Unsuccesful adulting

dit. ALWEER.

3 likes

Ideaal!

3 likes

Haha ok thanks, blij dat ik niet de enige ben en dat 't dus nog ‘erger’ kan :laughing:

2 likes

@Kusjessoldaat @inezweski
Omg nu ik dit lees wil ik het nog meer :sob: ik woon alleen dus zo’n kleine zou best kunnen geloof ik… Ik ga eens op onderzoek uit

5 likes

Mocht je in Rotterdam wonen kan ik die vriend van me best vragen of die 't aan wil sluiten voor je. Hij heeft 't al in 3 huizen gedaan dus heeft best skills nu haha.

5 likes

Als vaatwasser Queen… hoe zorg ik ervoor dat de pannen niet naar afwas (vaatwas) middel smaken. Ik spoel t altijd voor gebruik af, maar mijn man vergeet dit regelmatig.

2 likes

Zo lief, ik woon in een andere stad helaas. Ik heb net in m’n keukenkastje gekeken en ik heb dus een kraantje en zo’n extra ding op de afvoer van de gootsteen :open_mouth: dus volgens mij zijn er serieus wel opties. Ik ga verder op onderzoek :sunglasses::sunglasses:

8 likes

Tabletten van Lidl of dreft . En op 50/65 graden programma.

1 like

je maakt echt een grap toch?

5 likes

Avondeten bestond uit Ben & Jerry’s. Gelukkig gooi ik altijd spinazie op mijn brood en wraps voor tussen de middag, dus ik heb wel iets van groenten binnen.

8 likes

De stoep naast mijn huis is echt totaal verwilderd met allemaal hoog gras en onkruid wat tussen de tegels groeit. Ik schaam me er al een paar weken voor want het ziet er enorm pauper uit in de nette straat waar ik woon :grimacing:
Ga het zo maar eens weghalen

2 likes

Ik weet natuurlijk niet in welke wijk jij woont maar
Proef wilde bloemen en planten | Gemeente Utrecht.

3 likes

Als je zegt dat je aan uitgesteld maaibeheer doet dan kan je dat zelfs tot half juni/1 juli.

3 likes

In 2 dagen tijd 3x bij de supermarkt zijn geweest en nog geen avondeten voor vandaag en morgen. Nee top.

6 likes

Ik moet wat plekjes op mijn muur aanstippen met verf waar ik ooit muggen dood heb geslagen of die een beetje beschadigd zijn ivm verhuizen. Maar het is zo weinig dat ik nul zin heb daar helemaal verf voor te kopen. En iedereen die de kleur gebruikt waarvan de verhuurder zegt dat het de juiste is, zit met vlekken omdat het schijnbaar niet klopt. Nu is die muur spierwit, echt net zo wit als tipex. Dus ik heb die plekjes net met tipex aangestipt en je ziet er niks van :grimacing:

53 likes

Ik vertrek morgen om 5 uur naar Frankrijk en heb geen droger. En uiteraard mijn kleren te laat gewassen.

Dus nu liggen er broeken in de oven en bid ik dat dit goed gaat :joy::-1:t2:

Edit: misschien zou ik moeten slapen want de wekker gast over 4,5 uur maar here I am baking my pants in the oven

68 likes

wooooh zo slim! ik heb ook nog was in de machine zitten die ik eigenlijk om 7.30 aan moet :joy: hoezo heb ik hier nooit aan gedacht haha

2 likes

Ik ben ook heel benieuwd hoe dit gegaan is. Ik heb ooit eens een natte keukenhanddoek in de microgolf willen opwarmen (geen idee meer waarom), maar die vatte toen vuur :see_no_evil: . Geen aanrader dus, hahaha.

3 likes

Het is gelukt! Ik had de oven ook maar op 60 graden gezet. Ging verrassend goed :joy: ik kwam op het idee omdat ik hier ooit gelezen heb dat iemand haar ondergoed in de oven ging drogen :joy:

18 likes

Nou dit vind ik nog behoorlijk succesful eigenlijk :smiley: Ook goedkoper dan verf kopen !

1 like