huis die na 10 jaar nog steeds niet op zijn, zo vaak gebruik ik het…